olo nyt on mitä on sen tärskyn jälkeen mutta jatkoille ilman muuta ja muutkin virtuaalivastaanotot olis ihan mukavia
Kaija anna osoite niin lähetän pullollisen .Et tarvii kun pikku paukun.Takuu 100% ,että laihdut.
Tainakin ehtii vasta tunnin päästä mukaan juhliin... ei edes tajunnut avata Taaville ja Leeville konetta
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 08.12.07 - klo:23:53olo nyt on mitä on sen tärskyn jälkeen mutta jatkoille ilman muuta ja muutkin virtuaalivastaanotot olis ihan mukavia Mä olen viestitulvasta hukannut jotain.... Mitä on tapahtunut? Löikö susi lankulla?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.07 - klo:23:55Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 08.12.07 - klo:23:53olo nyt on mitä on sen tärskyn jälkeen mutta jatkoille ilman muuta ja muutkin virtuaalivastaanotot olis ihan mukavia Mä olen viestitulvasta hukannut jotain.... Mitä on tapahtunut? Löikö susi lankulla? Ei susi vaan 5-6 m Herra Lankku ulkorakennuksessa lähenteli liikaa ja kaatui takaa päin päähän keskelle takaraivoa ja se sattui ...