Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 24.11.  (Luettu 1098 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #75 : 24.11.07 - klo:19:43 »

74% tylsä ja 57% hyvä, voi hitsi, mä olen aika kamala ihminen  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #76 : 24.11.07 - klo:19:46 »

Kaunis päivä illassa ja komeasti kuu tuolla mollottelee. Hiukan pakkanen puraisi ulkona käydessä.
Aloitin huovuttamaan kaulaliinaa tyttärelle. Huomenna olen aika uskaliaasti luvannut antaa "huovutusnäytöksen" tuolla meidän kerhohuoneella. Jos nyt sitten joku hassu tulee katsomaan, että kuinka se villa huovaksi taipuu.

Kävin tänään Hesassa askarteluliikkeessä ja täytyy sanoa, että meni siinä satanen selälleen, mutta paljon on villoja ja muuta kivaa taas. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #77 : 24.11.07 - klo:19:46 »

83%tylsä ja 39%hyvä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #78 : 24.11.07 - klo:19:49 »

83%tylsä ja 39%hyvä

Jarmokaan ei ole teeskennellyt hyvä-ihminen-testissä!  [;-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #79 : 24.11.07 - klo:19:52 »

liian vaikeita kysymyksiä tai huonot vaihtoehdot, olen kyllä joskus helsingissä pysähtynyt auttamaan vanhaa mummo joka oli demontoitunut ja eksynyt kävelyllä, no silloin oli itselläkin aikaa, mutta jos olisi ollut omaa kiirettä niin auttamatta olisi melkein jäänyt, jos testissä olisi ollut vaihtoehto ilman kiirettä auttaisin niin sitten olisi täplä tullut sinne kohtaan, mietin aina liikaa kaikkia vaihtoehtoja testeissä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #80 : 24.11.07 - klo:19:58 »

liian vaikeita kysymyksiä tai huonot vaihtoehdot, olen kyllä joskus helsingissä pysähtynyt auttamaan vanhaa mummo joka oli demontoitunut ja eksynyt kävelyllä, no silloin oli itselläkin aikaa, mutta jos olisi ollut omaa kiirettä niin auttamatta olisi melkein jäänyt, jos testissä olisi ollut vaihtoehto ilman kiirettä auttaisin niin sitten olisi täplä tullut sinne kohtaan, mietin aina liikaa kaikkia vaihtoehtoja testeissä

Joo, vaikea arvioida, miten tosi elämässä toimisi. Ja monesti tilanne menee ohi ennekuin tajuaa toimia. Mulla huono kokemus auttamisesta: joskus nuorena pidin kaupan ovea auki vanhalle mummulle. Mummeli kaatui ja meni yhdestä paksusta lasista läpi.Onneksi kaupan kassalta säntäsi paikalle ammattitaitoinen sairaanhoitaja. Mä mietin pitkään (ja edelleen) että JOS mummeli olisi avannut itse oven, se olisi saanut tukea ovesta ja näin ei ehkä olisi käynyt  [:´((] [:´((] [:´((]
Tuntui kyllä noin 18-vuotiaasta todella pahalta, että oliko se mun syytä.  [:-I]

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #81 : 24.11.07 - klo:20:20 »

22 prossaa hyvä ihminen! Auta armias! Miehän oon ite kiltteys ( mutta .....)
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #82 : 24.11.07 - klo:20:22 »

22 prossaa hyvä ihminen! Auta armias! Miehän oon ite kiltteys ( mutta .....)

Ja mua hävetti se pohjanoteeraus 52%  [:-I] [:-DD]

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 852
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #83 : 24.11.07 - klo:20:25 »

Iltaa! Aurinkoinen kaunis päivä on takanapäin. Kuutamo siellä taasen ainakin jonkin verran loistelee.
Ylin mittarilukema jäi tältä päivältä, mutta ollut noin -4 astetta. Nyt enää -3,0 astetta.
Saunottu on ja iltapalalla juuri. Sen jälkeen menenkin jo nukkumaan.

Tulin suoraan kirjoittamaan, joten tämä ketju on osittain vielä lukematta. Palajan siihen myöhemmin.

Leppoista lauantai iltaa kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #84 : 24.11.07 - klo:20:29 »

78% tylsä immeinen   [:-(]      61% hyvä immeinen   [:-)]       ja tää tosi kun vesi ja pitää kuin seula  :-))

Ulkona -1,3 pakkasta ja saunassa nyt hiukka kuumempaa ....  [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #85 : 24.11.07 - klo:20:42 »

Pasin innoittamana  :-)) :-)) :-)) :-))  Avatkoon kuka uskaltaa  [:-DD]  Kuka muistaa??

http://www.youtube.com/watch?v=jEcOLT_jmW8
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 416
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #86 : 24.11.07 - klo:20:45 »

Pasin innoittamana  :-)) :-)) :-)) :-))  Avatkoon kuka uskaltaa  [:-DD]  Kuka muistaa??

http://www.youtube.com/watch?v=jEcOLT_jmW8

Jesh!  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #87 : 24.11.07 - klo:20:52 »

Olipas vain upea ilma tänään. Oltiin Hopon kanssa Vermossa ja saatiin ajaa hiitti ihanassa auringonpaisteessa. Lämmitti se aurinko vielä, olispa joka päivä näin hieno ilma.

Reissu kyllä alkoi huonosti. Menin hakemaan heppakoppia tallikavereiden kotipihasta ja
kapealla reitillä missä yritin peruuttaa kopin luo mun Hopeanuoli tipahti rinteeseen. Kuului
kyllä niin paha ääni kun ruovittiin maata, että olin aivan varma että on koko nokka solmussa
ja pohja mäsänä. Etupuskurissa vähän naarmuja ja multaa ja hiekkaa joka paikassa, mutta
ihme kyllä ei mitään vahinkoa saatu aikaan. Eikä ole eka kerta kun testaan Volvon maasto-
ominaisuuksia. Olis kait pitänyt ostaa maasturi kun tykkään ruopia nurmikoita....  [NUT] [:-DD]

Hiitti meni kyllä hyvin vaikka Hopo vähän yritti lintsata ja jouduin häntä ojentamaan.
Rata oli loistavassa kunnossa, ilo ajaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #88 : 24.11.07 - klo:20:56 »


Reissu kyllä alkoi huonosti. Menin hakemaan heppakoppia tallikavereiden kotipihasta ja
kapealla reitillä missä yritin peruuttaa kopin luo mun Hopeanuoli tipahti rinteeseen. Kuului
kyllä niin paha ääni kun ruovittiin maata, että olin aivan varma että on koko nokka solmussa
ja pohja mäsänä. Etupuskurissa vähän naarmuja ja multaa ja hiekkaa joka paikassa, mutta
ihme kyllä ei mitään vahinkoa saatu aikaan. Eikä ole eka kerta kun testaan Volvon maasto-
ominaisuuksia. Olis kait pitänyt ostaa maasturi kun tykkään ruopia nurmikoita....  [NUT] [:-DD]


Mä suosittelen kertauskurssia autokoulussa!  [:-DD]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 24.11.
« Vastaus #89 : 24.11.07 - klo:20:58 »

Ei uskalla, voivat vielä ottaa ajokortin pois.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.168 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.