Reissu tehty!
Ensin ajoin Prisman alempaan parkkihalliin, että sain auton sulamaan. Pyörähdin ostamassa kummitytölle joululahjan ja apteekissa ja Anttilassa. Prismasta sain kaikki ruoat ja sitten ajoin Hullujenhuoneelle
Hullujenhuoneella on kaksi potilasta ja kahdeksan jalkaa. Siellä on harrastettu tänään pahvinsilppuamisterapiaa. Harmi, kun ei ollut kamera mukana
Molemmat hullut hyökkäsivät heti mun kimppuun; pienempikin hyppäsi varmaan puolentoista metrin korkeuteen, vaikkei muka pysty hyppäämään sänkyyn. Se jopa nuoli mua
Tarjoilin potilaille ylihoitajan valmiiksi jääkaappiin varaamat hullunmuonakulhot. Pienempi ahmi omansa heti, mutta isompaa piti hetken maanitella.
Sitten olikin vuorossa kävelylenkki. Kaksi sekopäätä, jotka olivat koko ajan solmussa hihnojen ja toistensa ja mun kanssa
Pissat ruiskastiin heti kerrostalon pihalle valkoiseen lumeen
ja mä olin ihan nolona
Yritin selittää, että mulla on käsi kipeänä, eikä tarttis vetää joka suuntaan
mutta sama se on puhua pihakoivulle kuin noille sekopäille, jotka ovat vielä melkoisen itsepäisiä.
Löydettiin paikka, jossa ovat ilmeisesti tottuneet tekemään ne isommat asiat ja sen jälkeen meno rauhoittui. Oli jopa kiva olla ulkona; aurinkokin näyttäytyi. Ja ehti katsella ja kuunnella alueen lintutarjontaa.
Kun päästiin takaisin sisälle, alkoi se tyypillinen painimatsi vinkumisineen. Isompi olisi kyllä tykännyt olla sängyssä, jonne pienempi ei siis ilman apuja pääse, puruluukengän kanssa, muttei sitten kestänyt katsella, kun pienempi mielisteli mua sohvalla vaan änkesi sinne sekaan.
Huomasin, että vaatekaapin ovikin oli saatu auki. Pikaisesti rekisteröin pahvisilpun sielläkin, mutta tarkemmin en uskaltanut katsoa
JOS on tuuria, niin imurin letku VOI OLLA ehjä.... (Toivottavasti siinä on sisään kelattava johto???)
On ne perheen sekopäät niin ihastuttavia, mutta tuntui kyllä ihan hyvältä painaa ovi kiinni ja lähteä kotiin!