Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 22.11 on toivoa täynnä  (Luettu 1509 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai, 22.11 on toivoa täynnä
« Vastaus #60 : 22.11.07 - klo:13:43 »

Huomenta!  :-))
Aamukahvit on juotu ja nyt hetki pönttöilyä. Herätessäni pelästyin, että olenkohan nukkunut yhtä pötköä iltaan asti, kun on niin pimeää, mutta olikin vaan muuten harmaa päivä. Kyllä meikäläinenkin pian laittaa jotain koristevaloja palamaan. Minua masentaa tämä hämäryys.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #61 : 22.11.07 - klo:14:25 »

Ja nyt on päivän teekupposen aika ja jotakin vähäsen vielä puuhastelemaan, myös pihallekin ennen pimiää kurkkimaan.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 22.11.07 - klo:14:28 »

Hippiäisen "pojat" ovat alkaneet lumisotasille  :-))

Jaahas! Nyt on alettava vähän hommiin. Jos sitten illemmalla vähän kurkkisi tänne. Moooi!
« Viimeksi muokattu: 22.11.07 - klo:14:30 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 22.11.07 - klo:14:33 »

Pitihän "pojille" jotain talvileikkejä keksiä ja lumisotaleikit piristää ja virkistää mukavasti  :-))
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #64 : 22.11.07 - klo:14:51 »

Sumuinen päivä alkoi hyvin, sainhan nähtäväkseni meidän joulukalenterin valmiina!
Pihatöitä, haravointia, liikoja lehtiä pois ja kukkamaiden "peittämistä" pikku kuusilla", joita isäntä tuolta metsästä tuo tullessaan. Pari etukuormaajallista sain itsekin haravoitua.
Leivontaa, kokeilin uutta mustikkapiirakkajuttua ja hyvää tuli!

Sadetta ja huomenna ELMA-messuille!

Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #65 : 22.11.07 - klo:15:41 »

Sumuinen on ollut päivä täälläkin.
En ole saanut mitään aikaan,kun on niin väsy olo. Ja kaatumisen jäljiltä vielä särkee.
Ei ole täällä enää noin paljon lunta,kuin hippiäisen "pojilla".   :-))  Muualla on jo lumi pois,meidän pihalla on vähän lunta ja  jäätikköä.
Täytyy käydä vielä äänestämässä ja sen urakan jälkeen onkin kypsä iltapäiväunosille. Mukavasti hellanlämmössä saa pötkötellä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #66 : 22.11.07 - klo:15:46 »

Mulle iski yhtäkkiä flunssanpukkausolo. Voi pahus. Niinku kuumetta pukkais. Kerran jo sain sen taiottua ohi, kuumalla juomalla ja hunajalla ja auringonhattu-uutteella ym. Vieläköhän onnistuis, oon tässä niitä kaikkee yrittäny naatiskella.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 22.11.07 - klo:16:06 »

Pikku kurkkaus tänne. Taio äkkiä Sus lenssut pois vaikka sitten minkälaisilla konsteilla. Ei ole kiva sairastaa. Kaikille poteville toipumista.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #68 : 22.11.07 - klo:17:48 »

Kotona taas ja mittarissa ulkona 3,7 plussaa pimeää ja kuraista. Monelaista iloista ja surullista tapahtumaa ollut tänään pönttöläisillä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 22.11.07 - klo:17:50 »

Johan on keliä pidellyt.  Oli niin, niin tuhruista ja pimeää, et hirvitti!
Mun oma kultipupu lääkäri ei kuitenkaan punkteeranut kättäni.  Sanoi, et siitä reijästä menee helposti pöpöjä ja alkavat muhimaan.  Siis seurataan. [:-I]
Sit aloin muuten vaan juttelee, et mikähän mulla on kun elimistön kone alkaa käydä vasta iltasella ja jos mulla ei oo tekemistä, niin piirtelen ympyröitä ja jonnijoutavaa lehtien nurkkiin ja ajattelen tärkeitä asioita.
Voe, kun toinen katto niin nätisti ja sanoi hieman hymyillen, et ei hänestä se ole epänormaalia.  "Meinaan, kun harrastan sitä itekin, sanoi[:-DD]
Täytyyhän sitä lekurillekin haastella välillä vähän niitä näitä  [:-)]

Mukavaa iltaa kaikille!  [KIPPIS]
« Viimeksi muokattu: 22.11.07 - klo:17:52 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #70 : 22.11.07 - klo:18:21 »

Iltaa! Täällä oli vesisade päivä ja tuulta aikalailla.
Mittarilukemat, yön alin oli +0,5 ja päivän ylin sitten jopa +2,4 ja nyt jo +2,7 astetta.
Lumet ovat lähes sulaneet.
Päivän askareet suoritettuna. Menen nyt lepäämään hetkeksi.

Touhukasta torstaita kaikille!  [:22]   [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #71 : 22.11.07 - klo:18:27 »

Ja nyt jotain ruokaa, vähän nälkäkin jo
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #72 : 22.11.07 - klo:18:32 »

Kaarinilla ollu mukava lääkäri. [:-)] Se on muutes tärkeetä, että lääkäri ompi mukava. Mullakin joskus tapana haastella jos jonkinmoista niille... Ja oon piirrelly niitä ympyröitäki. :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #73 : 22.11.07 - klo:18:42 »

Iltoja, flunssaa pukkaa. Otin pari Buranaa ja nukuin pari tuntia ja silti flunssaa pukkaa, snif.

Kaarin, parenemisia!

Telkkinen, aina ei tarvitse löytyä sanoja, joskus kuunteleminen on sanoja parempaa!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #74 : 22.11.07 - klo:18:57 »

Valoa tässä pimeydessä ei ole koskaan liikaa! Kaikki mahdolliset ulko- ja sisävalot käyttöön!
Sori, mutta minun täytyy laittaa vastalause tähän. Mielestäni turhat valot ovat energiantuhlausta ja valosaastetta. Älkää polttako ylimääräisiä valoja, kiitos.
Poltetaapas! [:-DD]
Niin, minähän en voi muuta kuin ilmaista oman mielipiteeni, ja nöyrästi toivoa, että ihmiset eivät ainakaan minun naamani eteen ripusta niitä kaikissa sateenkaaren väreissä vilkkuvia "koristevaloja". Tässä tietoisku asiaan liittyen.
Se minua hiukan kummastuttaa, että jos ihmiset pitävät tuollaisesta valaistuksesta, niin miksi niitä ei sitten pidetä siellä kotona sisätiloissa, jossa sen itse näkee? Suurin osa näistä häiritsevimmistä valoista laitetaan nimenomaan sinne talon ulkopuolelle, jolloin niiden laittajat eivät niitä itse joudu katselemaan sisätiloissa ollessaan. Ilmeisesti ne on tarkoitettu joidenkin muiden silmille kuin valojen laittajan silmille. Naapureiden kiusaksi?  [:-P]

Miten sitten toimitaan, kun naapuritalon joka nurkassa loistaa kirkas ulkovalo kesät talvet yöt ja joskus päivätkin ja valo paistaa olohuoneeseemme asti ? Vietä siinä sitten hämäränhyssyä !  :-O
Kysymyksessä eivät ole koristevalot todellakaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.492 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.