Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 21.11.  (Luettu 1093 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: Keskiviikko 21.11.
« Vastaus #30 : 21.11.07 - klo:10:44 »

Taina, peru se aika, ni takuuvarmasti alkaa heti taas hammasta särkeä. :-)) Miunkin särkyhammas oli välillä ihan rauhallinen ja sit taas yks kaks alkoi, kyllä sieltä siun hampaasta varmaan joku vika löytyy. :-))

Löytyi vika, mutta taisivat paikata "väärän" vian eli ei sitä mikä aiheuttaa säryn.
Päällisinpuolin kaikki oli ok ensin, sitten ottivat röntgenkuvat. Sitten löytyikin ennen kuvien valmistumista
lohjennut paikka, eiku sitä korjaamaan. Kun tämä oli tehty ja olin jo lähdössä, kysäisin löytyikö kuvista mitään....
joo, löytyi paikan alta VALTAISA reikä minkä kanssa en kuulemma kauaa pärjää eli alkaa särkemään. Kiva.
No, toisaalta pakkohan tuokin oli korjata!
Mulla oli varattuna tarkastusaika tammikuulle, mutta joudun sen vaihtaaman kun pakollinen koulupäivä. Nyt sitten odotellaan koska se jättireikä alkaa tosissaan vaivata. Puudutuksen tietty halusin ja nyt on puoli päätä puutunut.

Muoks. 10 minuuttia sitten laitoin sähköpostilla peruutuksen ja pyynnön uuden ajan varaamisesta niin nyt jo soittivat ja sain tämän jättireiän paikkausajan jo 15.1. ja varsinaisen tarkastusajan huhtikuulle! Täällä on nopeaa toimintaa!
« Viimeksi muokattu: 21.11.07 - klo:10:50 kirjoittanut Taina »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 21.11.07 - klo:10:56 »

Kylläpä meni aamupäivä nopeasti. Pakko lähteä töihin!  [:-(]
Kyllä mä olisin keksinyt kotonakin puuhasteltavaa ja jatkanut ilomielin pönttöilyä vaikka koko päivän...  :-))

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #32 : 21.11.07 - klo:11:19 »

hampaassa on reikä! [:4] [:67] hammaslääkäriinkö?! No en... vielä. mä varmasti pyörtyisin, jos hammaslääkärin tuolissa istuessani näkisin katossa hämähäkin! Kahta en kestäisi samana päivänä!  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 21.11.07 - klo:11:21 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #33 : 21.11.07 - klo:12:24 »

Elokuva-asiasta tuli mieleeni onko kukaan käynyt katsomassa tai onko aikeissa mennä katsomaan uuden kotimaisen elokuvan Joulutarina? Ns. jouluihmisenä se houkuttaa kovasti ja olenkin saanut ylipuhuttua Repen mukaani, lähiaikoina käydään katsomassa Joulutarina. Meillähän on täällä Lahdessa nyt ihan uuden uutukainen elokuvakeskuskin, avattiin pari viikkoa sitten. [:-)]

Aion mennä tänään lapsen/lasten (saa nähdä lähteekö vanhempi poika mukaan) kanssa.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #34 : 21.11.07 - klo:13:25 »

Harmaata ja sumuista keskiviikkokeskipäivää ! [:-)]
Plussalla 2 astetta ja kuraista, paikoin hiukan vielä jäätikköä. Välillä vähän sataakin.

Sopiva sää katsoa tuo Hilman päivät. Olen sen joskus tallentanut ja ainakin kerran vuodessa tulee katsotuksi. Lastenlasten mielestä on hupaisa, kuten myös minun. Kesällä viimeksi sadepäivänä katselimme.  :-))

Tainalla ihmeparantuminen hampaassa. :-))
Itselläni kävi viime syksynä päinvastoin. Varasin ajan, aika monen vuoden jälkeen. Sain sen reilun viikon päähän koska menin yksityiselle. Miten ollakaan, sain kovan flunssan paria päivää ennen k.o. päivää. Ei muuta kuin siirtämään aikaa.
Huvittavinta asiassa on se, että pelkään kuollakseni hammaslääkäriin menoa. Nauroinkin sitten aikanaan kun menin, nahdoinko saada itseni suggeroitua sairastumaan. [:-DD]

