Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fossiiliasiaa =) Perjantain piristykseksi  (Luettu 627 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Fossiiliasiaa =) Perjantain piristykseksi
« Vastaus #45 : 15.11.07 - klo:23:40 »

Mäkin katson kameraan vasurilla. Tai siis filmikameraan, siis sellaiseen, jossa pitää tihrustaa siitä reiästä. [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #46 : 16.11.07 - klo:10:48 »

Ristolla myös on muistaakseni silmälasit vai onkokin ne vain tuulensuojana  :-))? Vai muistanko väärin, siis en enää muista  :-O.

Minulla on lasit "tuulen suojana" ja suojaa ne ultraviolettisäteiltäkin. Niissä on taittokerroin 0 (siis nolla).
Toki pienen präntin lukemiseen tarvitsen lukulasit.  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 16.11.07 - klo:11:23 »

Ristolla myös on muistaakseni silmälasit vai onkokin ne vain tuulensuojana  :-))? Vai muistanko väärin, siis en enää muista  :-O.

Minulla on lasit "tuulen suojana" ja suojaa ne ultraviolettisäteiltäkin. Niissä on taittokerroin 0 (siis nolla).
Toki pienen präntin lukemiseen tarvitsen lukulasit.  [:-I]

Hyvin hyvin harvoilla ihmisillä on "nolla-silmät", yleensä AINA löytyy jotakin näkötarkastuksessa. [:-)] Sitäpaitsi aika harvoilla on edes oikee ja vasen samanlaiset. [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #48 : 16.11.07 - klo:12:52 »

Hyvin hyvin harvoilla ihmisillä on "nolla-silmät", yleensä AINA löytyy jotakin näkötarkastuksessa. [:-)] Sitäpaitsi aika harvoilla on edes oikee ja vasen samanlaiset. [:-)]

Mutta silläkin asialla on varmasti jotain merkitystä, että minä treenaan myös silmälihaksia.   [:-I] [:-I] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 16.11.07 - klo:13:03 »

Mutta silläkin asialla on varmasti jotain merkitystä, että minä treenaan myös silmälihaksia.   [:-I] [:-I] [:-)] [:-)]

Saattaapa ollakin, minä ainakin voisin kuvitella/uskoa. Asiaa vaan ei kai ole paljoa tutkittu, kun en oo kuullut tuloksista ainakaan. Paitsi nyt Ristolta. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.