Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen miesihanne?  (Luettu 1939 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Millainen miesihanne?
« Vastaus #30 : 01.12.07 - klo:09:12 »

Sais aikamoinen olla, joka kaikki hömpötykseni sietäisi  :-O [:-I]

Tää oliki hyvä, mun litaniaan pitää pistää tämä myös. Mun hömpötykset on siedettävä. :-)) Tosin, aika hyvin niitä on siedetty... mutta yhtäkään semmosta en oo tavannut, joka koko miun listan vaatimukset täyttäis. Aina puuttuu joku kohta. Kummallista. [:-DD]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #31 : 01.12.07 - klo:09:20 »

Oiskohan tään miehen kanssa samoin, kuin aikoinaan, kun etsin lapsille hoitajaa kotiin,
niin aluksi minulla oli kaikenlaisia vaatimuksia, kunnes loppujen lopuksi tärkeintä oli se, että hän tuli joka aamu....

« Viimeksi muokattu: 01.12.07 - klo:09:23 kirjoittanut terttukaarina »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #32 : 01.12.07 - klo:09:22 »

Niin, sitä listaa - se oli nuorempana aika pitkä ja ehdoton. Kun ikää ja kokemusta tulee, oppii myöskin ymmärtämään paremmin. Ehkä tulee - toivottavasti ainakin - hiukka enemmän suvaitsevammaksi. Kaikkea ei voi saada yhdessä paketissa ja sitten on myös katsottava peiliin itseäänkin.
Siitä tulikin mieleen:
"turha on peiliä syyttää, jos naama on vino!"
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #33 : 01.12.07 - klo:13:59 »

Min ihannemies taasen tänään miut yllätti! Passitin sen kauppaan kahvin ja kaikenmuun hakuun ja tullessansa toi kukkakimpun  [:-)] , onhan se suloinen!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 01.12.07 - klo:14:02 »

Min ihannemies taasen tänään miut yllätti! Passitin sen kauppaan kahvin ja kaikenmuun hakuun ja tullessansa toi kukkakimpun  [:-)] , onhan se suloinen!

Mä olisin kyllä kysynyt, että mitäs pahaa sä olet tehnyt....  [:-DD]

Silloin aikanaan, kun äidillä oli kukkakauppa, joskus tuli sunnuntaiaamuna hyvin pukeutuneita, mutta rähjääntyneitä miehiä kukkia ostamaan. Niin kuin se nyt paljon auttaisi, jos on yön ollut liesussa!  [NO]

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #35 : 01.12.07 - klo:14:03 »

Tuossa edellä on tullut paljon samanlaisia asioitas,jota arvostan.
Ihan suomalainen perusmies,mitä se sitten tarkoittaakaan. Rehellinen,luotettava,huumorintajuinen,hellä,huomaavainen,toisen ajatuskia ja töitä arvostava....
Mulla on aikalailla ihannemies. Kunhan lopettaisi tupakanpolton ja kuorsauksen.    [:-I]
Ei tässä itekään niin täydellinen ole,että tuollaiset jutut ei haittaa.
Samanlainen huumorintaju on mielestäni tärkeimmästä päästä.Sen avulla selvitään monesta asiasta.
Joku vieras ihminen on kerran luullut meitä sisaruksiksi,joten samasta puusta ollaan veistetytkin.
Meillä ei mies pidä paitoja kuin juhlissa,joten kyllä mä silitän samalla kuin omanikin.
En minäkään rassaa rattoreita ym. maatalouskoneita.Väkisellä maalaistalossa muotoutuu omat työnsä jo työn raskauden perusteella.
Kati: Sun mies on varmaan salaa käynyt lukemassa pönttöä ja huomannut  tämän ihannemies-palstan.    [:-DD]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #36 : 01.12.07 - klo:14:05 »

Ajattelin ihan samaa.....
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #37 : 01.12.07 - klo:14:17 »

[:-DD] ei se lue pönttöä, muuta kun sillon, kun mie sanon, että tuus kattoon  [:-DD] . Ja eilisen ja tän päivän se on tehny puusavottaa tuossa pihalla eikä oo kerinny pahantekkoon  [:-DD] . Mut kun se vaan on Eepronen  [:-DD] (tai sit mie vaan oon niin hyvä vaimo, hihii  [:-DD] )
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #38 : 01.12.07 - klo:21:07 »

Mmmmm, mimmonenhan toi olis.... No pikkasen infoo: hartiat leveemmät kuin lantio, bodya sopivasti, siistit kynnet, hoidetut hampaat, sopivasti "renttu", tumma, uniformu jees, rohkea, varma, eläinrakas, good lover and gentlle. AAAAH, pitää oottaa puol yhteentoista... [;-)]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #39 : 01.12.07 - klo:21:29 »

