Sähkösysteemin tarkastajat kävivät täällä tuossa iltapäivästä kun olin jo kotona.
Totesivat keittiön yhden pistorasian (se missä on kahvinkeitin) olevan hengenvaarallinen
koska on maadottamaton. Rauhoituin heti kun sanoivat että sähköiskun saa vaan kun siihen tällää
viallisen sähkölaitteen ja samalla nojaa tiskipöytään. Kerroin ettei mulla mitään viallisia laitteita ole,
sedät katsoivat hiukan säälivästi. Enkä mä kyllä jouda mihinkään tiskipöytäänkään nojailemaan.
No, aikovat kuitenkin laittaa sen kuntoon, vaikka eivät osanneet sanoa kustannusarviota.
Aina, kun jossain on joku vika (esim. autossa) pitää ensin kysyä MITÄ SE MAKSAA?
Huono omatunto on taas ollut seurana kun annoin Hopolle ylimääräisen vapaapäivän. Totesin että
ei ole mitään hyötyä lähteä ajamaan laahustuskävelyä, kun paikat on liian jäässä ravin ajamiseen.
Pitäs varmaan uskoa että ei tartte kuunnella omatuntoa, vaan järkeä. Jos menisin ajamaan ravia,
hän kipeytyisi ja sitten ei olisi kivaa kenelläkään. Pari koneellista pyykkiä tullut pestyä, sekä puolet
saksan etätehtävistä on tehty. Eli ehkä omatunto antaa nyt taas tämän laiskuuden anteeksi.