Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantaita 2.11.2007  (Luettu 877 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Perjantaita 2.11.2007
« Vastaus #30 : 02.11.07 - klo:10:33 »

Mä poistin sen ketjun vapaaehtoisista hoitomuodoista. Unohin, että aihe johtaa helposti juupas-eipäs-väittelyihin, niin en halua semmottista. Eipä kukaan varmaan kokemuksiaankaan viitti kertoa sellaisessa tilanteessa. Nou bad feelings, en vaan jaksa nyt sellasta. Tiadoks.

(Nimim. elämänsä aikana riittävästi väitellyt. Melkein tohtoriksi. [:-DD] No ei nyt sentään...)

No voi, just meinasin kertoa kokemuksiani akupunktiosta. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 02.11.07 - klo:10:38 »

Sus, oisit antanut olla!!!  [:-(]
Meinasin itekin tulla sinne antamaan kommentteja.
Olen itekin epäuskoinen kaikenlaisille vapaaehtoisille hoitomuodoille.
Kuitenkaan en katso kieroon, jos kaveri uskoo ja saa avun.
Paras naisystäväni käyttää vallan tuollaisia hoitomuotoja ja keskustellessa mä haron vastaan. [:-DD]  Kuitenkin yhteinen sävel on löytynyt.  [:-)]
Apu otetaan sieltä, mistä sitä saa, oli hoito sit vaikka minkälaista tahansa.

Musiikki on yksi tärkeitä hoitomuotoja.  Täällä on kehitysvammalaitos, jossa satsataan musiikkiterapiaan hoitomuotona paljon. 
Siihen kun liitetään rentouttava ympäristö ja tuoli, niin alkaa hyvänolontunne saamaan aivoissamme ihmeitä aikaan.

Sus, on hienoa, et rohkenet kertoa tavoitteistasi.  Onnea hoitoosi!  [:5] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 02.11.07 - klo:10:38 »

Oikea toimenpide siinä tapauksessa olisi vain laittaa se viestiketju lukkoon, eikä poistaa kokonaan.

No mä ehin jo poistaa. Sori, sinunkin vastaus meni (ihan hyvä ja perusteltu vastaus minun mielestäni siis.). En tajunnutkaan tuota lukitsemishommaa. [:-(]

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #33 : 02.11.07 - klo:10:43 »

Aurinkoinen, tuulinen ja melko kylmän tuntuinen sää. Mittarin mukaan + 5, ei kuitenkaan siltä tuntunut kun hiukan ulkona piipahdin.
Iltapäivällä menemme käymään hautausmaalla, viemme jo tänään Pyhäinpäväkynttilät. Laantuisi nyt hiukan tuuli jotta saa kynttilät palamaan.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille ! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 02.11.07 - klo:10:47 »

No voih. Mutta jos joku haluaa jatkaa, niin voihan uuden ketjun avata. [:-)] Mä vaan - ikävä kyllä - oon oikeesti vähän kyllästynyt, kun oon huomannut, että aihe menee juupas-eipäs-juttuun, ja oon "saanut" niitä keskusteluja käydä jo n. 20 vuotta... :-O Itse en ainakaan jaksa. Mut jos muut jaksaa ni ei siin mittää. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 02.11.07 - klo:10:49 »

Minusta olisi kiva kun täällä olisi enemmän aiheita joissa voisi oikeasti keskustella ja vaihtaa mieipiteitä  jostakin kivasta aiheesta. Erimieltä kaikista asioista saa ja täytyykin toki olla, eihän muuten keskusteluakaan synny, ja jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseensä.  [:-)]

Enkä halua tällä kirjoituksella aliarvioida näitä meidän nykyisiä päiväketjuja tms. mutta joskus olisi kiva olla muutakin kuin sitä tavallista päivärutiinin kertomista.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

12v.

