Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.12.Keskiviikko  (Luettu 1141 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #60 : 12.12.07 - klo:15:33 »

joo  [:-)] nyt glögiä ja leipää ja sitten saunanlämmitys ja varovaista lämmittelyä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #61 : 12.12.07 - klo:15:35 »

Varmasti nyt tavallista mukavampi päästä saunomaan. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #62 : 12.12.07 - klo:15:38 »

Onhan se kivaa pitkän tauon jälkeen  [:-)] Turvotus polvessakin vähentynyt viikon kahdentakaisesta aika paljon ja varmaan hiljalleen häviää loputkin ja oletettavasta polvi alkaa taipua ilman kipua ja kiristystä samaa vauhtia mitä turvotus (luultavasti purkautunut veri) häviää pois..

Nyt ulkona jo ruokinta hiljentemässä ja mittarissa -2,5
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #63 : 12.12.07 - klo:16:06 »

Pesukonekin käynnissä ja tuli kiukaan sisässä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #64 : 12.12.07 - klo:16:22 »

Iltapäivää Keravalta!
Mä kävin työterveyslääkärillä ja sitten Kannelmäessä röntgenissä ja Jumbossa shoppailu-terapiassa  :-))
Jokainen, joka on tavannut mut on varmaan nähnyt myös sen mun iki-ihanan vaaleanpunaisen, nyt jo parhaat päivänsä ohittaneen, villatakin, jonka olen 3 vuotta vetänyt suoraan kuivausrummusta päälleni? Mä löysin hyvin saman värisen ja tyyppisen fleece-takin Top Sportista. Ainakin sovittaessa tuntui hyvältä, mutta käytössä ja pesun jälkeenhän sen vasta näkee. Siitä saattaa tulla mun uusi paras ystävä!!!

Hei, ette kai te kuvittele, että heitän vanhan rakkauden lumpunkeräykseen? Ei tulisi pieneen mieleenkään....

Loppuviikko saikkua. Sunnuntai-iltana töihin. Täytyy yrittää pitää käsi täysin levossa, paitsi lääkäri antoi käsijumppa-ohjeita  [:-DD]
Ensi viikon yövuoro pitäisi jaksaa vaikka päällään seisten, sillä ensimmäinen lähtee talvilomille ja varavalmistajaa ei ole.  [:´((]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #65 : 12.12.07 - klo:16:27 »

Hieno päivä oli tänään. Aurinko paistoi ja oli pikku pakkanen. Kuivat tiet.
Aamulla, kun tulin töistä, ja ulkoilutin koiraa pihassa, katselin taivaalle, joka oli täynnä tähtiä. Näin tähdenlennon, mutta oli niin pikainen, etten ehtinyt toivoa mitään  [:-(].
Kaijan kädelle pikaista paranemista, samoin kuin muillekin sairastaville. (Koskee vissiin itseänikin, kun on flunssa iskenyt.) Aika vähän sait saikkua, kun käsi on noinkin paha.
Mukavaa loppuiltaa kaikille!
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #66 : 12.12.07 - klo:16:36 »

Iltapäivää Keravalta!
Mä kävin työterveyslääkärillä ja sitten Kannelmäessä röntgenissä ja Jumbossa shoppailu-terapiassa  :-))
Jokainen, joka on tavannut mut on varmaan nähnyt myös sen mun iki-ihanan vaaleanpunaisen, nyt jo parhaat päivänsä ohittaneen, villatakin, jonka olen 3 vuotta vetänyt suoraan kuivausrummusta päälleni? Mä löysin hyvin saman värisen ja tyyppisen fleece-takin Top Sportista. Ainakin sovittaessa tuntui hyvältä, mutta käytössä ja pesun jälkeenhän sen vasta näkee. Siitä saattaa tulla mun uusi paras ystävä!!!

Hei, ette kai te kuvittele, että heitän vanhan rakkauden lumpunkeräykseen? Ei tulisi pieneen mieleenkään....

Loppuviikko saikkua. Sunnuntai-iltana töihin. Täytyy yrittää pitää käsi täysin levossa, paitsi lääkäri antoi käsijumppa-ohjeita  [:-DD]
Ensi viikon yövuoro pitäisi jaksaa vaikka päällään seisten, sillä ensimmäinen lähtee talvilomille ja varavalmistajaa ei ole.  [:´((]

Siitä vaaleanpunaisesta villatakista en sano mitään  [:-DD] Mutta en todellakaan kuvitellut että se saa lähdöt uuden fleesetakin tullessa taloon. [:-DD] Kuka sitä nyt rakkaimmastaan noin vain luopuu.

