Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.11.Perjantai  (Luettu 1618 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 9.11.Perjantai
« Vastaus #90 : 09.11.07 - klo:21:18 »

..ihan mukava luku, jos lopettais viestit tähän :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #91 : 09.11.07 - klo:21:25 »

Kukahan on hakannut mun selän pesukartulla? :-O
Ulkona oli niin kauhea ilma kuin voi vaan olla. Oli suorastaan pelottavaa tulla tuolta Aikuisopistolta pilkkopimeässä ja märässä yksin kotiin. Ja asento oli hiukka kumara, pari tuntia tiiviistii työn päälle kumartuneena.
Selviääköhän huomiseksi ylöskään
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #92 : 09.11.07 - klo:21:27 »

Pilkkopimeässä  :-O eikö edes taskulamppua ollut matkassa, pimeää ja sateista täälläkin ollut koko ilta ei ole huvittanut ulos mennä sen jälkeen kuin töistä pääsi kotiin
Nyt 4,1 plussaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 09.11.07 - klo:22:07 »

Noniin, nyt alkoi stereot pauhaamaan jossakin [:-/] Kotikiusaaja iski!
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 09.11.07 - klo:22:16 »

[:-)] Mene Marle kilauttamaan häirikön ovikelloa - niin minä tein ja musiikki loppui siihen - eikä ole sen jälkeen kuulunut. Ihan rauhallisesti ja ystävällisesti pyysin hivenen pienentämään tehoja ja niin tapahtui. Kiukkuisena ei kannata mennä - ensin viilennytään ja rauhoitutaan ja vasta sitten [:-DD] soitetaan sitä ovikelloa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #95 : 09.11.07 - klo:22:20 »

Enkä mene hullua humalaista häiriköimään :-)) Menkööt seinänaapuri. Tosin nyt pauhu loppui, toistaiseksi.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #96 : 09.11.07 - klo:22:31 »

Nyt olen päättänyt etten tätä torppaa ala näin radikaalisti selvittämään. Löytyi äidin tyttövuosien musta "ystävienvihko"  mikäs sen vihon nimi olikaan,i mihin kerättiin niitä kauniita runoja yms. Tietty talletan vihon aarteiden joukkoon  [:-)]
-----------------------------------------------------------------------------

Runoja, tarkoititko muistoja, Pihis??
Mulla on kanssa muisto-kirja tallessa.  Siihen ystävät kirjoittivat runoja, esim.

Ken viime lehdelle kirjoittaa,
hän eniten Helviä rakastaa.

Sit kaunis kiiltokuva oli koristeena. [:-)]

Tässä mustassa vahakantisessa vihossa ei ole kiiltokuvia 1925. Ensimmäisellä sivulla ollaan Äänekoskella, seuraavalla sivulla Borgåssa.
Viimeisellä sivulla lukee " Muisto. Kun lehdet lähtee, kannet jää, niin kansissa pysyy muisto tää".
Kymmenes päivä marraskuuta lukee,   "Tuskin lienen 5 sanaa puhunut tänä päivänä ".

Veijarit soittivat, paistetaanks huomenna lettuja, 3 kertaa sama toivomus
Vehnäjauhot loppuivat  jo tämän illan askareissa, piti ihan mylläriksi ruveta kesken kaiken ja jauhaa speltinjyvistä jauhoja. Saapas nähdä miten suut pannaan  [:-P] [:-P] [:-P] vai  [?] [?] [?]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #97 : 09.11.07 - klo:22:32 »

Mulla munakello huutaa  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #98 : 09.11.07 - klo:22:48 »

Yhdestä koukusta päästy irti ja toiseen koukkuun jääty kiinni ...  :-))

Pihalla oltu kurkkimassa [:-)], olipas siellä pimiääääää ja sade oli lakannut  :-O  vettä oli kertynyt tämänpäivän aikana 9mm sademittariin ja lämpöä nyt +3,4 astetta.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #99 : 09.11.07 - klo:22:52 »

Päivän työt tehty, koirat syötetty ja pissitetty.
Vettä tulee kuin esterin.... Yäk! Jos tuo kaikki tulisi lumena, lunta olisi jo metri.
Aamulla Airi heitti vuodesohvan mun eteen ja potkaisin siinä pikkuvarpaan mustaksi,
on muuten kipeä. Pitäsköhän mulla olla turvakengät myös kotona?
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #100 : 09.11.07 - klo:23:01 »

No nyt taas täälläkin sataa  [:-(]

Varmasti Taina pikkuvarvas on tosi kipeä ja ilmanmuuta kotona turvakengät jalkaan  :-))  olisi siinä Taavillakin ihmettelemistä kerrakseen kun olisit sisällä turvakengät jalassa :-))
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 09.11.07 - klo:23:03 »

Aamulla Airi heitti vuodesohvan mun eteen ja potkaisin siinä pikkuvarpaan mustaksi,

Kyllä monesti tuntuu, että pitäisi olla :-)) Aika mojovaa tekee varpaan loukkaantuminen [:67]

Meillä oli kiva ilta; 3½ vuotias poikuli oli kylässä, aivan ihanaa tän kaiken kamaluuden keskellä [:35] [:35] [:35]
[/quote]

Miks ei tullut lainaus Tainalta, vaikka lainasin [NUT]

Aha, nyt tuli, kun ihmettelin [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #102 : 09.11.07 - klo:23:13 »

Päivän työt tehty, koirat syötetty ja pissitetty.
Vettä tulee kuin esterin.... Yäk! Jos tuo kaikki tulisi lumena, lunta olisi jo metri.

Arvataan, että pikkuvarpaassa on nyt murtuma.

Viime syksyllä kuntotalolla katsoin kyllä eteeni mutta potkaisin pikkuvarpaan lattialla olevaan levytankoon, ja varpaassa tuntui todella kipeältä, illalla se olikin kovin tumman värinen ja pari päivää myöhemmin väri normaali, mutta muutaman viikon ajan kävellessä kun varvas osui kenkään tai lattiaan ei tuntunut oikein mukavalta, lääkärissä ei tullut käytyä, mutta myöhemmin selvisi että pieni murtuma siinä oli, eikä lääkärikään olisi voinut kun korkeintaan teipata varpaan viereiseen varpaaseen kiinni ja kirjoittaa viikon tai kaksi sairaslomaa...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #103 : 09.11.07 - klo:23:14 »

Taavi on ollut aika hyvin jo sisäsiisti. Tänään oli tullut ekan kerran yli viikkoon
pissi sisälle. Pieniä vahinkoja, mutta toivottavasti ei tule tavaksi.
Aamulla annoin pojille raksuja, hetken päästä Taavi kantoi eteiseen tyhjän kupin
ja täytin sen kehuen miten fiksu on kun syö raksuja... kehuminen loppui kun tulin
olohuoneeseen ja löysin raksut leviteltynä pitkin lattioita.  [:-//]
Nyt ei olla hetkeen pureskeltu mitään sellaista mitä ei ole koiralle tarkoitettu, sitruunamehu
auttoin huonekaluissa. Johtoja en varmaan viiteen vuoteen uskalla jättää saataville.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #104 : 09.11.07 - klo:23:32 »

Ei auttais täällä turvakengätkään, eilen kompastuin läpinäkyvään muovilaatikkoon, se sinkosi seinää vasten, eikä antanut periksi, kylläpä vihlaisi kokonaisvaltaisesti sääriluuhun, ihan nahkat irtosi parista paikkaa. Voltarea piti sivellä ja nyt sääri mustana.

No niin taas munakello huutaa ja sitten huutaa palovaroitin  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.