Kierrätystä sekin kai on kun sain tänään kahdelle vanhimmalle lapselle kirpparilöytöinä ulkotakit ja lämpöiset liivit niiden päälle. Lasku oli yhteensä vähän reilu 15 euroa. Kierrätys kunniaan. Luonnonvaroja säästyy kun samoille vaatteille löytyy monta peräkkäistä käyttäjää ja mukavaahan se on kun saa neljä vaatetta sillä hinnalla millä ei tavallisesta kaupasta saisi yhtäkään.
No ok, tunnustetaan... ostin mä yhden puseron itsellekin. Ihana raitaneule, kaksi euroa. Ihan kuin uusi. Voi itku jos joku sellaisen olisi laittanut roskiin vaan siksi, että ei enää itse käytä.
Toinen kierrätysjutska oli vanha tummanpunainen täkki, tiedätte varmaan kaikki ne paksut vanhanajan täkit, joissa oli kai aina sitä samaa vähän kiiltävää kangasta? Sellainen tuli kellarista vastaan, ihan hyväkuntoinen, mutta kun ei ole täkkinä tarvetta käyttää. Olin jo laittamassa sitä kaverin koirille pediksi. Sitten tulikin mieleen, että siitähän tulee oivallinen makoilualusta lapsille telkkarin eteen. He kun mielellään katselevat telkkaria lattialla maaten tai istuen. Mukavampi paksun täkin päällä. Eikä tuo ole mikään sukukalleus, joten pesen koneessa ja katsotaan millaisena tulee ulos. Jos ei kelpaa enää olohuoneeseen, niin sitten sinne kaverin koirille pediksi.