Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pyry Rymy Iskariot 1.11.2007-20.9.2010  (Luettu 10695 kertaa)

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
Vs: Pyry Iskariot
« Vastaus #135 : 26.01.08 - klo:17:04 »

Olen tässä tuumailluna että onkos sulla Pyry sellasta lekottelutelinettä niinku mulla? Ihan kuvan pani tuo Välskäri kesemmäällä kun olin vahtivuorossa ja vähän alko ramasee... e oikeen ymmärrä, miksi se kilju ovenpielessä jotain asentoo. Mulla ainakin oli hyvä asento, ihan kyljellään!
Nii sitten piti viel kysyy, että oletko kova juoksee karkuun? Minä kun aina klo 23 jälkeen vähän spurttailen. Vähän oon kade ku sulla on mopo. Taidat ollakin aika kova poika ajaan.
Taas toi mamma meinaa sensuroida mun viestii, sekin kilju sillo kerran ku laitoin semmosen nam viestin. Nyt se kantaa mulle kaikenlaista evästä, niinku hirveen lihaa ja jotain muuta. Yritän olla sille mieliksi ja väittää et  on hyvää mutta ku sen ei yhtään mee karkuun!
Maalla saan sentään olla vapaana ja olenkin sinne portaille tuonuna mammalle näytteitä mitä sielt metsäst löytyy.
Mutta lupasin kuitenkin etten syö hamsereita. Niin että terr-rr-veisiä vaan sinne sulle ja sun äiteelles!
Kaapo[:70]
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #136 : 26.01.08 - klo:18:17 »

Vai olet sinä Pyry hurjastellut.
Hyvä sentään ettei pahemmin sattunut.
Ja kypärästä oli sitten apuja  :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #137 : 01.02.08 - klo:17:07 »

Moi kaikille! Meillä on tännään ollu ihan minun nimikkokeli!!! Lunta tuli pystysuoraan ja vaakasuoraan ja tuulen kanssa niin, ettei etteensä nähny... Olis pitäny olla kypärän lisäks semmoset laskettelulasit... [:-I] Oli kyllä tosi huono mopokeli. Vaan nyt on ilima kirkastunut taas. Illan päälle uskaltaa varmaan taas mopon selekään nousta...  [:-DD] Mukavaa viikonloppua kaikille!

Toivoo Pyry ja Äiteensä  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #138 : 01.02.08 - klo:17:18 »

Juu, kyllä tänään oli täälläkin päin Suomea pyrytyspäivä. :-))
Siitäpä tulikin Pyry poika mieleen ja nyt oli mukava lukea tarinoitasi mopoilusta ja muusta.

Kaikkea hyvää toivotan sinulle Pyry ja Marleena äiteellesi!  [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #139 : 01.02.08 - klo:18:28 »

Lainaanpa tässä itseäni, eli kirjoitin tuohon perjantaiketjuun klo 11.30 näin: "Tänään täytyy varmaan toivotella pyryistä perjantaita. Tuostapa tulikin mieleeni, että Pyry-pojalle silityksiä.  [:-)] ."
Äiteellesi myöskin terkkuja.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #140 : 01.02.08 - klo:19:42 »

Hirrrrrmuisesti Onnitteluja Sinulle Pyry täyttäessäsi tänään 3 kk!   :-))

[:45]    [:44]   [:52]  [:51]  [:52]     [:44]     [:45]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #141 : 01.02.08 - klo:19:53 »

Onnea onnea onnea vaan!