Ihannemies? Jos unohtaa mihin ulkonaisiin piirteisiin on mieltynyt - millainen sellainen olisi muilta ominaisuuksiltaan...
Itselleni kimpoaa esiin sellaiset ominaisuudet kuin turvallinen (pitää kai sisällään aika terveet elämäntavat ja arvomaailman..) ja rehellinen. Ehdottomasti. Ja hyvän itsetunnon omaava, siis vakaa. Ei tunne tarvetta turhaan hötkyilyyn.

Vastuuntuntoinen ja rakastava perhettään kohtaan aidosti.
Omaa saman arvomaailman kuin minä(luonto, perhe, elämäntapa)

[:-I] ihan kaikkea ei viitsi laittaa, mutta tietty kipinä pitää suhteessakin olla tällä ihannemiehellä.... [:-)]
« Viimeksi muokattu: 01.12.07 - klo:21:51 kirjoittanut Parus Major »
Kirjattu
- tartu hetkeen -

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #40 : 01.12.07 - klo:22:14 »

Inken sanoin:"mulla on aikalailla ihannemies. Kunhan lopettaisi tupanpolton ja kuorsauksen."  :-)) Mutta toisaalta itsekin poltan.. [:-I] ja kuulemma kuorsaan.. :-))  Miten sitten toinen puoli kysyisi asiaa: mikä on ihannenainen? Hopoti, pönttölän miehet! Kuitenkin olen varmaan kohtalon oikusta osunut oikeaan, tai puolin ja toisin. Ennen kaikkea valtavan vapaa ja veljellinen(sisarellinen) suhde on meillä. [;-)]
Kirjattu

Jate

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 02.12.07 - klo:11:45 »

Ihannenainen... Rehellisesti voin vastata, että nykyinen vaimoni on juuri sellainen nainen. Itse arvostan eniten rehellisyyttä. Rehellisyys on ainakin parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Asioista on pystyttävä puhumaan rehellisesti myös silloin, kun asiat satuttavat. Luulenkin, että nyky yhteiskunnassa parisuhteista puuttuukin juuri rehellisyys jonka vuoksi monissa perheissä ja parisuhteissa on ongelmia.

Ihannenaisella pitää olla myös omia mielipiteitä asioista. Ihannenaisen tulee myös pitää omat mielipiteensä eikä muuttaa niitä pelkästään siksi, että puoliso/miesystävä on erí mieltä. Itse en koskaan haluaisi rinnalleni naista joka myöntyisi kaikkeen mitä itse haluan.

Ihannenainen on myös hyvännäköinen. En tarkoita tällä mitään missityyppiä tai oikeastaan mitään luokiteltua ulkonäkömallia. Hyvännäköinen nainen voi olla tanakka, lihava (joskin terveydellisistä syistä toivoisin tällöin hänen laihduttavan), tumma, vaalea, pitkä, lyhyt jne. Itse ainakin saatan kiinnittää naisten ulkonäössä huomiota joihinkin pieniin tekijöihin, silmiin, kasvojen malliin, tietynlaisiin ilmeisiin jne. jotka tekevät naisesta kauniin. Kauniit simät ja tietynlainen hymy sulattaa paatuneemmankin uroon sydämen.  :-))

Tässä näin lyhyesti...  :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #42 : 02.12.07 - klo:18:14 »

Mun miesihanne on luonteeltaan paljolti mun isäni ja mun nuorimman isoveljeni sekoitus. Raamikas maskuliininen vahva tummatukkainen ja selväkielinen, mua jonkin verran pitempi. Raitis rehellinen ja reilu. Luonteet hioutuvat puolin ja toisin, niinkuin kivi hioo kiveä, ihminen toistansa hioo.
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 02.12.07 - klo:18:49 »

Kukkasen kanssa menee hienosti ja loistavasti  [:-)] [:-)], mutta niistä aikaisemmista en näin julkisesti voi kirjoittaa.

Risto:vastaus yv:nä kaikille kyseleville  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #44 : 03.12.07 - klo:00:51 »

Kukkasen kanssa menee hienosti ja loistavasti  [:-)] [:-)], mutta niistä aikaisemmista en näin julkisesti voi kirjoittaa.

Risto:vastaus yv:nä kaikille kyseleville  [:-DD] [:-DD]

Voinhan minä laittaakkin yv:nä, jos joku erikseen kyselee.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.101 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.