Onko Rouva Hömötiaisen työpaikalle yleensä mahdollista päästä ilman hälymaatiota ? Onko joku hälytinlaitteiden testauskohde vai asentajan "maantaityö"?  [:-DD]

Sus saanut tosi hienon töyhtiksen kuvan. [:-)]

Mukavaa keskiviikon jatkoa taas jokaiselle. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 21.11.07 - klo:13:59 »

Punatulkkuja kaksi vihdoin tuli ruokinnalle. [:-)] Juu ja viherpeippoparvi. Heitä yli parikymmentä. [:-)]

Pikapiipahdus. Pittää mennä vielä puuhaamaan, kun ulkona näkee. Esim. halkoja kantamaan saunaan... Tuikkujakin vois viritellä jo ulos. Sähkösellaisia. Jees. Muistakaa, että kuvia ehtii laittaa vielä klo 18 asti tänään. Pitiks mun muuta? Ei vissii. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 21.11.07 - klo:14:20 »

Lähden nyt ulos, sitten bussiin ja kaupungille josta palailen joskus illemmalla. Tarkoitus olisi käväistä syömässä jossakin , ja kenties hieman myös

Päivän jatkoa!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 21.11.07 - klo:15:17 »

Kiva "punkkumaatio" Pyriksellä  :-)).

Ihana töyhtiskuva Susulla. On se niin suloinen lintu, -ja terhakka.

Kylläpä on pimeä päivä. Ei oikeastaan päivää ollenkaan. Aamua ja iltaa vaan.

Ei yhtään huvita mennä kurastamaan koiraa tuonne tielle. Mitä, jos peuhaisin sen kanssa vaan pihassa. Niin taidankin tehdä, mutta en ihan vielä. Ensin luen viestejä.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #38 : 21.11.07 - klo:15:30 »

Ai kun tekiskin mieleni nyt punkkumaatiota!
Mutta taitaa jäädä viikonloppuun mokoma onni! [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #39 : 21.11.07 - klo:15:36 »

Alkavaa iltaa kaikille! Täällä oli pilvinen päivä ja hieman vain tuulta.
Mittarilukemat, yön alin oli -1,5 ja päivän ylin +0,9 astetta, joka lukema on juuri nyt. Taitaa ilmat lämmetä vielä jonkin verran.

Kivoja linkkejä tässä ketjussa! [:-)]

Ihana töyhtötiaisen kuva Susulta! [:-)]

Kepeää keskiviikkoa kaikille!  [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #40 : 21.11.07 - klo:15:38 »

Kyll on pimeetä, en oo kolmeen päivään nähny yhtään lintua... ai yhen pulun.
Sus, hieno töyhtis, vasta huomasin. Never seen alive!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #41 : 21.11.07 - klo:17:00 »

Täälläkin on pimeää. Kun on vielä pilvistä, niin se todella on pimeää.+2,5 astetta mittarissa. Ihana töyhtis kuvassasi, Sus! [:-)] [:-)]

Hyvää iltaa kaikille!  [:43] [:43]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #42 : 21.11.07 - klo:17:25 »

Kotona taas [:-)]   Ulkona 2,8 ja tihkusadetta  [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #43 : 21.11.07 - klo:17:45 »

Kirjattu

Klorofylli

• Vieras
« Vastaus #44 : 21.11.07 - klo:17:46 »

Taas tuli todistettua että ei kannattaisi uskoa kuulopuheisiin ja muodostaa ennakkokäsityksiä niiden perusteella.
Sain tässä parisen viikkoa sitten intialaisen työkaverin josta kaikki varoitteli kuinka hankala ihminen hän on. Mä tietysti olin aika kauhuissani ja harmissani kun just olin päässyt eroon maailman ilkeimmästä työkaverista.
Ja mitä vielä, mä sain maailman ihanimman ja hauskimman työkaverin mitä mulla on ikinä ollut! Ollaan hyvä tiimi.  [:-)]
Ennakkoluulot romukoppaan! [:-/]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.243 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.