Lainaus käyttäjältä: Töyhtis - 08.12.07 - klo:22:25Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.12.07 - klo:22:20Pyriskin tiesi Vorssastahan Malit ovat Vorssa on ihan tuossa viereshä Eiksh se Vorssa ole siinä Thammelan kupeessa.
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.12.07 - klo:22:20Pyriskin tiesi Vorssastahan Malit ovat Vorssa on ihan tuossa viereshä
Pyriskin tiesi Vorssastahan Malit ovat
Lainaus käyttäjältä: Parus Major - 08.12.07 - klo:22:31Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 08.12.07 - klo:22:25"Pyrischkock"...ei vieläkään mennyt oikein, mitäs Sus olet oikein nauttinut... Näin pikkujouluna se voi olla vaikka vaan Hitskokki Ei mitään vällii.... No minä olen nauttinutkin vain puolukkamehua, raakana... Siksi tulee väliin kiusaus viilata pilkkua....
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 08.12.07 - klo:22:25"Pyrischkock"...ei vieläkään mennyt oikein, mitäs Sus olet oikein nauttinut... Näin pikkujouluna se voi olla vaikka vaan Hitskokki Ei mitään vällii....
"Pyrischkock"...ei vieläkään mennyt oikein, mitäs Sus olet oikein nauttinut...
Lainaus käyttäjältä: inke - 08.12.07 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: Töyhtis - 08.12.07 - klo:22:25Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 08.12.07 - klo:22:20Pyriskin tiesi Vorssastahan Malit ovat Vorssa on ihan tuossa viereshä Eiksh se Vorssa ole siinä Thammelan kupeessa. Mehän voitasi laittaa se Airi vaikka Portaita alas Letkulla Onks se lähellä Thaimaata? Asuuks Airi siel? Vai olkse Thimbuktu?
Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.12.07 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:22Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...VorssastaHyviä kappaleita heillä, Torron oma Zorro on hyvä Mulla on ne kaksi ekaa levyä (kasettia) ja sitten joku kokoelma, missä on koskettava "Kattakaa myös Paavolle, hän tulee myöhemmin...." Tästä biisistä juttelin "kolmannen veljen" kanssa juuri ennen hänen vaimonsa yllättävää kuolemaa noin nelikymppisenä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:22Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...VorssastaHyviä kappaleita heillä, Torron oma Zorro on hyvä
Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...Vorssasta
Kuulostelin äsken JaTan laittaman kappaleen...ihan tuli lauantaifiilis...pankaas lissää mussaa... vaan ei joulusemmoista