Taitaa tuolle äiteelle vähitellen äly palata pätkittäin... Kun se ymmärs vihdoin vaihtaa mulle uudet Pyrypurut... Tai sitten se ei kestäny ennää niitten entisten hajua... Mistähän se muuten hankkiiki semmosia pissanhajusia puruja...
Sitten se tajus kans vaihtaa mulle isomman vessan. Entinen ku on ollu semmosta ihan vauvamallia... En minä oo sinne mahtunu ennää aikoihin. Ilmankos on joskus lirahtanu vähä ohi...
Arvatkaapa muuten kumpi meistä on ketterämpi??? Se höpis jostain kastelurituaaliharjotuksista ja yritti ottaa minua kätteensä ihan noin vaan... Ehei muuten onnistu! Minäpä karkasin siltä!
Hyppäsin lattialle. Vaan on se aika ovela. Pisti etteeni semmosen punasen pöntön ja minä onneton menin taas heleppoon...
Sehän oli se hissipönttö. Ja sillä se nosti minut putkaan siivouksen ajaksi. Kyllä keljutti. Lattialla olis ollu paljo kivempaa tekemistä.
Ja ettei tuo kaikki vielä olis riittäny, niin se yritti mokoma pussata minua.
Onneks oli se putkan muoviseinä välissä. Huh! Läheltä piti.
Nyt minä taian purupuhtaana kuitenkin mennä pettaamaan geishalootaan enkelilakanat ja piilottelemmaan muutaman pähkinän. Mopoki on näköjään pesty, jos kävis kohta ärrällä tekemässä parit rivit lottoo ja kennoo. Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille muillekkin!
Toivottaa Pyry