Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 17.11.  (Luettu 1466 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Lauantai 17.11.
« Vastaus #75 : 17.11.07 - klo:11:44 »

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 17.11.07 - klo:11:55 »

Hauskoja sammakkojuttuja  [:-DD].

Miks te immeiset pelkäätten hiirulaisia. Minä en kyllä niitä ymmärrä niitä pelätä, koska nehän pelkää minua. Se on kylläkin tosi harmillista, sillä aatelkaa, kuinka yksinkertaista pyydystäminen olisi, jos ne eivät pelkäisi. Siitä vaan ottaisi käteen ja kiikuttaisi ulos. Näin minä tekisin varmasti, jos olisivat kesyjä. Se, mitä Sus kirjoitti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pienellä, on muuten ihan totta  [:-)].

Sellaisen äänikarkottimen hankin kyllä ensi viikolla. Kiitos kaikille, jotka vastasitte ja suosittelitte.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 17.11.07 - klo:11:57 »

En pelkää hiirulaisia enkä sammakoitakaan. En kuitenkaan halua niitä samaan huusholliin asumaan... [:-I] :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 17.11.07 - klo:11:58 »

No en minäkään. Juuri siksi olen ihan paniikissa, kun ne on saatava pois, mutta miten, se on ollut pulma. Ensi viikolla se ratkeaa----huoh!!!!!!!!!!!!!!  :-))

Nyt menen jatkamaan siivousta. Sulatan pakastimenkin tänään, jos se asia jotakuta kiinnostaa  :-)) :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #79 : 17.11.07 - klo:12:10 »

Onnea inkelle perheenlisäyksestä, on varmasti söpö pikku-Tikru  [:-)]
ja selälle paranemisia.

Pihalla ajaa mustarastaat toisiansa takaa. Ne on hassun näköisiä, kun ne pomppii peräkanaa
pitkin pihaa  :-))
Taivaalla omituinen valoilmiö ja asteita -2.

Kaikille mukavaa päivää   [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #80 : 17.11.07 - klo:12:11 »

Minuuko pelekäättä, miust tuntuu, että mä pelekään enemmän teitä...

[:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #81 : 17.11.07 - klo:12:19 »

Kiitos Minni    [:-)]  Tikru kasvaa ihan silmissä.

Enemmän mua tympii se,että hiiret sotkevat paikkoja ja tunkevat ruokakaappiin. Ovat niin vikkeliä,että se varmaan säikäyttää. Eihän ne kuvassa kamalalta näytä.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #82 : 17.11.07 - klo:12:21 »

Meillä vois ihan hyvin asustaa metsähiiret. Niitähän meillä on aiemmin ollutkin.
Olen ne kuskannut erään vanhan, kaukana sijaitsevan, varastona käytettävän
talousrakennuksen alle  [:-DD] .
 Tänä vuonna ei ainakaan vielä ole kuulunut olevan.
Se niistä on ainoa harmi että tekevät noita käytäviään lattian alle lämpöeristeisiin
ja saavat lattian näin kylmäksi. Siksi heitä siirtelen  :-)) .
  Meillä menivät kyllä oikein helposti tuohon elävänä pyydystävään härveliin.

Yhden ressun muuten Onni söi eteisessä. Avasin ulkoeteisen komeron oven ja sieltä
hyppäsi epäonninen hiiru lattialle. Onni oli salamana kimpussa ja hotkaisi sen samantien
kun yritin saada hiirun suustaan pois 
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #83 : 17.11.07 - klo:12:29 »

Hiiriongelmaan voin suositella suursnautseria  :-)) En olisi ikinä uskonut, jollen olisi
ominsilmin nähnyt, että niinkin suuri koira voi olla niin julmetun vikkelä.  :-O Keittiössä viipelsi
hiiri, ja koira syöksyi salamana sen kimppuun, ja puri sen hengiltä. Hiiri parka, mutta ainakin
loppu tuli heti.
Tämä tapahtui vanhempieni kotona parikymmentä vuotta sitten.

muoks. murulla on näköjään ,myös, hiirikoira  :-))
« Viimeksi muokattu: 17.11.07 - klo:12:32 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 17.11.07 - klo:12:44 »

Meillä on rotikan kokoinen koira, ja se pyydysti eteisestä hiiren, mutta en anna sen enää niitä ottaa, kun se vaan kantaa niitä suussaan, eikä tapa, mutta ei sitten kyllä syökään niitä.
Meseltä ihana kuva. Juuri tuon näköisiä meillä on sisällä.

Inkelle onnittelut pikku-Tikrun johdosta. Saakohan siitä kuvia näkysälle.  Toipumista selkäkivusta myös Inkelle.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #85 : 17.11.07 - klo:13:15 »

Päiviä.  [:-)]

Kaunis hiirulainen mesen kuvassa  [:-)]  täällä en vielä ole hiirulaisten kuullut rapistelevat, mutta kai ne pian yläkerran komeroihin käyvät tutustumassa ja hiirensadin on jo sinne valmiiksi viritetty.  [:-I]

Inken selälle paranemisia ja pikku-Tikru varmasti mieltä mukavasti piristää.  [:-)]

Aurinko ulkona pilvien välistä välillä paistelee ja nyt -4,5 pakkasta. Ulkona oltu ja koirulinkarvamattoja [:-I] vähäsen mattopiiskalla pöllyttelemässä. :-))
Laulujoutsenten ääniä kuului jokisuustapäin ja yksi toinenkin ISO tipu lenteli järven yläpuolella,  :-O
oravalla kiirettä ja omenaa maistellaan ja loppu omena jätetään männynoksaan jemmaan.  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 17.11.07 - klo:13:19 »

Kerran, kun olin lampaita navetassa hoitamassa, tunsin kuinka joku otus on saappaani päällä. Vaistomaisesti ajattelin sen olevan rotta ja mietin kuumeisesti mitä tehdä ennen kuin rotta junttaa hampaansa saappaani kärjen läpi. Käänsin varovasti päätäni kohti saapasta ja helpotus oli suuri, kun huomasinkin tuttavuutta saappaaseeni tehneen otuksen olleenkin vain sammakko  [:-P]

Sammakot on miusta ihania. Haluaisinkin joskus lemmikiksi sellaisen ruokosammakon. Ne on aikas mukavan näköisiä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #87 : 17.11.07 - klo:13:21 »

Tästä päivästä taitaa tulla pitkä kuin nälkävuosi.
Joku kuljetin jumissa ja glögit seisseet jo toista tuntia. Ja jokainen tunti lisää mun työaikaa suoraan tunnilla  [:-//] [:´((] [:-//] [:´((]

Kohta ensimmäiset 8 tuntia täynnä.
Muistuttakaa mua sitten ensi vuonna pikkujoulukaudella näistä mun fiiliksistä, jos alan hourailla, että lupaudun tekemään yhden lauantain!  [:-/]

Hitsi, kun ei voi ottaa torkkujakaan, vaikka en ainakaan tuntiin pääse tekemään yhtään mitään!  [:-(]

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #88 : 17.11.07 - klo:13:26 »

No voi harmi Kaija.
Se onkin kaikkein raskainta kun vaan joutuu olla köllöttelemään
eikä voi tehdä mitään. Aika matelee silloin.
Ja varsinkin jos nyt joudut vielä kauemmin siellä lauantaitasi viettämään  [:-(]
Toivotaan että kohta koneet taas toimii.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #89 : 17.11.07 - klo:13:36 »

Joko siellä Kaija remppa-Reiskat on hommissa korjaamassa vikaa? Toivotaan, että pian tulee kuntoon.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.