Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.11.Tiistai  (Luettu 1244 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 13.11.Tiistai
« Vastaus #15 : 13.11.07 - klo:08:12 »

Niin muuten pitäisikin käydä se joulukuusi myös lainaamassa mettästä ja laittaa keittiön ikkunan lähelle ennen maan jäätymistä pystyyn ja
sähkökynttilät sitten siihen joulukuun alkupäivinä.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 13.11.07 - klo:08:17 »

Huomenta Keravalta!
Täällä taitaa olla aavistuksen plussan puolella keli. Ainakin auton ikkunat näyttävät olevan sulat.
Töihin puoleen päivään. Tänään täällä kaksi näyttöä, eli pitää hiukan siistiä paikkoja. Pasi, josta mä aina marisen, kun se ei siivoa, on jo illalla huiskinut harjan kanssa pahimpia puusilppuja. Eihän mahdollisen ostajan tarvii nähdä, että puilla lämmittämisestä tulee sotkua  :-))
Ruokinnalla sutinaa. Pikkuisia kullanmuruja tinttejä!  [:36]

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 13.11.07 - klo:08:27 »

Juu ja Kaija, luot sinne vielä oikein kodinomaisen idyllitunnelman, pidät huolta, että juuri sillä hetkellä, kun katsojat saapuvat, on uunissa paistumassa pullaa - mikä tuoksu! - kahvi on juuri valmistumassa, ihana kahvintuoksu leijailee - ja kynttilät tietysti palavat ja luovat lämmintä valoa...

:-))
Tosin... tätä menoa saatatte joutua taivasalle aika nopsaankin... :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 13.11.07 - klo:08:33 »

Juu ja Kaija, luot sinne vielä oikein kodinomaisen idyllitunnelman, pidät huolta, että juuri sillä hetkellä, kun katsojat saapuvat, on uunissa paistumassa pullaa - mikä tuoksu! - kahvi on juuri valmistumassa, ihana kahvintuoksu leijailee - ja kynttilät tietysti palavat ja luovat lämmintä valoa...

:-))
Tosin... tätä menoa saatatte joutua taivasalle aika nopsaankin... :-))

Pulla-temppu oli käytössä edellistä kämppää myydessä. Just ennen kuin lähdettiin evakkoon, paistettiin pari pakastepullaa ja lämmitettiin hiukan saunaa  [:-DD]
Kahvi ja kynttilät pakko unohtaa, kun tosiaan välittäjä esittelee tätä, mutta mikään ei estä mua syömästä ennen töihin lähtöä ihanaa DrOtkerin salamipizzaa....
Varmaan kannattaa välttää myös ärtsyn hajuisia vessanpesuaineita? Pitää luoda vaikutelma helppohoitoisesta kodista, jossa on aikaa istuskella takan ääressä!  [;-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 13.11.07 - klo:08:37 »

Sähkökynttelikön voi ainaki jättää palamaan ikkunalaudalle. :-))
Juu ja roiskase saunan kiukaalle muutama tippa saunatervaa... sitä mitä löylyveteen voi pistää... ihana tuoksu. :-))
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo:08:39 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 13.11.07 - klo:08:41 »

Juu ja roiskase saunan kiukaalle muutama tippa saunatervaa... sitä mitä löylyveteen voi pistää... ihana tuoksu. :-))

Sus, mistä lähtien sä olet lukenut mun ajatuksia?  :-))
Eilen illalla saunoessa jo lotrattiin tervatippojen kanssa ja sähkökynttelikkö palaa jo nyt!

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 13.11.07 - klo:08:43 »

Sus, mistä lähtien sä olet lukenut mun ajatuksia?  :-))
Eilen illalla saunoessa jo lotrattiin tervatippojen kanssa ja sähkökynttelikkö palaa jo nyt!

[:-DD] Mä oon selvänäkijä. [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.11.07 - klo:08:44 »

Sus, taidat olla!  [:-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 13.11.07 - klo:08:45 »

Mun täytyy kirjoittaa mun horosarjaan jatkoa... "Tähtimerkit myymässä asuntoa". [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.11.07 - klo:08:49 »

Mun täytyy kirjoittaa mun horosarjaan jatkoa... "Tähtimerkit myymässä asuntoa". [:-DD]

Teepä se! Ja täällä kyseessä kaksi vaakaa!  [;-)]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #25 : 13.11.07 - klo:08:52 »

Tsemmppiä KaijaPasilan asunnon näyttöön, vaikka haikeaa se aina on kotia alkaa myymään, mutta uusi ihana kotihan teillä on jo odottamassa. [:-)] [:-)]

Hiukan on jotakin valkoista yöllä tullut maahan. Linnutkin jo heräilleet tähän aamuun ja vilkasta on ruokinnalla,  [:-)]
käpytikka ahkeroi pajallansa joka on aika lähellä sähkötolpassa.
Oravalla myös kiirettä ruokapaikan ympäristössä ja viiletetään sinnesuntänne ja mietitään söisikö jotakin vai veisikö lisää koirulin karvoja pesään lämmikkeeksi.  :-))
Ihania seurattavia kaikki pikkuiset.  [:-)] [:-)]

Nyt aamupostia koirulin kanssa hakemaan ja aamukupposta keittelemään ja siitä ne aamurutiinit taas lähtee pyörimään ....  :-))

Mukavaa tiistaita kaikille.  [:-)] [:-)]              [:45] [:45] [:45]
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo:08:57 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 13.11.07 - klo:08:53 »

Vaa'an kuuluu pistää vielä jokaiselle pöydälle maljakkoon kukkakimppu. Ja pikkusen parfyymiä peliin myös. [:-DD]

(Kohta siellä on mahtava sekasotku salamipizzan+tervan+kukkasten+parfyymin aromeista. [:-DD] Mutta tosiaan ne pesuaineiden hajut täytyy piilottaa. Ne nimittäin jätetään neitsyen merkille. [:-DD] )
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #27 : 13.11.07 - klo:09:08 »

Huomenta Kaikille  [:-)]
Lumen Sateista Tiistai - Aamua  [:-)] [:-)]
Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:-)] [:26] [:27]
Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:-)]
 [:43] [:44] [:43] [:44]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #28 : 13.11.07 - klo:09:25 »

No nyt on päivä valjennut ja metsän siimekseen on mentävä.....  [BYE]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 13.11.07 - klo:09:47 »

Mukavata mukavata. Mustarastas Kökö tuli taas syömään. Aiemmin näkynyt vain sinä yhtenä päivänä. Sitten tuli töyhtötiainen syömään tuohon amppeliin, jonka näen ikkunasta tästä koneelta, parin metrin päässä. Sitten tuli vielä marraskuun ekat viherpeipot. Niitä ei ole näkynytkään vielä. Lokakuussa käväisi ja katosi.

Ja meikä juoksee asunnossa kamera kädessä triangelidraamaa = ikkunasta ikkunaan, omistan kolme ikkunaa. :-)) Siis kolmisuuntainen mielialahäiriö. [:19] [:28]

Olen siis ihan suunniltani. [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.