• Vieras
« Vastaus #36 : 02.11.07 - klo:11:10 »

Tsot tsot, ei täälä saa olla erimieltä.  [:-I]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #37 : 02.11.07 - klo:11:19 »

Melkein hyvää keskipäivää  :-))          Kylmä pohjoistuuli  +5     [:45]

Jopas satuin saumaan, mitän kirjoittaisi muuta kuin .....  :-))  no vaihtoehtohoidot ovat aina kiinnostaneet ja tuota tuolia olisi kiva kokeilla. Joskua messuilla olen kokeillut sellaista värähtelevää  noja-makuutuolia samalla siinä sai kuunnella rentouttavaa musiikkia.
Jos olisi rahaa ostaisin kotiin  [:-)] ehtisiköhän siinä istuskella, voisihan se olla samalla yösija... oli vain niin kovin kallis   [:-I]

No 12v tulikin paikalle  :-))  näihän niissä keskusteluissa useimmiten käy, paikalle ilmestyy varoittaja ja keskustelu tyrehtyy kiihkeimmällä hetkellä. Ehkäpä siitä johtuen on tultu varovaisiksi, ainakin omalta osaltani. Olikohan nyt pahasti sanottu  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 02.11.07 - klo:11:22 »

No mutta, päiväthän koostuu niistä arkirutiineista, sellaista se on [:-)] Ulkona on muuten kaunis aurinkoinen ilma, ja tuntuu että alkaa hiukkasen kenties viiletä. Täytyypäs lukea koko ketju että mitäs täällä märistään kun 12 v:kin ottaa kantaa :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 02.11.07 - klo:11:27 »

Jaa vaihtoehtohoitomuodoista, no itse olen sitä mieltä että jotki on ok ja jotki huuhendaalia  [:-)] Päättäköön kukin sen henkilökohatisesti [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #40 : 02.11.07 - klo:11:52 »

Kiva on lukea näitä päivän ketjua, kuka mitäkin puuhailee, on puuhaillut tai aikoo puuhailla, jotenkin rentouttavaa  :-))

.....ja nyt oma päiväni jatkuu  petivaatteiden pieksämisellä, jospa vesitynnyreitä tyhjentelisin, kaupat voisinkin kiertää kaukaa, söisin varastojani pienemmiksi  [:-P]
                                                             Tarjolla näkyy olevan Raikasta Syysilmaa                             

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

12v.

• Vieras
« Vastaus #41 : 02.11.07 - klo:12:04 »

Joo, miä olen opetellu rokkia rakastaa. Hallelujah!   [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 02.11.07 - klo:12:14 »

Joo, miä olen opetellu rokkia rakastaa. Hallelujah!   [:-DD]

Toihan on kuin melkein Tuula Amberlan "Lulusta": Hän rokkia rakastaa ja öisiä katuja!  [:-)]

Olipas muuten rengasliikkeet kiireisiä! Onneksi saatiin renkaan vaihto järkättyä. Noi Kian renkaat on oikeesti niin painavat, että mulla on täysi työ saada niitä edes nostettua. Nakkelin ne pakettiauton kyytiin ja käytiin Pasin kanssa yhdessä heittämässä keikka.

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #43 : 02.11.07 - klo:12:28 »

Jos ei muuta, niin ainakin on aurinkoinen ja ihana päivä. Flunssasta huolimatta.
Noista vaihtoehtohoidoista en tiedä. Minulla on eräs ystävä, jolla todettiin juuri pitkälle edennyt syöpä. Lääkäri ei paljoa toivoa antanut.
Hän käy myös vaihtoehtohoidoissa (tavanomaisten lisäksi tietysti) ja voi erinomaisesti. En tiedä, kuinka syöpä edistyy, mutta hän ainakin itse on toiveikas ja hyvällä mielellä. Että jos se auttaa edes pitämään Mielenaurinkoisen esillä, niin eikös se silloin ole hyvä asia.
Näin uskon minä, vaikka itse en noita hoitoja ole koskaan edes ajatellut.
 [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 02.11.07 - klo:12:35 »

Minusta on ihan mukavaa lukea päivän ketju päivittäin. [:-)]

Laitetaaks ketju "vaihtoehdottomuushoidoista"? Tää oli sit vitsivitsi. :-))

Selkeeltä näyttää sää, jääkaappi taas pesty ja täydennetty eilisen sulatuksen jälkeen. En taijja tänään jaksaa saunaa harkita, josko huomenna, tai mistäs sitä tietää. Jos vaikka 'tuik' saunan tuikkaa tuleen.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.121 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.