Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pyry Rymy Iskariot 1.11.2007-20.9.2010  (Luettu 10715 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #105 : 08.01.08 - klo:15:58 »

Purasetkos Pyry kunnolla, jos äitee päivällä menee herätteleen? Minulla lapsena oli kaksi hamstelia ja mie en menny enää herätteleen heitä päivällä sen jälkeen kun sain hampaat sormeeni...

:-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #106 : 08.01.08 - klo:16:21 »

NARSK, NARSK  [:-DD] Kyllä siinä veret irtoaa, kun minä pikkusen narskaisen... niillä pikkuruisilla betoninkestävillä hampeillani... Ihan on oma vikasa, pakkoko sen on tuoda näppisä liian likelle haisemaan...
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #107 : 08.01.08 - klo:18:47 »

Meidän Viivi-hamsteri, hän, jolla oli sukupuukin, oli aika ärhäkkä tyttö purasemaan.  [:-//]
Ymmärrän kyllä Marleenaakin, jollei netti toimi, kuten meillä äsken. Silloin puraisi Pilvi, voihan kiss....(anviikset ! )
Kirjattu

tosikko

• Vieras
« Vastaus #108 : 08.01.08 - klo:19:48 »

Ei eläimet ole mitään leluja joita voi pukea ja joilla voi leikkiä tai käsitellä koko ajan.
Pienikin eläin kaipaa unta ja omaa rauhaa,se stressaa jatkuvasta lääppimisestä.

Anteeksi jos olen tosikko tai loukkasin jotakuta,ei ollut tarkoitus.
Tämä vain on mielipiteeni,korjatkaa toki jos olen käsittänyt asiat ihan väärin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #109 : 08.01.08 - klo:19:51 »

Ehkä vieraalla on tässä tapauksessa nyt pieni väärin käsitys, Marleenan tunnen sentään vähäsen samoin kuin aika monta muuta pönttöläistäkin ja vaikka pikkuvaatteet ovatkin ihan tosiasia ovat ne leikkiä silti
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #110 : 08.01.08 - klo:20:22 »

Niin, Pyry Iskariot etkös saakin oikeesti olla ihan tarpeeksi rauhassa  :-))
Mutta täytyyhän sitä vähän värittää porukoille  [:5]
Ja narskaise vaan äippää jos liikaa "lääppii". Vaikka tiedäthän sinä että
äidit aina tuppaa rakkaudesta lääppimään  [:-DD]

Vieraalle ;Ja ne Väenön, Orvokin ja Pyryn (tulevat) vaatteet ovat kyllä ihan seinällä
upeissa kehyksissä. Ei niitä oikeasti koskaan kullanmuruille ole puettu eikä varmaan pueta.
Pitää ymmärtää tämä IHANA leikki eikä tuomita väärin   [:35]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #111 : 08.01.08 - klo:22:38 »

Tosikkovieraalle ja muillekin tiedoksi, että tuo äitee on antanut minun olla kuukauden ihan omissa oloissani ja totutella uuteen asumukseen. Nyt meidän olisi korkea aika hiljalleen tutustua toisiimme sen verran, että uskallan olla sylissäkin aina joskus rapsuteltavana. Sekin kun tuntuisi minusta hyvältä... [:-)] Onhan se äitee harjoitellut hamsterinhoitamista jo minua ennen viiden hamsterin verran, kyllä se vähän tuntuu olevan hajulla miten minua pitää käsitellä... Minusta on vaan niin mukava härkkiä sitä välillä...  [:-P] Ja Kummitussedältä olen oppinut tuon kielennäyttötempun...  :-))

Terveisin Pyry
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #112 : 08.01.08 - klo:22:43 »

Juu ei tuo äitee taijja olla eläinrääkkääjä. :-)) Pyry, terkkuja sulle laittaa Lumi, Talvikki ja Reiska ja niitten äitee. :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #113 : 09.01.08 - klo:00:32 »

Hauskoja taas Pyry poika juttelee  :-))   ja äiteen sylkkyyn, narsk narsk ....... rapsuteltavaksi  :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 09.01.08 - klo:20:29 »

[:-I] Mikähän se semmonen sepalus oikein on??? Onkohan se semmonen tasku, mihin voisi hamstrata vaikka pähkinöitä ja ritsan...  [:-P]

Mietiskeleepi Pyry  [:-I]
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #115 : 09.01.08 - klo:20:42 »

Hei Pyry,

Kysypäs äiteeltä vähän Mustikasta. Meidän Mustikka-koiruli kävi vuosi sitten tapaamassa Orvokkia ja Orvokki oli aika kauhuissaan. Ethän sinä, Pyry, kauhistu Mustikasta? Mustikan mummi pitää kyllä kiinni, ettei pääse Pyryä liian lähelle.

Vieraalle voisin kertoa, että kummitustädin tekemät vaatteet ovat todella sieviä. Niitä pidetään esillä, mutta ei oikeasti pueta pikkuisen päälle. Sillai leikisti vaan. Nämä Marleena-äiteen Pyry-jutut ovat Pönttölän suolaa. Kaikki me tykätään näistä jutuista.  [:35]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 11.01.08 - klo:16:11 »

Minä oon tähän mennessä kerinnyt kuulla jo kaikenlaista... Vauva, äitin vauva, äitin kulta, Pyrynen...en minä niitä kaikkia edes muista, mutta sen minä tiedän, sano se mitä tahansa, yleensä hyvin hellällä äänellä, niin se tarkottaa just MINUA!!!   [:36]
Kerran minä vahingossa kuulin, kun se kerto jollekin, että sitten kun Pyry ei osaa olla kiltisti, niin varastossa on vielä kuulemma yks nimi... Se on Juutas...   :-O Mitähän se oikein tarkottaa... No väliäkö tuolla, ei se vielä oo minua sillä nimellä kuhtunu...Kaippa minä sitten oon ollu kiltisti...Mitenkäs minä muuten...   [:-P]

Miettii Pyry Iskariot   [:-I]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #117 : 11.01.08 - klo:19:50 »

Voi Pyry pikkuinen ! Taidat olla oikea kultakimpale
äipällesi  [:36]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #118 : 11.01.08 - klo:20:08 »

Pyry on paras ! ( Ja Marleena toiseksi paras...  :-)) )
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #119 : 12.01.08 - klo:11:48 »

Voi........miten ihania juttuja Marleenan Pyry hamsteri on tähän ketjuun kertoillut  [:-)] :-)) [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.287 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.