Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nostalgista kotimaista  (Luettu 187 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Nostalgista kotimaista
« Vastaus #15 : 08.12.07 - klo:20:20 »

Tässä yksi meikäläisen (hyvin kaukaiselta) sukulaismieheltä (olikin ainoa tämän artistin kappale youtubessa, joka sinänsä on aika kummallista kun ottaa huomioon että on aika legendaarinen suomi-rock hahmo).

Voisko olla, että Raittisen Jussi on osannut suojata kappaleensa hyvin....? Emmie tiiä, toisaalta julkisuus on mainosta...

Kävin Tiibetissä tässä vähän mietiskelemässä... mun mummoni muni mun mammani... tippaakaan en kehu mutta sellainen jehu on... jne :-))
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Nostalgista kotimaista
« Vastaus #16 : 08.12.07 - klo:23:55 »

Kohta on aamu...keskiyön jälkeen....

http://uk.youtube.com/watch?v=cw5uVvBJmic
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Nostalgista kotimaista
« Vastaus #17 : 09.12.07 - klo:07:29 »

Kävin Tiibetissä tässä vähän mietiskelemässä... mun mummoni muni mun mammani...

Jep, tuota metsämökin tonttua minä sieltä yritin etsiä...

tippaakaan en kehu mutta sellainen jehu on... jne :-))

...mutta kyllähän tämä "mä oon rock-kuningas" on myös mainio biisi. Siinähän mainitaan muiden muassa Hurriganes: "Hurriganes osaakin jo vähän rokata, mutta kun ne kundit on niin pirun rumia". Jussi Raittinen kertoo muistelmissaan, että Hurriganesin jäsenet aina samoille keikkapaikoille sattuessaan pyytelivät Jussi Raittiselta tätä biisiä esitettäväksi.  [8-)]

Näiden lisäksi meikäläisen suosikkeihin Jussi Raittiselta kuuluu Eddie Cochranin Summertime Bluesin suomennos Kesäduuni Blues, ja tietysti Tutti Frutti: "On jäätelö hyvää kun yksin syö, tutti frutti...":-))
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Jaska

  • Vieras
Vs: Nostalgista kotimaista
« Vastaus #18 : 09.12.07 - klo:07:57 »

Kiitos inke ! Tuli muutamakin telttaretki mieleen... [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.473 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.