Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaijan viihdytysjoukot  (Luettu 356 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Kaijan viihdytysjoukot
« Vastaus #15 : 17.11.07 - klo:17:03 »

Sus, eikös kappale syrjäytä oman massansa verran nestettä?
Eli jos mä humpsahdan piripintaan täynnä olevaan säiliöön, sieltä loiskahtaa kaijallisen verran nestettä pois ja se nopeuttaa pakkauksen loppumista!  [:65]

[:-DD]

Niin ja "kappale menettää painostaan syrjäyttämänsä nestemäärän painon verran" eli sä kevenet samalla kun molskahat sinne! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 17.11.07 - klo:17:04 »

Eli jos mä humpsahdan piripintaan täynnä olevaan säiliöön, sieltä loiskahtaa kaijallisen verran nestettä pois ja se nopeuttaa pakkauksen loppumista!  [:65]

Niin ja "kappale menettää painostaan syrjäyttämänsä nestemäärän painon verran" eli sä kevenet samalla kun molskahat sinne! [:-DD]

Paitsi jos mä nielaisen hehkua vahingossa? Sittenhän mun paino nousee!

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 17.11.07 - klo:17:10 »

Heh, mieleen tulee jokunen yksinkertaisempikin kehonkevennyskeino  :-))

Kerran on naula mennyt autonrenkaaseen. Oli kyllä isän auto, mutta minä sillä silloin ajoin. Epämukava tunne kun rengas tyhjenee keskellä Kehä III:sta.

Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 17.11.07 - klo:17:13 »

En ole naulalla/ruuvilla renkaita rikkonut, mutta viime talvena hajos eturenkaat perättäisinä päivinä ihan muuten vaan  [:-/]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 17.11.07 - klo:17:15 »

En ole naulalla/ruuvilla renkaita rikkonut, mutta viime talvena hajos eturenkaat perättäisinä päivinä ihan muuten vaan  [:-/]

Ehditkö siinä välissä hankkia ehjän renkaan, vai oliko se ainukainen vararengas ensin hajonneen renkaan tilalla?
Toi on kyllä jo aika paha. Jouduitko ajamaan jollain tietyömaalla vai miten ihmeessä se on mahdollista?  :-O

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 17.11.07 - klo:17:15 »

Paitsi jos mä nielaisen hehkua vahingossa? Sittenhän mun paino nousee!

et sä pysty sitä niin paljo nielemään kuin minkä .. siis painoisen määrän... sinun tilavuutesi... siis syrjäyttää. Vai mitens se nyt menikään... [:19]

Paljos sun tilavuus on?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 17.11.07 - klo:17:17 »

Sus, aika paljon! Tuolta "kevennysketjuista" löytyy tarkkaa tietoa. Tai se on eilistä. Ennen illan/aamupäivän rasvaista pizzaa ja tätä salmiakkipussia, joka on kovaa vauhtia hupenemassa.  :-))

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 17.11.07 - klo:17:22 »

Ehditkö siinä välissä hankkia ehjän renkaan, vai oliko se ainukainen vararengas ensin hajonneen renkaan tilalla?
Toi on kyllä jo aika paha. Jouduitko ajamaan jollain tietyömaalla vai miten ihmeessä se on mahdollista?  :-O

Noissa talvirenkaissa on sisärenkaat kun vanteet on "vähän" ruosteiset. Illalla tulin kotiin, tuntu loppumatkasta että ohjaus vetää, pihassa toteamus rengas tyhjä. Vararengas (kesärengas) paikallee, huoltoasemalla, (on tässä lähellä ja sellainen jossa oikeesti vielä huolletaan) rengas paikattiin, kotiin. Aamulla autotalliin ja toteamus, auto on vinossa, taisi tulla pari #¤%"&-sanaa kun näin että on toinen rengas tyhjä ja sama rumba kuin illalla  [:-//].
Se oli sitä kylmää aikaa, arveli huoltiksella että ei ole sisärenkaat kestäneet pakkasta  [:-(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 17.11.07 - klo:17:26 »

jaTa, hyvä tuuri kuitenkin, kun menit heti huoltsikalle seuraavana aamuna, etkä jättänyt hommaa seuraavaan päivään! Sitten olisit saanut lähteä sinne taksilla ja jättää auton tiiliskivien päälle!  [:-I]  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 17.11.07 - klo:23:24 »

Sus, hehkuvan lämmin kiitos tästä viihdytysketjusta!  [:30]
Aamulla viideltä töihin ajellessa mä mietin, että koskakohan Sus mahtaa herätä ja kehitellä mun ajankuluksi sanaleikkejä, mutta sinäpä teit mulle ihan oman ketjun!  :-)) :-)) :-))

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 17.11.07 - klo:23:28 »

Sus, hehkuvan lämmin kiitos tästä viihdytysketjusta!  [:30]
Aamulla viideltä töihin ajellessa mä mietin, että koskakohan Sus mahtaa herätä ja kehitellä mun ajankuluksi sanaleikkejä, mutta sinäpä teit mulle ihan oman ketjun!  :-)) :-)) :-))

:-)) Eipä kestä. Pitihän mun nyt huolehtia, että saat niin piiiitkän päivän jotenki kulumaan. :-)) Halit täältäki. [:30]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 17.11.07 - klo:23:29 »

Sus, sä olet ihana!  :-))

Risto

• Vieras
« Vastaus #27 : 18.11.07 - klo:01:14 »

Minullekkin on ruuvi mennyt renkaaseen. Ja kaiken kukkuraksi minä näin sen ruuvin tiellä, mutta en kerinnyt väistää sitä. Eturengas meni mukavasti yli, mutta takarenkaaseen se sitten upposi. Eturengas tietenkin heitti sen pystyyn ja niin se meni takarenkaaseen.  [:-(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.