Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantaita 2.11.2007  (Luettu 876 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantaita 2.11.2007
« Vastaus #15 : 02.11.07 - klo:08:15 »

Sus, oli varmaan miellyttävä kokemus. Tämä oli ihka uutta asiaa minulle. Mistä tuollaisen kekkasit?
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 02.11.07 - klo:08:25 »

Kiva jäkherra Pyrikseltä  :-))

Saattaahan se olla rouvakin... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 02.11.07 - klo:08:29 »

Sus, oli varmaan miellyttävä kokemus. Tämä oli ihka uutta asiaa minulle. Mistä tuollaisen kekkasit?

Äiti oli sen kekannut, jostakin lukenut. Ja täällä sattuikin semmoinen olemaan tuossa ihan 4 kilsan päässä miusta. [:-)] Tää ei oo mikään "huu-haa" -juttu, näitä on käytössä jo pitkin maailmaa, Suomessakin jo sairaaloissa, vanhainkodeissa ym, urheilijatkin tätä hyödyntävät jne. Minäkään en aiemmin ollut kuullut tällaisesta. Oli ERITTÄIN miellyttävää. Korvilla oli myös kuulokkeet, joista tuli veden ääniä, meren kohinaa ja rauhallista "meditaatio"-musiikkia. [:-)] Ei sitä musaa ole "pakko" olla, se on vaan tehoste.

« Viimeksi muokattu: 02.11.07 - klo:10:13 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #18 : 02.11.07 - klo:08:39 »

Mielenkiintoinen kokemus varmaan Sus  [:-)]   linkistä luettuani aivan uusi juttu minulle.

[:-)] Ihanaa aurinkoinen pilkistelee pilvien raosta, taitaa tulla hieno päivä, vaikka ei se aurinko enää paljoa lämmitä mutta mieltä virkistää mukavasti.

Linnuilla kiirettä ruokinnalla ja vesikipolla käydään vettä maistamassa kyytipojaksi siemenille. Punatulkut ilosesti ääntelevät koivun latvassa. [:-)]
Oravalla kiirettä männyissä ja maassa välillä käydään pudonneita käpyjä etsimässä ja koirulinkarvojakin puunoksalla kurkitaa ja mietitään että veisikö pönttöön lisää lämmikettä  :-))    Mukavaa seurattavaa riittää .....  :-))

Ja nyt pienelle pihakierrokselle ja aamupostia koirulin kanssa hakemaan ja aamukupposta keittelemään. Aamupäivällä pitää käydä kauppakieroksella ennenkuin ruuhkat alkaa.

Mukavaa perjantaita, pyhäinpäivän aattoa ja viikonlopun odotusta joka pönttöön!   [:-)] [:-)]              [:45] [:45] [:45]
« Viimeksi muokattu: 02.11.07 - klo:08:41 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #19 : 02.11.07 - klo:08:43 »

Huomenta Kaikille  [:-)]
Selkeää Syksyisiä Perjantai - Aamua  [:-)]
Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:-)] [:26] [:27]
 [:43] [:44] [:43] [:44]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 02.11.07 - klo:08:48 »

Äsken tuli pihaan talven ensimmäinen punatulkku. Ääniä oon jo pongannut, nyt ilmestyi pihaan. Heti läksin viemään rusinoita. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 02.11.07 - klo:09:07 »

Huomenta Keravalta!
Ehdin tuossa jo muutaman tunnin pyöriä sängyssä; ei tullut enää uni. Nyt kahvin avulla koitan heräillä kunnolla. Kaikenlaista pitäisi saada aikaiseksi ennen töihin menoa.

Sus, punatulkulle kelpaa vallan mainiosti auringonkukansiemenet. Mutta meidän pihassa oli äsken mustarastas, jolle voisin käydä nakkaamassa hiukan rusinaa!  [:-)]

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.11.07 - klo:09:08 »

Huomenta Oulusta!
Aurinko paistelee, tuuli kohtalaista, Lämpötila +3 asteessa...
Illalla,yöllä tuuleskeli melkolailla...

Pitää tässä jotain leivonnaisia tehdä huomiseksi, jos sattuis sukulaisia / kavareita piipahtaan Synttärikahveilla, onneksi ei nyt tasavuosia, kuten viime vuonna, ja piti olla monenlaista tarjottavaa ...

Mukavaa Perjantaita ja Hyvää Viikonloppua Kaikille  [:9] [:45] [:44] [:44] [:44]
Kirjattu
#Jani#

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #23 : 02.11.07 - klo:09:48 »

Fa-tuoli on käytössä joissakin sairaaloissa, musiikkiterapeutit tekevät hoitoja tuon kanssa  [:-)] (tämä tuohon Susun eiliseen kokemukseen). Mutta pittääpi muistaa, että kaikille tuo ei sovi, joillekin ihmisille tulee tuosta tosi huono olo, ja jotkut kokevat tulevansa tosi levottomiksi. Että sillai  [:-)]
Itse olen tuota joskus myös työssäni käyttänyt ja oon kokeillu, tykkäsin kyllä  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.11.07 - klo:10:05 »

Huomenta.  Tuulee ja lämmintä +3.
No nyt vasta mulle selvisi toissapäiväinen lintu, tuosta PYriksen kuvasta.  Variksen kanssa tutkiskeli pihaa, enkä mielestäni ollut sellaista ennen nähnyt.  Naakkahan se oli.  [:-)]
Mientintämyssy päähän ja täytyy alkaa funtsimaan viikonlopun ruokia.  Jotenkin haluaisin juhlapäivän tuntua kotiini. [:-)]

Pirteetä päivää kaikille.  [:26] [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 02.11.07 - klo:10:17 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Tänään ajttelin laittaa kaupan kiinni jo kolmelta kun on vähän niinkuin aattopäivä. Lähdetään sitten pertunmaalle pyhäinpäivän viettoon.

Kaarinin tapaan olen miettinyt mitä laittaisin pyhinä ruuaksi. Olen päätynyt kokonaisena paistettavaan  paistiin jolle tehdään hyvä kermakastike, lisukkeeksi valkosipuliperunoita ja ruusukaalia hunajalla ja voilla kiillotettuna. Juomaksi hyvää punaviiniä.
Jälkiruuaksi ajattelin tehdä kevyttä hedelmäsalaattia kun tuo pääruoka on raskaan puoleinen.
Ja leipomispuolella teen Mimmin rahkanunelmaa jonka ohje löytyy pönttölän keittokirjasta. Että tällainen menu.  [:20]

Juhlallista pyhäinpäivää jokaiselle pönttöläiselle ja läheisilleen!  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 02.11.07 - klo:10:22 »

Nami nami!  [:-P]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 02.11.07 - klo:10:25 »

Mä poistin sen ketjun vapaaehtoisista hoitomuodoista. Unohin, että aihe johtaa helposti juupas-eipäs-väittelyihin, niin en halua semmottista. Eipä kukaan varmaan kokemuksiaankaan viitti kertoa sellaisessa tilanteessa. Nou bad feelings, en vaan jaksa nyt sellasta. Tiadoks.

(Nimim. elämänsä aikana riittävästi väitellyt. Melkein tohtoriksi. [:-DD] No ei nyt sentään...)
Kirjattu

Arskaidae

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Espoo
« Vastaus #28 : 02.11.07 - klo:10:29 »

Oikea toimenpide siinä tapauksessa olisi vain laittaa se viestiketju lukkoon, eikä poistaa kokonaan.
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 02.11.07 - klo:10:30 »

Moro sitten... mä häivyn naapurin puolelle, jos ei pyhänä näy...olen sinne jäänyt! [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.178 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.