Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.11.  (Luettu 1192 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 29.11.
« Vastaus #120 : 29.11.07 - klo:22:05 »

lentääkös mese naapuriin  [:-I]
taitaa lentää vähän kauemmas...sen verran vinkkejä, ettei ole lunta vaan dyynejä  [:-)], eikä Madeiralle, kun ei Oulusta lentoja sinne...

telkkinen, käsi mustana! :-O ei kyllä katsomalla parane...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #121 : 29.11.07 - klo:22:07 »

Olisi naapuriinkin pitkä matka jos lentäisi toiselle reunalle, mukavaa matkaa kuitenkin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #122 : 29.11.07 - klo:22:08 »

Kiitos myötäelostanne..kyllä tämä tuttua on aiemmiltakin talvilta..olen saman käden ranteen murtanut kaatuessani liukkaalla muutama vuosi sitten...käsi oli kipsissä eikä ole sen jälkeen oikein omalta tuntunut...nyt on vain kämmen mustana...että katsellaan.. [:-I]

Työkaveri ollut nyt pienen mattoon kompastumisen takia 4 viikkoa saikulla. Peukalon ja etusormen alue oli ollut mustana.  [:-(]
Mä liukastuin töissä varmaan 2 kk sitten. Ranne ja kyynärpää tärähti, kun tottakai työnsin kädet eteen, etten lentänyt naamalleni. Kyynärpää tuntuu tulevan koko ajan pahemmaksi.  [:-(] Kohta varmaan tarvii mennä lääkäriin sen takia!  [:-/]
Eli "vain kämmen mustana" kuulostaa aika pahalta! Jos aamulla kipeä, mene lääkäriin! Lepo voisi olla hyväksi. Kumpi käsi?

Pitää varmaan mennä keittiöön puuhastelemaan, että saadaan ruokaakin tänään! Pasi siellä jo kolistelee  [:25]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #123 : 29.11.07 - klo:22:11 »

mese kyl se paranee..on oikeesti aika mielenkiintoisen näköinen...mutta menen ilman muuta näyttämään jos yön  jälkeen on pahempi...
Kivaa sinun on lämpimään lähteä sieltä pakkasista..mistä meillä täällä etelässä on muistoja aikaisemmilta talvilta..
Nauti sitten meidän kaikkien puolesta lämmöstä...minun ystäväni lähti eilen muutamaksi viikoksi Gambiaan... [:-)]
minä olen hänen kodin henki sen ajan ja lintujen vararuokkija...

lisäys...Kaija oikea käsi ja olen oikea kätinen..
« Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo:22:13 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #124 : 29.11.07 - klo:22:13 »

ulkona nyt -5,6 pakkasta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #125 : 29.11.07 - klo:22:15 »

Ikävästi telkkiselle sattunut  [:-(]  usein pikkukaatuminenkin saatta olla vakava juttu ja on tarkkailtava ja mentävä lääkäriin jos on tarvis

Itse joskus vuosia sitten kaaduin/lensin liukkaalla suoraan polvilleni ja polvet olivat toooooosiiiiiiii kipeät ainakin vuoden
ei tullut konttaaminen mieleenkään ... [:-I]        (olisi pitänyt käydä lääkärissä ei vaan tullut mentyä)

Ulkona edelleen -6,5 pakkasta ja vielä pihalle koirulin kanssa vähän kurkkimaan ja tarkistamaan tipusten ruokinnat aamuksi kuntoon  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #126 : 29.11.07 - klo:22:15 »

löytyykös lumesta isoja tassun jälkiä  [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #127 : 29.11.07 - klo:22:17 »

löytyy ainakin täällä muutaman kilometrin päästä  [:-I]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #128 : 29.11.07 - klo:22:18 »

Toipumista Telkkiselle, ja aamulla tohtoriin, jos vähänkin epäilyttää, että on sattunut pahemminkin.
Pakkasta täällä vajaa 4 astetta ja hiljalleen lunta satelee!!
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #129 : 29.11.07 - klo:22:21 »

ulkona vain -3,7 astetta, täällähän on lämpimämpi kuin etelässä.  [:-)]
kiitos toivotuksista... onhan tässä vielä pari viikkoa melkein aikaa, jos tiputtais muutaman kilon, ettei bikinit ahistaisi.  [:-I]
Niin ne dyynit ovat siellä Kanarian Playa del Inglesissä...että sinne on matka.
Kuinkahan kamera sietää sitä hiekkaa... niin, onks missään tietoa Kanarian linnuista. Viime talvena en osannut oikein katellakaan muita kuin niitä kotkia ja muita häkkilintuja.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Vieras
« Vastaus #130 : 29.11.07 - klo:22:23 »

Linnuista en juurikaan tiedä, mutta uusimmassa Matkailulehdessä oli paljon juttua Kanariansaarten vaellusreiteistä!  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #131 : 29.11.07 - klo:22:26 »

Auttaisiko jos kameran pakkaisi "minigrip" pussiin niin että vain objektiivi näkyisi pussista
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #132 : 29.11.07 - klo:22:26 »

Telkkiselle pikaista toipumista ja jos aamulla tuntuu ettei kaikki ole hyvin, niin sitten mars poppamiestä tai -naista tapaamaan.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #133 : 29.11.07 - klo:22:27 »

vieläköhän ottaisi iltateetä  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #134 : 29.11.07 - klo:22:28 »

Juu kyllä menen..aamu on iltaa viisaampi..sanotaan ja näin uskonkin...ehkä tämä oli tälläkertaa vain varoitus...toivottavasti.. [:-)] talven vaaroista.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.161 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.