Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 5.11  (Luettu 1204 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 5.11
« Vastaus #60 : 05.11.07 - klo:13:45 »

Sitä kun on 23v. ajan ollut isänä ja äitinä, niin "muistan" itseäni molempina päivinä. [:-I]
Reinot vois kyllä tähänkin huusholliin hommata, on niin vietävän kylmä lattia talvisin.

Voi nuita teidän kullanpaloja.  Tällei sivusta seurattuna huvittaa noi jutut. :-)) [:24] [:10]
Tosin, eihän se kivaa ole, kun hauveli puhdasta mattoa käyttää pepun pyyhkimiseen.  Mut mitä sitä ny talonväkeä aattelemaan, pääasia, et on puhdas peppu ja sillä siisti!  :-)) :-))

Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #61 : 05.11.07 - klo:13:50 »

Kaffepaussi    [:23]    tervehdys täältä raivaus-lajittelukesksesta, olen raahannut kohta kaikki kangaslaatikot yläkertaan, kolmas päivä menossa.
Laatikot eivät ole mitään pieniä, vaan suuria ja painavia, täynnä kankaita ja taas kankaita. Kankaat ovat kertyneet vuosien saatossa, olen kuvitellut niistä jotain tekeväni, taitaa elinpäivät loppua kesken.
Muutaman kerran olen yrittänyt laskea, paljonko näitä laatikoita on, joka laskukerran jälkeen luku on yli 30  [:67] vähän mua hävettää, jalansijaa ei meinaa löytyä mistään.

Nyt on pakko istahtaa pöntölle, heti tuli auvoinen olo juttuja lukiessani  [:45]

Olipa kerran Huikka-koira joka seuraili tilkkutyöni edistymistä lattialla. Monta päivää kääntelin tilkkuja laittaisinko näin, vai näin, vai noin, höpöttelin samalla tilkuille. Eräänä päivänä Huikka oli saanut tarpekseen höpinöistä, ottanut tilkut omakseen, kuivat kikkarat oli keskellä tilkkuja  [:65]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 05.11.07 - klo:13:51 »

Huikka-koira halusi kertoa oman mielipiteensä... :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 05.11.07 - klo:13:54 »

Onpas Pihalinnulla paljon kangaslaatikoita  :-O  ja melkoinen työ tosiaan raahata niitä yläkertaan siinä tarvitaan yksi jos toinenkin kaffepaussi  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #64 : 05.11.07 - klo:13:57 »

Olin jo epätoivoon vaipua, täältä saa aina toivoa ja pontta lisää  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #65 : 05.11.07 - klo:13:59 »

Pikkutikka lähipuun latvassa ei pihalla mutta itse pihalla joten pinna tulee  [:-)] kyseessä tietysti koiras

Hyvä ettei Pihalinnun jokaisella laskenta kerralla ole sentään 30 uutta laatikkoa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #66 : 05.11.07 - klo:14:06 »

:-))   ei joka kerralla tule uusia 30  :-))    [:67]

Käpytikka täällä touhuilee ravapalan kimpussa, ainakin vielä hengissä, vaikka olis rasvassa vahingossa vähän suolaakin
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #67 : 05.11.07 - klo:14:08 »

Mulle tuli yhtäkkiä ihme päänsärkykohtaus ja etoi, uh, oli pakko maata jonkin aikaa. Maha piti kummaa ääntä. En kyl tiedä syöneeni mitään sopimatonta. Toivottavasti en sentään pipiksi tule. Nyt vähä helpottaa, otin kyl buranan.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 05.11.07 - klo:14:12 »

Toipumisia Sus, toivottavasti pian on parempi olo   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #69 : 05.11.07 - klo:14:15 »

Kiitti hippiäinen. Tää on vähä outo, kauppamatkalla ei ollut mitiä hätiä, sit yks kaks vaan. Mie en saa tulla kipeeksi, huomenna on tuoliaika! [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #70 : 05.11.07 - klo:14:15 »

Se on toi säänvaihtelu sekaa pään ja nivelet, mulla on ainakin niin yliherkät, jotta välillä pakko otta buranaa tms.

Soitin äsken kierrätyskeskukseen, josko tulisivat hakemaan vanhan kaapin ja kas heti huomenna tulevat. Mulle tulikin lisää paineita tyhentää se kaappi ja minne ne tavarat laittais, lattiat, tuolit, pöydät kaikki on täynnä roinaa. Pitäis vielä tehdä tilaa kavereille, jotta saavat käännellä kaappia 1.50m  ja kantaa sen OVESTA  ulos   [:67]

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 05.11.07 - klo:14:19 »

Mulla on täällä molemmat peukut pystyssä  [:72] [:72]  ja varpaatkin ettet olisi Sus huomenna kipeä  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #72 : 05.11.07 - klo:14:24 »

Mulla on täällä molemmat peukut pystyssä  [:72] [:72]  ja varpaatkin ettet olisi Sus huomenna kipeä  [:-)]

Kiitos. [:-)] Teetä tässä oon juoskennellut. Ja ku Pöntöltä saa sympatiaakin, niin eiköhän tää ohi mene. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #73 : 05.11.07 - klo:14:25 »

Sus jännittää närhen kuvausta ja tuoliaikaa, eiköhän se siitä  [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 05.11.07 - klo:14:28 »

Sus jännittää närhen kuvausta ja tuoliaikaa, eiköhän se siitä  [:5]

:-)) juu molemmat on hyvin pelottavia. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.259 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.