Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007  (Luettu 1157 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #15 : 01.11.07 - klo:07:56 »

Aamua. Talvesta ei vielä havaintoja, lämmintä on +8o, viikolopuksi vasta viilenee, ja luntakin ilmeisesti on luvassa. Saas nähdä...

Kiitosta vaan puolikasnimpparionnitteluista.   :-)) Mukavaa päivää kaikille pöntöille.

Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #16 : 01.11.07 - klo:08:01 »

Huomenia. [:-)]

Pilvistä ja hämärää vielä ulkona ja sadekin lakannut mutta märkää näyttää olevan ja onpas ilma lämmennyt yönaikana nyt 7,9 lämpöä. :-O

Hyvä idea Jarmolta, että olisi kaksi kulkuneuvoa niin ei tarvitsisi niitä renkaita vaihdella  :-)), mutta kun ei ole kuin yksi auto niin tänään pitäisi vaihtaa siihen ne talvirenkaat .

Puolikas nimmarionnittelut Pyryharakalle.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 01.11.07 - klo:08:04 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Crys

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 645
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #17 : 01.11.07 - klo:08:05 »

Aamuja kaikille.

Ulkona ankean näköistä, vettä sataa ja taivas on yhtä harmaa kuin muutamana viime päivänäkin. Yritän tässä historian kokeisiin lukea ennen koulun alkamista. Menee Roomat ja Kreikat sekaisin kokoajan.

Vois hissankokeen jälkeen palkita itsensä vaikka jäätelöllä kokeisiinluku-urakan päätteeksi ja voishan sitä synttäreinään muutenki vähän herkutella. [Tekosyy ostaa jotain hyvää, muuten pyrin syömään makeita vain kerran viikossa tai joka toinen viikko]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 991
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #18 : 01.11.07 - klo:08:19 »

Mukavaa marraskuun ekaa kaikille!
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #19 : 01.11.07 - klo:08:43 »

Talitintit ja muut pikkutipuset jo vilkkaasti liikkeellä ja ruokinnalla kiirettä ja oravaa ei vielä näy nukkukohan vai viilettääkö jossakin kauempana. :-))
Aamupostia koirulin kanssa hakemaan ja aamukupposta keittelemään jos vaikka heräisi kunnolla.
Toivottavasti ei paljon tänään sataisi että voisi pihalla olla ja ulkoilmasta nauttia ja olisi niitä talvirenkaitakin mukavampi ulkona vaihtaa.

Mukavaa marraskuun ekapäivää kaikille  [:-)] [:-)]        [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #20 : 01.11.07 - klo:08:48 »

Huomenta  [:-)]  Päivä aluillaan saapi taas nähdä mitä tulee  [:57]      Harmaata ja sataa  :-O
[:65]  Uteliaisuus iski, mitähän noiden vanhojen jousipatjojen sisältä löytyy. Jostain on tullut pakottava tarve kurkata niiden sisälle, löytyisiköhän sieltä jotain ruostuvia metallijousia pihapiiriin...  [:-I]   voi ei taas jotain hulluttelua, miksi ei rauhan päivää  [NUT]
                                                      Rattoisaa päivää itsekullekin      [:45]                       
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #21 : 01.11.07 - klo:08:55 »

Huomenta Itäsuomesta!  [:-)]

Koko yön sataa losotteli vettä, vaikka räntää oli ennustettu. Asteet mittarissa ovat eilisestä koko ajan pikkuhiljaa laskeneet ja nyt on enää 3,2 plussalla.

Niin on mahdottoman märkää joka paikassa, että varmaan tulee olemaan liukasta, kun pakkasen puolelle laskee. Eilen tulikin vaihdettua autoihin talvirenkaat alle, tai siis mieshän ne vaihtoi, enpä ole itse koskaan tuota hommaa tehnyt.  [:-I] 

Tämän päivän hommana olisi iiison lakanapinon viikkaaminen kaappiin ja tyynyliinojen silittämistä ennen töihin menoa, huoh. Ensin kuitenkin menee tunti seuraten Elämää Ballykissangelissa  [:-)] .

