Jopas suakin on "onnistanut" saada monenlaista
No,eletään kuitenkin
Mulla on ollut Klotriptyl-miteä kotvasen aikaa käytössä selkäkivun vuoksi, mutta kun tuosta fibrosta tiennyt...
niin jätin niitä pois. Nyt sitten lääkäri sanoikin että jatka. Kipuluennolla kerrottiin että tuo määrä riittää ja masennuksen hoitoon käytetty määrä on moninkertainen, olikohan se 150 mg:tä vai mieläkin enemmän
Kunhan tuo selkä palautuu suht normaalikipuiseksi
täytyy alkaa plarata papereita ja opetella hakemaan se poikittainen syvä vatsalihas ja jumppauttaan sitä, sen kunto ei vie selkäongelmia pois mutta voi vähentää niiden tuloa kun ruoto pysyisi oikeassa asennossa eikä nikamavälit ärsyyntyisi vääristä asennoista kun suoritetaan jotakin johon tarvitaan tuon syvänlihaksen tuki. Ai että olikin vaikeita hallittavia liikkeitä ne! Jos mulla on tuota fibroa (edelleen jossittelen) sehän voisi selittää mun polvikipujakin osittain. Mullahan on todettu nivelrikot niissä. Aina vaan puhutaan alkavista sellaisista?! Kova kipuilu saattaisikin johtua sidekudoksen ärsyyntymisestä liiaallisesta kuormituksesta? UUsi asia oli sekin että lääkäriin mukaan mulla, jäykkäläisellä, löytyy jossakin osassa yliliikkuvuutta. Doktor oli aika nuori mutta rinnassa luki "erikoislääkäri", no, kaiketi ne Ortonilla on päteviä työssään. Oikeastaan mä ajattelen ääneen tänne joten ottakaa iisisti nämä tunnekirjoitukset. Tässä elellään ihan mukavasti kunhan saa lääkettä ja lepua sopivasti ja muutamia valokuvia oteskeltua
ja mätkittyä niitä tänne.