Hei Kaverit!!!
Meillä oli ihan hirmunen haepakka tuossa kaks viikkoo sitten...
Ensin tuo äitee istu persamuksillaan tuossa konneen ääressä koko päivän ja nauro ihtesä kippeeks! Ihmettelin kyllä miks. Kun omasta mielestäni ainakaaan minussa ei pitäis olla yhtään mitään naurettavvaa!!! Tai jos sittenkin on!....
Sitten vihoin viimein soi ovikello...
Minä menin tietysti entistä pienempään myyryyn, ettei minua kukkaan huomais. No sitten se julumettu kalakatus alako...Kaikenlaista naista pukkas sisälle ihan oven täyveltä... Ne kaikki halus nähä minut. Minä en vaan ymmärrä mitä näkemistä nyt minussa olis. Pienessä persjalassa hamsterissa...
No ne kaks muuta lähti ensihurmauksen jäläkeen jonnekki muualle. Vaan lupasivat tulla huomenna uuestaan... Sitten tuli likelle semmonen ihana vanhempi lonti lady joka lässytti ja silitteli ja teki mulle vaikka mitä kivaa illan aikana. Pusuja se anto todella paljo! Jättihän se vihonviimein minut rauhaan, että pääsin mopolla käväsemmään Raksilan marketissa.
Seuraavasta päivästä ei sitten oo paljo lapsille kerrottavvaa!!! Taas aamusta lässytettiin... Sitten tänne tomahti ihan iso sakki ihmisiä. Varsinkin ne pienemmät olivat minusta aika kivoja!!! Heidän perheessä oli kuulemma menossa semmonen sukupuolenvaihtosysteemi...
Kuulinkohan minä vähä väärin???
No rovasti oli kuulemma jääny ruustinnansa kans eläkkeelle ja remmiin oli tartttunu nuorempi pastori ja apupappinsa mukanaan. Ainakin itse kastelutoimenpide sujui todella hyvin. Pientä ihanaa ripsuttelua minun hennoille silkkisille hartioilleni...
Ainakin minä sain heidän avustuksellaan tosihienon nimen! Pyry Rymy Iskariot.
Oikeastaan se nimi kuuluu Pyry Rymy Myry Rypy Arctican Iskariot. Eiköhän ole siis paras, että ihan kavereille olen pelkkä Pyry...
Sitten me äiteen kanssa kutsuttiin noita minun kastepastoreita ja apupappeja kunniakummeiksi, että he kävisivät meitä pikkusen useammin täällä katselemassa. Sehän on vähän niinkuin kunnia-asia... vai??? No jokatapauksessa olisi ihana nähä näitä kastepastoreita sun muita useammin!
Ja sainhan minä aivan ihania vehkeitä kastelulahjoiksi! Elä Marjuli ollenkaan oo huolissas... Ne kuvathan nähtiin jo aikoja sitten tuolla toisessa ketjussa. Lämpimät kiitokset kaikille ihanille ystäville kaikista niistä ihanista lahjoista,joita me äiteen kanssa saatiin!!!
Ja kummituksille me laitetaan oikein eriktyisterveiset!!! Meitä saa käydä täällä kahtomassa aina kun se on mahdollista! Tervetuloa!!!
Toivoopi Rypy
ja Äiteesä