[:36] [:44] [:45] [:44] [:45] [:44] [:36]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #142 : 01.02.08 - klo:20:01 »

Onnea Pyry  [:-)]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #143 : 02.02.08 - klo:11:57 »

Kiitokset onnitteluista!  :-)) Kyllä minä sen merkkipäiväni muistin, mutta tuo äiteen ryökäle ei muistanut minua ollenkaan. Oon nyt vähän loukkaantunut... [:-I] Ei antanut ees yhtään ylimääräisiä herkkuja mulle. Sitä tavallista ihmismysliä ja jugurttia ja salaattia...  [:-/] Ymmärtäisköhän tuo tännään vähän minua lepytellä...  [:8]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #144 : 08.02.08 - klo:19:15 »

Moi! Kyllä on tuo äitee nykyään koko ajan niin epäkunnossa, ettei siitä oo mihinkään.  [NUT] Ei muuta ku päätäsä valittaa ja ottaa taplettia ja makkaa ja ottaa taplettia ja valittaa ja makkaa...  [:18]  [:56] [:55] Minua alakaa jo kyllästyttämmään... Ei se oo kehannu lakasta eikä tiskata aikoihin... Välillä nakkaa mulle jottain evästä... Mistähän me saatais semmonen toimiva kotiapu, joka ees sillon tällön pelittäs???  [:-I]  [:25]  [:20] Kun tuo nykynen on ihan mennyt särki...  [?]

Ihmettellee Pyry  [?-/]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #145 : 08.02.08 - klo:20:21 »

Voi-voi, vai on äitee niin sairas  [:-(]. Sinun Pyry pitää olla vaan reipas poika ja antaa äiteen makoilla, että tulee kuntoon. Eläkä liikaa juoksuta äiteetäs.  [:-)] Tsemppiä Pyrylle ja silityksiä, ja toipumista äiteelles.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #146 : 08.02.08 - klo:20:38 »

Toivotaan, että Äitee pian tulisi terveemmäksi, jotta voisi Pyryä sitten hoidella enemmän. [:-)]

Eli, pikaista paranemista sinne Marleenalle ja terkut reippaalle Pyry pojalle!    [:44]  [:46]  [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #147 : 08.02.08 - klo:21:20 »

Joo, kerropa äiteelles terkkuja.
Ja käskepä tomerasti että pitääpi huolen myös itsestään
siinä sivussa kun sinusta huolehtii.
Ja varmaan sinä annat pirteydelläsi jaksamista äiteellekin.
PARANEMISIIN  [:1]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #148 : 09.02.08 - klo:14:53 »

Taitaa tuolle äiteelle vähitellen äly palata pätkittäin... Kun se ymmärs vihdoin vaihtaa mulle uudet Pyrypurut... Tai sitten se ei kestäny ennää niitten entisten hajua... Mistähän se muuten hankkiiki semmosia pissanhajusia puruja... [HUH] Sitten se tajus kans vaihtaa mulle isomman vessan. Entinen ku on ollu semmosta ihan vauvamallia... En minä oo sinne mahtunu ennää aikoihin. Ilmankos on joskus lirahtanu vähä ohi... [:16]

Arvatkaapa muuten kumpi meistä on ketterämpi??? Se höpis jostain kastelurituaaliharjotuksista ja yritti ottaa minua kätteensä ihan noin vaan... Ehei muuten onnistu! Minäpä karkasin siltä!  [:-P] Hyppäsin lattialle. Vaan on se aika ovela. Pisti etteeni semmosen punasen pöntön ja minä onneton menin taas heleppoon... [:-/] Sehän oli se hissipönttö. Ja sillä se nosti minut putkaan siivouksen ajaksi. Kyllä keljutti. Lattialla olis ollu paljo kivempaa tekemistä.  [:33]

Ja ettei tuo kaikki vielä olis riittäny, niin se yritti mokoma pussata minua.  [:67] Onneks oli se putkan muoviseinä välissä. Huh! Läheltä piti.  [HUH]

Nyt minä taian purupuhtaana kuitenkin mennä pettaamaan geishalootaan enkelilakanat ja piilottelemmaan muutaman pähkinän. Mopoki on näköjään pesty, jos kävis kohta ärrällä tekemässä parit rivit lottoo ja kennoo. Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille muillekkin!  [:42]

Toivottaa Pyry  [:44]  [:59]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #149 : 09.02.08 - klo:15:49 »

:-)) Lauantai-iltaa rimeukasta myös sulle ja äiteelles!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sivu luotiin 0.231 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.