Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pupun kuulumisia  (Luettu 1914 kertaa)

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #45 : 01.12.07 - klo:14:36 »

Puppu pääsee kotiin tänään  :-)) . Ai kun miulla on hyvä mieli sen puolesta ja toivottavasti jatkossa kaikki menee hyvin!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Risto

  • Vieras
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #46 : 01.12.07 - klo:14:37 »

Tervetuloa ja toivottavasti jatkossa kaikki menee hyvin!  [:-)] [:-)]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #47 : 01.12.07 - klo:14:40 »

Tervetuola puppu kotiin,mutta muista olla lääkäreiden ohjeiden mukaan.Levätä suurimman osan ajasta,kuten on sulle sanottu  [:-)] Voimahaleja sulle puppu  [:30] [:30]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #48 : 01.12.07 - klo:14:42 »

Kylläpä kuulostaa ihanalta..Puppun kotiin pääsy..se on parantumiselle paras paikka...rakastava koti ja kodin hengen voima antaa parantavaa energiaa..
Tervetulotoivotukset hänelle... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #49 : 01.12.07 - klo:14:56 »

Tervetuloa kotiin, Puppu! Kyllä oma koti aina sairaalan voittaa. Mutta muista levätä lääkärin ohjeiden mukaisesti. [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #50 : 01.12.07 - klo:15:01 »

Tervetulotoivotus Pupulle kotiin pääsyyn! Paranemista toivotellaan edelleen, halit!   [:30]   [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Leena

  • Vieras
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #51 : 01.12.07 - klo:15:34 »

 Mekin toivottelemme :Tervetuloa kotiin Puppu . [:30]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #52 : 01.12.07 - klo:15:36 »

Hienoa, kun Puppu pääsee pian kotiin.  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #53 : 01.12.07 - klo:15:41 »

Jess!
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #54 : 01.12.07 - klo:15:43 »

Puppulle... [:30] [:30] [:30] Ihan vain varovaisia virtuaalihaleja... [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 750
  • Itä-Uusimaa
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #55 : 01.12.07 - klo:16:46 »

Puppulle halit  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #56 : 01.12.07 - klo:16:53 »

täältäkin Puppulle [:30]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #57 : 01.12.07 - klo:17:17 »

Puppu, tervetuloa kotiin! [:30] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #58 : 01.12.07 - klo:22:36 »

Tervetuloa pönttölään Puppu ja rauhassa nyt vaan toipumisen jatkoa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Pupun kuulumisia
« Vastaus #59 : 01.12.07 - klo:22:40 »

Valtavan suuret kiitokset ja isot halaukset teille rakas pönttöporukka  [:30]. On se uskomatonta miten te olitte mielessä sairaalassa. Ja jos en olisi muuten muistanut niin Kati kyllä piti huolen etten vahingossakaan päässyt unohtamaan  :-))

Pääsin tänään sitten kotiin. Noin kello kuusi olin pihamaalla. Poika tuli käymään ja yhdessä isännän kanssa laittoivat sitten olohuoneeseen minulle makuupaikan. Läppärinkin poika lainasi minulle muutamaksi päiväksi, joten voin nyt sitten pönttöillä  [:74] jos en muuten jaksa olla pystyssä.

Leikkaus meni tosi mukavasti (varmaankin). Leikkaussaliin vietiin noin klo 8 aamulla. Heräsin teholla noin kello 18. Veriarvot olivat silloin noin 80 joten päättivät antaa minulle verta. Heti tuli joku outo reaktio, naama meni punaiseksi, henkeä ahdisti yms. Ei kun verenanto seis.
Tiistaina puolen päivän aikaan pääsin sitten osastolle. Oli siellä ihanan rauhallista teho-osaston metelin ja kiireen jälkeen.

Tiistaipäivästä en muista muuten juuri mitään, mutta keskiviikkoaamu jäi kyllä mieleen. Silloin nimittäin hempparit laski, kuten Kati kertoi, 69ään ja paineet tipui 47ään, muutkin arvot romahtivat  [:18]. Oli pakko kokeilla uudestaan antaa sitä verta minulle, ihan varovasti tippa kerrallaan. Siinä seisoi vieressä parikin hoitsua jonkin aikaa tarkkailemassa tilannetta. Onneksi kroppa hyväksyi nyt sen veren, jota sainkin sitten kolme pussillista.

Kaiken kaikkiaan parina kolmena päivänä varmaan viidentoista minuutin välein oli joku hoitaja katsomassa haavojen tilannetta. Kun kunto alkoi kohentua hoitsut kävivät sitten noin tunnin välein ja viimeisenä päivänä noin kahden tunnin välein. Tunnin välein haavat tutkittiin öisinkin.

Poistettu rinta oli melkein kaksinkertainen toiseen nähden. Eli poiste painoi 1300g. Vatsasta taiottiin sitten 500g painava uusi rinta  [:22].

Minä satuin saamaan leikkaavaksi lääkäriksi ehkä Suomen parhaan plastiikkakirurgin/syöpälääkärin. Hän tekee ns. tuntotutkimusta ja yrittää siten yhdistää myös hermot ja saada rintaan hiukan tuntoakin. Kysyin hänen tutkimuksestaan ja sain selville että hän on leikannut näin noin 50 tapausta. Muutamalle on tunto palautunut kokonaan ja aika monelle osittain.
Kukaan muu lääkäri ei Suomessa tee näitä leikkauksia. Kysyin myös että tehdäänkö muualla maailmalla miten paljon. Hän vastasi että silloin kun aloitteli tutkimusta pari vuotta sitten, hän oli löytnyt vain yhden artikkelin netistä USAsta. Eli mitään ihan vastaavaa ei taida olla mualimallakaan.
Ette voi uskoa kuinka hyvilläni olin kun pääsin hänen käsiinsä  [:72]. Lääkäri itse kävi alkupäivinä ehkä noin kymmenisen kertaa päivässä katsomassa minua. Samoin hänelle tuli tietokoneen kautta kotiin suoraan tiedot minun arvoista yms.
Muutenkin en voi kun kehua Savonlinnan naistentauti/synnytysosaston henkilökuntaa.Kymmenen pistettä heille ehdottomasti.

Äsken sitten luin nämä teidän viestit. Tippa tuli silmään .Ai että olette ihania  [:37] .

Nyt en jaksa kirjoittaa enempää. Pakko mennä pitkäkseen. Jatkan huomenna [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.264 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.