Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pyry Rymy Iskariot 1.11.2007-20.9.2010  (Luettu 10679 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Pyry Rymy Iskariot
« Vastaus #270 : 22.06.08 - klo:11:59 »

Täs ne on. Nämä ku Pyry opiskelet (kyllä kummitustäti auttaa), niin alkaa se naimalupakin sitten jo häämöttää...
 :-))

Pyryn Top Ten:

1. "Minä olen Pyry Rymy Iskariot, sinun Hamsterisi, sinulla ei saa olla muita Hamstereita."

2. "Pyhitä sinä lepopäivä, mami, mutta muista, että minulla on lepopäivä joka päivä."

3. "Kunnioita mamiasi sekä lässytätiäsi, jotta kauan jaksaisivat he sinulle pukuja, solmioita, helkkukaulapuuloja sekä täytekakkuja valmistaa."

4. "Älä himoitse lähimmäisesi mopoa!"

5. "Älä kerro väärää todistusta, kerro todistuksesi oikeat numerot."

6. "Älä turhaan lausu mamin, sinun palvelijasi nimeä, sillä palvelija ei jätä hermostumatta siitä, että hänen nimeään jatkuvalla syötöllä lausutaan."

7. "Älä tapa kärpästä."

8. "Älä varasta lähimmäisesi salaattia, tuorekurkkua, äläkä VARSINKAAN MOPOA!"

9. "Älä tee suorin. Jaloin. Vaan muista mopoillessa myös hiukan joustaa ja notkistaa polvista."

10. "Älä himoitse mamisi omaisuutta. Ne kamat on sulle kuitenkin liian isoja."

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #271 : 22.06.08 - klo:12:27 »

[:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #272 : 22.06.08 - klo:13:29 »

Mitenkähän minun pikkuseen hamsterinpäähän mahtaa nuo kaikki TOPTEN-suosikit tarttua...  [:-I]  ja entäs se naimalupa vielä...  [:16]   Kyllä tässä menee pää ihan pyörälle... [NUT]  Ja se jenkkikassi...  :-O Mikä se on??? Pääsenköhän minä semmosen Pendolinon kyytiin??? HUI! Taitaa kulkee rutkasti kovempaa ku minun mopo... Mitenkähän siellä pysyy kyydissä... [:4]
Meinaakohan se kummitustäti majoittaa minut telttaan...  [:-DD]  Ei mene kyllä aikayksikköäkään, kun minä otan sieltä ritolat...  [:-DD] Tämähän alkaa kuulostaa varsin mielenkiinnostavalta... [:28]  Ei taida tulla aika pitkäksi tänä kesänä...     [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

Miettii Pyry  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #273 : 22.06.08 - klo:15:10 »

[:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kyl on sulla Sus, hyvin "lanttu" leikannu  [:-DD]

9. "Älä tee suorin. Jaloin. Vaan muista mopoillessa myös hiukan joustaa ja notkistaa polvista."

[:-DDD]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #274 : 22.06.08 - klo:18:51 »

[:-DDD]

Hehe, tuo oli itseasiassa se, joka oli hankalin vuntsattava, kun jostaki syystä... mun oli hiukan vaikia yhdistää Pyry "k.o. käskyyn"... [:-I] :-)) ainakaan noin niinku "julkaisukelpoisella" tavalla... [:-DD] Piti vähä hakemalla hakee, muut tuli paljon joutuisammin. :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #275 : 19.07.08 - klo:18:15 »

Hui, kun tämä minun ketju meinas joutua hukkaan!  :-O  Oli jo seiskasivulla menossa...

Minä sain männäviikolla uudet purut ja enkelilakanat. Oli kyllä jo aikaki. Joku oli käyny kuseksimassa minun kauraryynilootan ihan märäks! Kukahan lienee ollu... [:-//] Onhan tämä minun putka ihan tässä vessareitin varrella, mutta ei siltikään tarttis...  [:-I]

Meillä on käyny vieraita ja tuttuja... Minua on silitelty ja minulle on höpötelty. Oon monta viikkoo ollu kielikylvyssä. Joku nätti ihmistyttö puhu minulle semmosia sanoja ku cute, awsome, sweet, darling, beautiful, lovely jne... Ne on kuulemma amerikkaa ja tarkottaa varmaan jotain tosi-ihanaa, luulisin. Kyllä ne kuulostiki ihanalta pienen hamsterin korvaan semmoset. Se tyttö pani vielä paremmaksi ku Lässytäti konsanaan...  [:-DD]

Minäkin ihan taisin ihastua!   [:58]  Puhumattakaan yhestä poikapuolisesta ihmisestä...  [:38] [:31] [:30] Hyvä kun malttovat ollenkaan minua rapsutella välillä...  [:16]

Minä täällä oon ootellu, että millonka minä saan sen katekismuksen, että pääsen opiskelemmaan sitä rippikoulua. Alkasin minäkin varmaan kohta tarvita sen naimaluvan... 

Mietiskeleepi [:-I] Pyry
« Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo:18:17 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #276 : 19.07.08 - klo:18:29 »

[:-DD] Hyvä et ketju löytyi :-)) Pyry onkin ollut kielikylvyssä, jes [:36]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #277 : 19.07.08 - klo:18:55 »

Ja syyskuussahan on sitten rippijuhlat.
Millähän ilveellä sen sais selville, että kuka tulis, jos juhlat olisi viikonloppuna ja kuka tulis jos juhlat olisi viikolla.
Miten tuon ratkaisisi? Ja miten sopii rippipapille?
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #278 : 19.07.08 - klo:19:26 »

Sinun pitäis Hömis varmaan laittaa yv:tä sille Pikkupastorille ja Apupapille Jaten osoitteeseen???  :-)) Ainakin he olivat kovasti myötämielisiä kun Nallikarin tapaamisessa heidän kanssaan alustavasti asiasta keskustelin!  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #279 : 20.07.08 - klo:00:04 »

Hieno nimi tolla Hamsterilla.
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #280 : 20.07.08 - klo:02:01 »

Hihhei miten hauska ketju!  :-)) Ootte suurenmoisia juttuineen! En vois olla näitä ilman, en!  [:38]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #281 : 20.07.08 - klo:15:05 »

Hyvän TopTen listan on Pyry saanut ja mukavaa juttua jälleen tullut! :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #282 : 02.08.08 - klo:01:18 »

Koetan olla, ettei kukkaan huomais minua...  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #283 : 02.08.08 - klo:01:20 »

............................................... .... Huomattu   [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #284 : 02.08.08 - klo:01:25 »

Ethän kummitussetä kerro kenellekkään, että oot huomannu minut???  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.341 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.