Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen miesihanne?  (Luettu 1845 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Millainen miesihanne?
« : 30.11.07 - klo:14:59 »

Heitänpä nyt vallan hulvattoman aiheen kehiin. Millainen on sinun ihannemiehesi?

Minun ihanteeni olisi sellainen aivan tavallinen turvallinen mies, jota voin  ihaillen katsella hiukkasen ylöspäin. (En tarkoita ulkonäköä.) Mielestäni miehen pitää olla turvallinen, jonka tukevassa halauksessa maiset murheet edes joksikin aikaa häviävät!
 [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
Vs: Millainen miesihanne?
« Vastaus #1 : 30.11.07 - klo:15:06 »

Huumorintajuinen, älykäs, taiteellinen, hyvä kuuntelija, rauhallinen, turvallinen, eläinrakas, empaattinen, kiltti ja MIEHEKÄS. [:-DD]

Ulkonäöllä ei paljoo väliä juu.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 30.11.07 - klo:15:17 »

Huumorintajuinen täytyy miehen tietysti olla ja turvallinen ja johon voi luottaa. Ja porukassa täytyy pitää mun puolia eikä olla mua vastaan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja edes leikillään ei saa "mitätöidä" mua. Ulkonäöllä ei ole väliä mutta seksikäs saa olla ja kiva jos on pilkettä silmäkulmassa. [;-)] Ja murheissa täytyy miehen osata lohduttaa. [:31]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #3 : 30.11.07 - klo:15:22 »

Ihan tavallinen tupakoimaton suomalainen mies ja tietysti turvallinen, ulkoilusta, eläimistä ja yleensäkin luonnosta kiinnostunut ......  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 30.11.07 - klo:15:40 »

..sellainen turvallinen suomalainen, mua puolet pidempi, rauhallinen köllikkä. [:-)]
Mies, joka ei pidä mykkäkoulua, vaan osaa keskustella syvimmistäkin tunnoistaan.
 [:35]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #5 : 30.11.07 - klo:15:48 »

Tosi hyviä pointteja kaikilta!  [:-)]
Mun ihannemieheni soitti mulle kesken ton edellisen lauseen!  :-))

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 30.11.07 - klo:15:58 »

Taitaa olla oma mies...tai sitten Arto Nyberg..jos nyt jonkun heittäisin..ihan konkreettisesti esiin..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 30.11.07 - klo:16:14 »

Kuka muistaa, että miten meni laulunsanat siinä mainoksessa, missä mainostettiin piimää ? [:-I]

Jotenkin silleest, että "En mie huoli huitukoista ... ..??? tahdon tosi miehen rinnalleni...????"  [:-I]  :-))

Mulla tulee jostain syystä  aina se laulu mieleen, kun  kysellään ihannemiestä  [:-I] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #8 : 30.11.07 - klo:16:22 »

mjaa... mulla tulee työkaveri menneiltä ajoilta mieleen..."pitkä ja hyvät hampaat"  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 30.11.07 - klo:17:09 »

Luotettava pitää olla, ehdottomasti. Minua vähän pidempi. Hoidetut hampaat, siis ei mitään yksi-risti-peruutettu.
Raitis ja reilu, ei horju, ei heilu. -Eikä polta.
Sellainen, jonka kanssa on hyvä jutella kaikista asioista.
Mitenkä nämä kaikki sopivatkaan tuohon omaan kultaan  [:-)]  [:36]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 30.11.07 - klo:17:28 »

Kuka muistaa, että miten meni laulunsanat siinä mainoksessa, missä mainostettiin piimää ? [:-I]
Jotenkin silleest, että "En mie huoli huitukoista ... ..??? tahdon tosi miehen rinnalleni...????"  [:-I]  :-))

Mainoksesta ja piimästä en tiiä mittään, mut tuohan on Värttinän biisi. En mie huoli huitukoista huitukoistaa- a enkä poikaruitukoista ruitukoistaa-a. :-))
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #11 : 30.11.07 - klo:17:35 »

Sus vastasi minunkin puolestani. Lisäisin siihen vielä, että ei  ryyppy- eikä tupakkamies.

(Edesmenneelle miehelleni sanoin usein, että seuraavassa elämässä otan (!) sellaisen miehen,
joka ei polta piippua, koska niitä piipun "perskoja" oli aina joka paikassa.)
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #12 : 30.11.07 - klo:17:55 »

Mun ihannemies on komea,lihaksikas,tumma,pituudella ei niin väliä kunhan on pidempi kuin minä eli yli 160cm.
Huumorintajuinen ja hauska,ei mikään tosikko,pilkettä pitää olla silmäkulmassa.
Turvallinen ja luotettava.
Suuri sydän pitää olla,eli osaa ottaa myös muita ihmisiä huomioon,ei saa olla liian itseään täynnä.
Eläin ja luontorakas.
Liian herkkä ei saa olla.
Sellainen tavallinen tallaaja, ei mikään hienostelija.
Omaisuudella ym maallisella mammonalla ei niin väliä.
Niin ja raitis,ihan absolutisti ei tarvii olla.
« Viimeksi muokattu: 30.11.07 - klo:17:57 kirjoittanut emo »
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #13 : 30.11.07 - klo:20:39 »

No mutta! Tottakai se on tuo miun Eepro! Se on minuu pidempi ja se on minuu tukusampi (=lihaksikkaampi), siis sillai, että jos mie meen sen taakse, niin en näy sen takaa. Se on huumorintajunen, musikaalinen, eläinrakas, luontoakin se rakastaa, hyvänen aika! Nythän mie taas kerran huomaankin, kuinka ihana mies miulla on! Se rakastaa jopa minuu!  :-)) Ja se tykkää kotielämästä, mutta myös matkustamisesta. Ja kaiken lisäksi se on miehekäs ja silti ottaa muut huomioon korostamatta itteensä. Ja Eepro on kaikenlisäksi hyvä isä!

Kauhia kuitee, miksiköhän mie otan sen niin itsestäänselvyytenä? Eeprohan on miun kaikkeni  :-)) . Onhan meillä kolkyt yhteistä vuotta takana!

Hieno oli tää siun aloittaman ketju Hömis! Nää asiat ottaa joskus liian itsestäänselvyyksinä  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Risto

• Vieras
« Vastaus #14 : 30.11.07 - klo:20:42 »

[:-I] [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.