Lintusia on jo paljon liikkeellä ja siemeniä menee jo melkoisesti, närhetkin ovat jo jokapäiväinen näky ruokintapaikalla.

Onnittelut PYRYharakalle puolinimpparina! [:-)]

Hyvää Marraskuun Alkua Kaikille!  [:-)]

Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #22 : 01.11.07 - klo:09:06 »

Huomenta Kaikille  [:-)]
Onpas Sateinen Torstai - Aamu  [:-I] [:-)]
Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:-)] [:26] [:27]
Mukavaa Marraskuun Alkua Jokaiselle  [:-)]
 [:43] [:44] [:43] [:44]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #23 : 01.11.07 - klo:09:22 »

Sateista huomenta Keravalta!
Talvirenkaat täälläkin on murheena. Ennusteiden mukaan mä en pääse maanantaina töihin ilman talvirenkaita. Itse en niitä ala vaihtaa, Kiassa on aika julmetun isot ja painavat renkaat. Keväällä ei saatu pultteja auki, vaikka mä hypin koko painolla rengasavaimen päällä ja mä totesin, että maksan ilomielin jollekin 25e siitä, kun vaihtaa renkaat mun puolesta  :-))
Mulle on aina ollut selvää, että kun auto on mun ja mä ajan sillä, että mä osallistun itse renkaan vaihtoon. En kehtaa nakittaa Pasille sitä hommaa.

Evis

  • Vieras
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #24 : 01.11.07 - klo:09:40 »

Huomenta!
Pilvistä ja harmaata on täälläkin. Yöllinen sade on loppunut ja  [:45] pilkistelee pilvien raosta. Muutaman päivän lomanen vietetty Suomenlahden eteläpuolella ja nyt sitten jaksaa taas töissä pakertaa seuraavaan lomaan saakka.  [:-)]
Lintujen ruokailut täytyy täydentää ja sitten pikuhiljaa valmistautua töihin lähtöön.
Toiveikasta torstakia ja hyvää alkanutta marraskuuta kaikille!!!  [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #25 : 01.11.07 - klo:09:49 »

Torstaita.

Juu sataa ja harmaata. Renkaita ei muutes tartte vaihtaa, jos kahden auton sijasta omistaa nolla autoa. [:65] Polkupyöräänkään ei tartte vaihtaa talvirenkaita... -jos ei vaihda. [:65] Oon tosi skarpilla tuulella kuten huomaatte. [:-DD]

Paitsi sit yks juttu... polkupyörään tarttee vaihtaa renkaat... jos ne on puhki. Mun toisesta polkupyörästä on MOLEMMAT renkaat puhki. [:7] En oikein ees ymmärrä miten se on mahdollista, mutta on ne.

Tämä rengasasioista tältä aamulta. :-))

Pyrikselle puoli onn... eiku onnittelut puolipäivänä. Puolinimipäivänä. Pyris on nimipuoli. [:-DD] [:-I] [:-DD] Seuraavat onnittelut tulee Harakan-päivänä. [:-DD] Vai miten tää menee? [:-I] [:-DD]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #26 : 01.11.07 - klo:09:51 »

On harmaata, on sateista, minne hävisi eilisen iltapäivän aurinko?

Onne ½-harakalle, eli Pyrylle!

Ja rengasongelmaa täälläkin, rengaskaupoille pitäisi lähtä!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

  • Vieras
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #27 : 01.11.07 - klo:09:54 »

Puoli Onnittelua Pyrikselle:

       ONN!

     [:-DD] :-)) [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #28 : 01.11.07 - klo:09:55 »

Onnea Pyryharakalle!  [:-)]


Huomenta.  Taitaa alkaa aurinko paistamaan!  [:33]

Mukavaa päivää kaikille.  [:45] [:45] [:57]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Marraskuun ensimmäinen päivä 2007
« Vastaus #29 : 01.11.07 - klo:09:57 »

Kiitosta vaan taas kerran.

On täällä foorumilla kyllä yksi synttärisankarikin.  [:-I] :-))

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.117 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.