Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Voi Airi minkä teit!  (Luettu 909 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Voi Airi minkä teit!
« Vastaus #60 : 14.11.07 - klo:19:45 »

Airi oli yöllä näpelöinyt mun kännykkää ja rikkonut sen niin, ettei se enää latautunut !  [:-//]
Oli pakko mennä nöyränä kännykkäkauppaan kysymään, että "ei kai näin vanhaan ( 4 v. ) enää saa uutta akkua" ? Ei saanut ! Oli pakko ostaa uusi - 95 egee. Onhan siinä kamera yms. mitä en tarvitse, mutta kun se on niin nätti: http://www.nokia.fi/A4405395 ( tummanpunainen )

Jep nätti kun sika pienenä  :-))
Kelpais vaikka mulle seuraavaksi, mun kännyyn Airi on tehnyt jotain ihmeellistä, hukkaa kentät aina välillä  :-O

Sus, onnea onnistuneesta puhdistuksesta, ehkä me kaikki nyt muistamme että lieden päälle ei laiteta turhaa tavaraa  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #61 : 14.11.07 - klo:19:52 »

Nyt olen perehtynyt Airin historiaan.
Ihmettelin elokuussa, mistä Airista täällä puhutaan. Sehän oli kiusannut mua koko kesä-heinäkuun, sulki koneeni käyttökelvottomaksi. Oikeastaan kiusaus paljastui laajuudessaan vasta myöhemmin, kaikki kuvat katosivat konneelta lopullisesti touko-kesäkuulta.  

Täälläkin tarinaa Airista : Airi kävi kylässä http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=7731.0

Avaimien kanssa saan olla tarkkana koko ajan, avain on muistettava ottaa mukaan vaikka, pistäydyn pihalla. Lukossa on jotain vikaa, se menee lukkoon, vaikka auki pitäisi olla. Kaksi kertaa olen joutunut jo kiipeäämään tikkailla parvekkeelle, onneksi partsin ovi on sattunut olemaan auki.

Airi on aina vaanimassa, onko se varmasti naispuolinen olento  [XX]

« Viimeksi muokattu: 14.11.07 - klo:19:54 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #62 : 14.11.07 - klo:19:54 »

Airi oli yöllä näpelöinyt mun kännykkää ja rikkonut sen niin, ettei se enää latautunut !  [:-//]
Oli pakko mennä nöyränä kännykkäkauppaan kysymään, että "ei kai näin vanhaan ( 4 v. ) enää saa uutta akkua" ? Ei saanut ! Oli pakko ostaa uusi - 95 egee. Onhan siinä kamera yms. mitä en tarvitse, mutta kun se on niin nätti: http://www.nokia.fi/A4405395 ( tummanpunainen )
hieno on... voiko sitä käyttää puhelimena kans? [:-I], meinaan kun on noita "ominaisuuksia".
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #63 : 14.11.07 - klo:20:05 »

hieno on... voiko sitä käyttää puhelimena kans? [:-I], meinaan kun on noita "ominaisuuksia".

Puhelimeksi sen ostinkin ja kokeiltu on sekä puhe- että tekstiviestiominaisuuksia. Halusin vain perusmallin, mutta ulkonäkö sai sortumaan astetta kehittyneempään. Tää oli taas yksi niitä salamaostoksia, kun se on tavallaan mun työkalu myös.
Meillähän on vasta tätä ennen viikon sisällä prakannut hella ja auton pakoputki... [:-//]
Ois Airin aika matkailla muuallekin vai onko heitä ehkä useampia, siis Aireja vai Mr Murpheja, alan epäillä... [NUT]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #64 : 15.11.07 - klo:08:36 »

Airilla on sukulaisnaisia  :-)) ja laaja suku, ne ehtii sinne sun tänne  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sivu luotiin 0.12 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.