Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen miesihanne?  (Luettu 1850 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Millainen miesihanne?
« Vastaus #45 : 04.12.07 - klo:04:03 »

Ihannenainen...

Naenen! Sinä joka oot sinut ihtes kanssa etkä ättäröe kanssaeläjiis kanssa. Olis tokj suotavoo, että et nyrpistele nokkoo konevoeman eessä, eekä sinua tarvii väkisillä völjyyseen ruahata eekä aekas mäne muhrustellessa.
Oon aenakii kaksjkielinen (jos ei mielinenkii) mies tästä Pohjosen-Savon lippakaapungista. Luonteelten oon aeka lunki, eekä vieterini pärähä hetj ensimmäestä ässäyksestä. Vaekka toesinaan sitten oonnii se yksille napille tehty sarkaperpej, nii luonto laahtuu enneku huomootkaa ja suatanpa vähän voevotellakii tarpeen tullen.
Jos vaen kiinnostaa, niin eemuutaku postia tulemaan...
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #46 : 04.12.07 - klo:04:04 »

[:-DDD] [RULES] [:-DDD] Marleenan jutulle  [:-DDD]   hauska   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 04.12.07 - klo:09:57 »

Niin ja minusta olisi myös hurjan mielenkiintoista kuulla Pönttölän miesten naisihanteista! Tasa-arvoa peliin tässäkin ja suunvuoro kaikille  :-))

Mielenkiintosta! Täälähän ihan kerjätää!   :-))
Mulle ihannemies on REHELLINEN! Ihan vaa pelkästää rehellinen. Hampail ei nin o väliä, olkoo 1 x 2 tai ilman kokonaa, kuhan vaa on rehellinen. Tota sanaa ei nin mones toivelistas, tos edellä ollukka.
Ihan sama mulle on naisistaki, pitkä, pätkä, ohut, paksu, 1 x 2, tai täys rivi, niitähä saa värkättyä. Ei muuta välii, kuha on rehelline, vaik kipeetä tekis.
No tieänhä miä, et se on vanhanaikasta, eikä sil nykysin ihmisille mitää merkitystä tunnu olevanka, mut mulle sil vaa on melkonen merkitys.
Laitoimpa näytille, vaikken pönttöläine okkan.   [:-I]

Taitaa tämä rehellisyys olla niin itsestäänselvä ihannemiehen(naisen) piirre ettei sitä tullut minunkaan mainittua vaikka tottakai rehellisyys on suhteessa kaiken a ja o. Kukaan tuskin listaisi että haluaa epärehellisen kumppanin  [:-I]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #48 : 16.04.08 - klo:11:43 »

Kuka muistaa, että miten meni laulunsanat siinä mainoksessa, missä mainostettiin piimää ? [:-I]

Jotenkin silleest, että "En mie huoli huitukoista ... ..??? tahdon tosi miehen rinnalleni...????"  [:-I]  :-))

Mulla tulee jostain syystä  aina se laulu mieleen, kun  kysellään ihannemiestä  [:-I] :-))

Löytyipä vastaus, tähän kysymykseen tuolta Marlen Mainoksien muisteloita -ketjun linkistä  :-))

Se oli Valion piimämainos  :-))

http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/mtv3yleiset/parhaatsekunnit90?90518#90518
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Elina

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 16.04.08 - klo:11:46 »

Lainaus
Kukaan tuskin listaisi että haluaa epärehellisen kumppanin 

Samaa oon ajatellut.. tai huumorintajuttoman ja epäluotettavan!
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #50 : 16.04.08 - klo:12:01 »

Ja yksi mikä on ärsyttävä luonteenpiirre (minun mielestäni):
saituus ja nuukuus!

Jos on niin saita että piereekin sisäänpäin! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 16.04.08 - klo:20:34 »

Sellainen joka pitää minua myös ystävänä, ei vain naisellisena hempeänä kumppanina ja rakkaanaan. Ihannemiestäni ei myöskään haittaa, että ystävystyn paremmin hänen kavereidensa, kuin kavereiden kauniimpien puoliskoiden kanssa. Ihannemieheni omaa myös sen verran itseluottamusta, ettei säikähdä tiukkoja mielipiteitä tai minun haluani menestyä elämässä ...mieluusti hän haluaa menestyä myös itse (miten kukakin sitten menestyksen määrittää). Ihannemieheni on sen verran maskuliininen luonne, että hänessä on enemmän "miestä", kuin minussa. Ja sen näköinen, että kestää katsoa.

... ja sellainen, joka kestää samanlaisen huumorin naiselta, kuin mitä itse heittää...

... ja osaa sanoa mielipiteensä...

... ja riittävän pitkä (uskomatonta miten monesti kuvitellaan, että lyhyt nainen haluaa lyhyen miehen)...
« Viimeksi muokattu: 17.04.08 - klo:00:11 kirjoittanut Ayla »
Kirjattu
... Kuvia

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #52 : 16.04.08 - klo:21:10 »

Mulla on ihannemies ihan hukassa [:-DD]  :-))   se on totta. 

Ai se olikin miesihanne, no sekin on hukassa   [:-I]
« Viimeksi muokattu: 16.04.08 - klo:21:12 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 16.04.08 - klo:21:28 »

Minussa on möläyttäjän verta, mut kun aikuisia ollaan ja suorapuheisia, niin sanonpa, et ihanteeni on mies, joka ei ala hengittämään ja toimimaan "sillei"  , kun ollaan lähekkäin, jos nainen ei halua.
Eli: parisuhteessa kunnioittaa naisen toiveita. [:-)] [:-)] [:38]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 16.04.08 - klo:22:00 »

Minun ihanne mieheni on miehekäs,raitis(viiniä voi juoda ruuan kera),tupakoimaton,hellä,kiltti,eläinrakas,luontorakas,luotettava,pitkäpinnainen,huumorintajuinen,
iloinen,tykkää matkustaa,seurallinen,hyvä kuuntelija,rakastaa merta,tykkää kalastaa,ei pilkkaa minua muiden kuullen,nalle-karhu.
Tällainen on minun oma kultani on ollut jo 38 vuotta.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 17.04.08 - klo:07:29 »

Tottakai sitä komiaa katselis mielellään, vaan kyllä se sisus pitkässä juoksussa voittaa  :-))
Rehellinen, huumorintajuinen, kiltti, eläinrakas, tupakaton, alko kohtuudella, tanssiva, osaava tai opetteleva, eli ei se peukalo keskellä kämmentä. Hmmm tämähän on kuin deitti-ilmoitus  [:17]
Jos tuollaisia on irrallaan, niin yv tänne  [:-DD]
Kirjattu

Elina

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 17.04.08 - klo:07:43 »

Normaali itsetunto. Vilpitön. Toiset huomioiva. Antaa kumppaninsa olla oma itsensä. Aikuinen.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #57 : 17.04.08 - klo:11:17 »

Pitänee vähän lisätä, ei ainaskaan pedantti, on ihan omaa kokemusta, jotta ei sellainen ainaskaan  [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 17.04.08 - klo:19:04 »

Lämmin, hellä, huumorintajuinen, iloinen, positiivinen, luotettava, uskollinen, rakastava, rakastettava, hyväksyvä, tukeva ja osaaottava, kunnioittava, suvaitsevainen, luonnollinen, rehellinen, JA TEKEE KAIKKENSA JA VÄHÄN TOISTAKIN PUOLESTANI!  Tällainen tapaus...  [:1] [:30] [:38]  [:58] Ja Pyry nyökytteleepi...   [:57]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #59 : 17.04.08 - klo:20:51 »

[:38]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.214 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.