Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Digi-YLE  (Luettu 370 kertaa)

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
Vs: Digi-YLE
« Vastaus #15 : 29.10.07 - klo:12:58 »

Meillä on didiboxi vain yhdessä pienessä vanhassa telkkarissa. Suuren suuresta (42") plasmatv:stä näkyy vain satelliittiohjelmaa. Itse asiassa sieltä näkyy tällä hetkellä vain saksankielisiä ohjelmia (Didille). Voitaisiinko me jättää tv-lupa maksamatta jos pistettäisiin tuo tavallinen telkkari kokonaan pois? Sitä voisi käyttää vaikka pelkästään kamerapöntön tarkkailuun. Olen niin kyllästynyt tuohon "töpselipeliin" YLEn ohjelmien kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että voisin elää ilman näitä suomalaisia kanavia.
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Jaska

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.10.07 - klo:15:15 »

Meillä ei ole omaa digiboxia kun asutaan kerrostalossa jossa näkyy kaapelin kautta myös nuo tavalliset digikanavat. Myös sen kautta tulevissa lähetyksissä on usein teksitysongelmia, eilen esimerkiksi Avarasta luonnosta puuttui tekstitys kokonaan. Tänä aamuna taas aamu-tv rupesi koko ajan pätkimään ja sitten häipyi kuva ja ääni. Hetkenpäästä tulivat takaisin häipyäkseen taas jonkun ajan kuluttua.  [:-(]

Tuon takiahan me hankimme digiboxin kaapelitalouteemme ja silti on ongelmia...Mies on vakuuttunut siitä, että markkinoille on laskettu ennen aikojaan puolitekoisia laitteita asiakkailla "kokeiltavaksi" !  [:-DD]
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #17 : 29.10.07 - klo:15:17 »

Tuon takiahan me hankimme digiboxin kaapelitalouteemme ja silti on ongelmia...Mies on vakuuttunut siitä, että markkinoille on laskettu ennen aikojaan puolitekoisia laitteita asiakkailla "kokeiltavaksi" !  [:-DD]

Jaska, olen samaa mieltä miehesi kanssa.  [:-)]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Risto

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.10.07 - klo:21:14 »

Meillä on 5 digipoksia ja kaikki toimivat moitteettomasti.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #19 : 15.11.07 - klo:12:36 »

Kappas vaan YLEhän reipastui!  Mitähän ne nyt maanantaina korjaili siellä tekstitystä, sen seurauksena alkoi ylen kanavien nauhoituksissa näkyä suomenkielinen tekstitys  [:-I] olen iloisesti yllättynyt, lähetin palautetta ja lisäsin muutaman uuden kysymyksen  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #20 : 15.11.07 - klo:12:51 »

Meillä ei ole esiintynyt mitään ongelmaa digibokseissa. Ihan perusboksit, ei moitittavaa, päivitykset on automaattisia.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 15.11.07 - klo:13:14 »

Kappas vaan YLEhän reipastui!  Mitähän ne nyt maanantaina korjaili siellä tekstitystä, sen seurauksena alkoi ylen kanavien nauhoituksissa näkyä suomenkielinen tekstitys  [:-I] olen iloisesti yllättynyt, lähetin palautetta ja lisäsin muutaman uuden kysymyksen  [:-I]

Yle kertoi muuttavansa tekstityssysteemiä juuri sen takia että vanhassa oli ollut ongelmia.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.