Repen siskolla on ollut samantapaista käsivaivaa ja pitkätkään lepuutukset ei oikein ole tuoneet apua, on kuntoutettu ja kaikkea mutta aina vaan käsi vaivaa. [:-(]
Mutta toivottavasti sun vaiva on toista laatua ja saat käden kuntoon pian, pitemmän sairasloman olisivat kyllä saaneet antaa, jos on joku ns. rasitusvamma niin ei varmaan muutamassa päivässä parane, toivottavasti kuitenkin lepo edes helpottaa. Kotona varmaan kannattaa pitää sitä kantosidettä niin ei vahingossa tee kädellä mitään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #67 : 12.12.07 - klo:16:45 »

Alkavaa iltaa vaan kaikille täältä suunnalta! [:-)]
Eilen loppu pönttöilyt lyhyeen, kun jumitti niin, ettei enää avannutkaan sivustoja. Kaikki oli hirveä hidasta ja tahmeaa ja sitten loppui sivujen avautuminen kokonaan. [:-DD] [;-)]

No, tänään touhuiltu ja ulkoiltu. Sää ollut todella kaunis aurinkoinen ja tyyni. Hiven on lunta maassa eilisen illan ja yön aikana sataneesta lumesta.
Mittarilukemia, yön alin oli -6,9 ja päivän ylin -4,9 ja nyt -6,2 astetta.

Nyt en ehtinyt lukea tätä ketjua vielä, mutta jatkan sitten kun tulen uudestaan.

Menen laittamaan ruuan valmiiksi ja sitten ei kun  [:20] ! :-))

Kivaa keskiviikkoa kaikille!    [:28]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #68 : 12.12.07 - klo:16:56 »



Siitä vaaleanpunaisesta villatakista en sano mitään  [:-DD] Mutta en todellakaan kuvitellut että se saa lähdöt uuden fleesetakin tullessa taloon. [:-DD] Kuka sitä nyt rakkaimmastaan noin vain luopuu.
 

Tekiskö sun kuitenkin mieli sanoa jotain?  [:-DD]

Se on kieltämättä hiukan nuhjaantunut, kuten käytetyn vaatteen voi olettaakin olevan. Hihansuut eivät enää tule puhtaiksi pesussa ja kainaloissa on reiät, mutta nekään ei haittaa, jos Pasi on vieressä vahtimassa, etten nosta käsiä ylös. Ja päällä kertakaikkisen ihana  [:36]


Mä muuten tarttisin sellaisen stylistin, kuin Sillä silmällä-sarjassa oli, joka kävisi ihan raa'asti mun vaatevaraston läpi ja heittäisi pahimmat rievut pois.  [:-I]
Kuomasaappaat kyllä piilottaisin siksi aikaa autoon

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #69 : 12.12.07 - klo:17:00 »

Kuomasaappaista en luovu sanoi Kaija... [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #70 : 12.12.07 - klo:17:05 »

Ja meikäläinen on kyllä oikeasti viimenen ihminen sanomaan mitään kenenkään vaatteista tai tyylistä. En ymmärrä muodista mitään ja kuljen Pertunmaallakin sellaisissa 10 vuotta vanhoissa retkuissa että ihan hävettää jos kävelylenkillä tulee ihmisiä vastaan.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #71 : 12.12.07 - klo:17:06 »

Kuomasaappaista en luovu sanoi Kaija... [:-DD]

...eikä luovu muuten Pyriskään... [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #72 : 12.12.07 - klo:17:09 »

Vähäsen hiki tuli saunassa  [:-)]
Ulkona nyt -3,0

Joko Marjuli ja Didi tulevat loppuviikolla  [:-I] [:61]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #73 : 12.12.07 - klo:17:37 »

Kuomasaappaista en luovu sanoi Kaija... [:-DD]

...eikä luovu muuten Pyriskään... [:-DD]

eikä Pihis  :-))

Nyt philin vastaanotolle nojatuoliin  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 12.12.Keskiviikko
« Vastaus #74 : 12.12.07 - klo:18:21 »

Itselläni vasta ne Kuomanilkkurit, niistä en luovu. Nyt jos talvi tulee, hankin myös ne saappaat. Olen kulkenut vuosikymmeniä tietämättä mitään niin hyvistä jalkineista. :-))  ( Tästä mainoksesta ei ole maksettu minulle. [:-DD])

Kovin lyhyellä saikulla yritetään Kaijan käsi saada kuntoon. Toivottavasti onnistuu.
Myös Mesiangervolle toipumista flunssasta. [:1]

Pakkaslukemat jo -5, päivällä oli vain -2. Kun tulisi vielä valkoista leijailua taivaalta. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.333 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.