Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:29Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.12.07 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:22Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...VorssastaHyviä kappaleita heillä, Torron oma Zorro on hyvä Mulla on ne kaksi ekaa levyä (kasettia) ja sitten joku kokoelma, missä on koskettava "Kattakaa myös Paavolle, hän tulee myöhemmin...." Tästä biisistä juttelin "kolmannen veljen" kanssa juuri ennen hänen vaimonsa yllättävää kuolemaa noin nelikymppisenä Mulla Runkomäen iltamat kokoelma, hyviä kappaleita vanhemmasta päästä.Ronkeli pumpulienkelikin on hyvä.
Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.12.07 - klo:22:26Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:22Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...VorssastaHyviä kappaleita heillä, Torron oma Zorro on hyvä Mulla on ne kaksi ekaa levyä (kasettia) ja sitten joku kokoelma, missä on koskettava "Kattakaa myös Paavolle, hän tulee myöhemmin...." Tästä biisistä juttelin "kolmannen veljen" kanssa juuri ennen hänen vaimonsa yllättävää kuolemaa noin nelikymppisenä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:22:22Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...VorssastaHyviä kappaleita heillä, Torron oma Zorro on hyvä
Ihana Turkka Mali ja veljensä Mika...Vorssasta
Oliks sitä hehkuu vielä ...kauhia jano
Pelle Miljoona... silloin melkein miljoona vuotta sitten. Se oli silloin kova juttu. Eikä huono vieläkään. Siis nuo vanhat. Uutta Pelleä en enää ymmärrä. Ollaan kai tultu vanhaksi, molemmat, mutta eri tavalla...
Lainaus käyttäjältä: Minni - 08.12.07 - klo:22:50Oliks sitä hehkuu vielä ...kauhia jano Minni taas jaloillaan! Kiva kiva!
Lainaus käyttäjältä: Deb - 08.12.07 - klo:22:55Lainaus käyttäjältä: Minni - 08.12.07 - klo:22:50Oliks sitä hehkuu vielä ...kauhia jano Minni taas jaloillaan! Kiva kiva! kyllä mää oon ollu kokajan jaloillani, pää vaan on ollu välillä ties missä
Nyt olisi vielä tuo viimeinen mohikaani täällä kellistettävänä. Ne oli ne myöhäiset kauneusunet kun valvottavat. Pikkutipuhan oli juhlien ensimmäinen sammuja, joten nyt jaksaa sitten kukkua bileet loppuun asti... ehkä. Tai toivottavasti kuitenkaan ei.
Toivottavasti nämä juhlat ei mene tämmöiseksi http://jata.vampula.net/ponttola/aaretti.mp3Mika ja Turkka Malia(Poistan tämä kappaleen huomenna)
Welcome bäck Minni, otethan taas!
Lainaus käyttäjältä: jaTa69 - 08.12.07 - klo:23:01Toivottavasti nämä juhlat ei mene tämmöiseksi http://jata.vampula.net/ponttola/aaretti.mp3Mika ja Turkka Malia(Poistan tämä kappaleen huomenna)ET POISTA; jos tää on se Aaretin 50v juhlajuttu