Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.11.Tiistai  (Luettu 1620 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 27.11.Tiistai
« Vastaus #60 : 27.11.07 - klo:15:05 »

http://snowflakes.lookandfeel.

muoks jos nyt  [:-I]

Yhden kerran sulla oli jo tässä oikea osite koska ainakin minä näin tähtesi.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #61 : 27.11.07 - klo:15:10 »

muokkasin mutta muistin id:n väärin ja tuli jonkun toisen tähti  [:-(] leikelkööt toiset
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 27.11.07 - klo:15:27 »

:-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #63 : 27.11.07 - klo:15:29 »

Onpas ollut talvinen ilma tänään, lunta on tiputellut koko päivän hiljakseen ja äsken alkoi melkoinen tuuli. kampaajalla tuli tänään käytyä, hiukset ovat lyhyemmät kuin pitkään aikaan ja värikin muuttui hunajaiseksi  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 27.11.07 - klo:15:32 »

Emmie oikeen saanu nukuttua.

Hei Jarmo, tuolla pihapinnalistalla... oot näköjään päivittänyt, mut mulla on kyl 13 lajia (ei 10). Oon päivitellyt uusia aina siihen yhteen ja samaan viestiini muokkamalla. Moni muukin on silleen tehny... [:-)]

Tuota lunta on PALJON, jotain 7-8 cm! [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #65 : 27.11.07 - klo:15:35 »

Odotellaan kuvaa kampauksesta  [:-)]

Pihapinnoissa voi ola virheitä ja omaan ensimmäiseen ketjuun kannattaa laittaa kaikki lajit ja viimeisen päivitystekstin jälkeen uudet lajit, en uudelleen katso juurikaan mitä muutoksia näkyy pelkästään ennen edellistä päivitystä ja ainahan sattuu unohtumaankin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #66 : 27.11.07 - klo:15:44 »

Pyrikseltä tulikin varsinainen tähti  :-))  Zeenerin hunajainen tukanväri kuulostaa aika kivalta  [:-)]

ja nyt kaffet  [:26]

Kuulkaapas, mulla on ollut täällä jo yli viikon....tuommoinen pienen pieni kärpänen, sellainen punertavanruskea, lentonopeus on tosi hidas. Se on kokoajan mun lähellä, nytkin lenteleen näytön ja näppäimistön välillä, käy kädellä kääntymässä.
Kun menen ompelemaan se lentää oitis kokeen neulan valoon ja tutkailee ompeluksia.  Nukkumaan mennessä se seuraa valoa ja tulee yläkertaan mukanani jonkin ajan päästä. Olen huiskaissut sitä monta kertaa, tänä aamunakin se lennähti rilleihin, luulin jo kuolleen.
Ei täällä näy muita lentäviä kärpäsiä kuin tuo yksi. Nytkin tuppaa taas suuhun ja nenään. Tietty voisin ottaa sen hengiltä, mutta mulle on tullut jo sellainen olo, jotta se on kuin kaveri, Jos sitä ei näy alan huolestua, missä se on..... voiko tämä olla totta  :-O :-))  tietty voin nielaistakin sen vahingossa  [:23]  onkohan kukaan kiintynyt pienen pieneen kärpäseen  :-O
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #67 : 27.11.07 - klo:15:49 »

pönttöilykärpänen  [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #68 : 27.11.07 - klo:15:53 »

pönttöilykärpänen  [:-)]

Se se on, taas se tuli, luulin syöneeni sen  [:4]

se on just tuollainen lepatteleva, mutta paaaaaljon pienempi  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #69 : 27.11.07 - klo:15:58 »

:-))

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #70 : 27.11.07 - klo:16:00 »

Pihis mulla on ollu samanlainen pikkukärpäle joskus. Ihan hirveen pieni ja koko ajan lenteli päin pläsiä, varsinkin tietsikalla istuskellessa. Musta ei tullu oikein kaveri sen kanssa... se ei kaikonnut huitomallakaan. Sitte yks tuttava kertoi, että se on semmonen kärpäle, joka aistii lämmön, eli lentää aina kohti lämpöä.

Sä oot varmaan lämmin ihminen. :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #71 : 27.11.07 - klo:16:32 »

:-)) :-)) Sus niin voi olla  :-)) :-))  kävin broiskut paistelemassa, kas taas se tuli heti tykö,

--pitäisköhän mökkiin lisätä lämpöä  :-O

ai Sus kin pisti pitsihiutaleen  :-O :-)) :-O

nyt kaffet ja telkku-sukka-tilkkulepo  [NUT]
« Viimeksi muokattu: 27.11.07 - klo:16:35 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #72 : 27.11.07 - klo:16:34 »

Ainakin hetkeksi lukemaan, nyt ulkona-1,8
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 27.11.07 - klo:16:49 »

Pyrikseltä tulikin varsinainen tähti  :-))  Zeenerin hunajainen tukanväri kuulostaa aika kivalta  [:-)]

ja nyt kaffet  [:26]

Kuulkaapas, mulla on ollut täällä jo yli viikon....tuommoinen pienen pieni kärpänen, sellainen punertavanruskea, lentonopeus on tosi hidas. Se on kokoajan mun lähellä, nytkin lenteleen näytön ja näppäimistön välillä, käy kädellä kääntymässä.
Kun menen ompelemaan se lentää oitis kokeen neulan valoon ja tutkailee ompeluksia.  Nukkumaan mennessä se seuraa valoa ja tulee yläkertaan mukanani jonkin ajan päästä. Olen huiskaissut sitä monta kertaa, tänä aamunakin se lennähti rilleihin, luulin jo kuolleen.
Ei täällä näy muita lentäviä kärpäsiä kuin tuo yksi. Nytkin tuppaa taas suuhun ja nenään. Tietty voisin ottaa sen hengiltä, mutta mulle on tullut jo sellainen olo, jotta se on kuin kaveri, Jos sitä ei näy alan huolestua, missä se on..... voiko tämä olla totta  :-O :-))  tietty voin nielaistakin sen vahingossa  [:23]  onkohan kukaan kiintynyt pienen pieneen kärpäseen  :-O
:-)) Pihalintu, samanlaisia ajattelijoita ollaan. :-)) :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #74 : 27.11.07 - klo:16:57 »

Tänään on viimeinen himmelikurssi-ilta. Saattaa olla ettei himmeli vieläkään tule ihan valmiiksi. Täytyy jatkaa sitten kotona loppuun, keskeneräiseksi ei anna sisu periksi jättää.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.099 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.