Eipä toimi sivut minullekaan. Odotellaan että ongelma toivottavasti pian korjaantuu. Blogi sijaitsee siis
Kaija kyseli huovutettujen juttujen kestävyydestä. Mielenkiintoinen kysymys, johon en sen kummemmin tiedä vastausta. Kyllähän sitä ennen kuljettiin paljon ihan paljaspohjaisilla huopikkailla, mutta eipä ollut silloin asfalttia eikä hiekotushiekkaa.... en siis lähtisi minkään moisissa huopatoffeleissa ulos, jollei olisi suutarin laittamaa kumipohjaa alla.
Nämä mun tekeleet ovat lähinnä sisäkäyttöön, vähän niin kuin sisätossuiksi. En usko, että tuollainen neulottu ja sitten huovutettu pinta on yhtä vahvaa kuin ihan kunnon tehdastekoinen huopa. Riittävän vahvaa kuitenkin sisätossujen pohjaan.
Liukkaita nuo ovat lattialla, jollei laita liukuesteitä pohjaan. Semmoista kohoväriainetta olen laittanut pohjiin ja ilmeisesti se ajaa asiansa. Omassa käytössä noita tossukoita ei ole, joten omakoipista kokemustakaan ei ole.
Jaa millä ajalla minä noita teen... yöllä enimmäkseen kun ei päivällä saa tehtyä. Kovin vähän sitä ehtii käsitöitä tehdä siihen verrattuna mitä haluaisin tehdä.