Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 13. Joulukuuta  (Luettu 1239 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #45 : 13.12.07 - klo:13:18 »

Tänään vilahtanut ruokinnalla naarasmustarastaskin, kalenterista täytyi etsiä ja edellisen kerran olinäkynyt naaras ruokinnalla 15.marraskuuta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #46 : 13.12.07 - klo:13:59 »

Heippa ! [:-)]
On tosi hienoja taivaita, ja kovin monivivahteisia  löytyy. Täälläkin oli melko hieno aamurusko mutta oli kiire lähteä asioinneille, ei tullut kuvattua. Taas piti käydä noutamassa itselle ja linnuille muonatäydennystä.
Pakkasta oli aamulla - 7 ja edelleen näkyy olevan ihan sama lukema. Vaikka ei mitään ole satanut, huurre on kuitenkin maisemaa valkaissut. Sekin ihan mukava, paljon parempi kuin musta kurakeli. [:-)]
Mukavaa torstain jatkoa taas kaikille. [;-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #47 : 13.12.07 - klo:14:52 »

-5,3 eikä oikein huurrettakaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #48 : 13.12.07 - klo:15:15 »

Moikkelis moi!  Taivas alkaa taas punertumaan. [:-)]
Olipa taas mukava päivä.  Ei oo veden voittanutta, ei oo!!!  Harmittaa vaan kun kovan rehkimisen jälkee söin äsken jälkkäriksi tiikerikakkupalasen.  Se kun ei ole mikään palanen, vaan l ö n t t i  kakkua.   [NO] minä!

Taas tuntuu ettei mun kirjoituksissa oo päätä eikä häntää, mut määhän oon itekkin hännätön, niin anti mennä etiä päin. [:-)]

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #49 : 13.12.07 - klo:15:27 »

Olipa kiva pyörähtää Keravan keskustassa. Ja kallista  [:-I]
Kävin terveyskeskuksessa hakemassa ne malarialääkereseptit ja kerroin siellä toimistossa, millaisia kokemuksia mulla on siitä yhdestä  [:-/] ns lääkäristä. Mun mielestä asiallinen palaute on ihan aiheellista. Mulla ei silleen ollut mitään hätää, koska kyseessä ihan määräaikaishuolto, mutta entäs sellainen, jolla voi olla ihan oikeesti hengestä (vakava sairausepäily tms) kysymys ja/tai hirveä ahdistus päällä ja se, jonka pitäisi olla tukena ja turvana (eli lääkäri) ei edes puhu kunnolla samaa kieltä?  [:´((]

Malaria-lääkkeet muuten ON kalliita. Ei haluttu sitä halvempaa, Lariamia, koska monille on tullut siitä hallusinaatioita ja muita pelottavan kuuloisia sivuvaikutuksia. (Mistä löytyisi pieni vaaleanpunainen elefantti-hymiö?)
Mutta kai se oman hengen suojaaminen on tärkeintä. Täytyy vaan varoa, ettei jäädä auton alle reissussa; menisi kalliit lääkkeet ihan hukkaan...  [:-DD]

Muutama pieni joululahjakin tuli ostettua  :-))
Niistä ei sen enempää, sillä epäilenpä lahjojen saajien lukevan mun kirjoittamia juttuja  [:-DD]

Mun pitääkin lähteä kohta hakemaan Pasi töistä ja sitten Järvenpäähän tekemään joku mittakeikka. Niillä taas satunnainen yhden auton vajaus tai jotain. Tai sitten Pasi vaan ei kestä enää pidempään ilman mua  [NUT] [:-DD]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #50 : 13.12.07 - klo:15:34 »

Kaija, mitä toimiston likat sanoi, kun valitit?  Ihan asiallisesti olet toiminut.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #51 : 13.12.07 - klo:15:42 »

Kauniin vaaleanpuna-sini-raidallinen taivas oli 9 - 10 välillä työpaikan ikkunasta, yritin ottaa kuvaa kännykällä, en tiedä tuliko mitään, enkä osaa sitä siirtää tänne. Oottelen kunhan mies vapautuu...siis aterioinniltaan.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 598
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #52 : 13.12.07 - klo:15:46 »

Iltapäivää! Onpas ollut ihana taivas tänä aamuna. Minä olen kai ollut unten mailla silloin. Vielä yksi yö pitäisi jaksaa pakertaa, niin sitten on viikonloppuvapaa  [:-)].
Katsoin äsken ikkunasta ulos, ja jos jäikin aamurusko näkemättä, niin taidanpa nähdä iltaruskon. Taivaanranta on aika hieno.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #53 : 13.12.07 - klo:16:30 »

Mistä löytyisi pieni vaaleanpunainen elefantti-hymiö?



 :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #54 : 13.12.07 - klo:16:34 »

Osaakos Taavi & Leevi lukea  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #55 : 13.12.07 - klo:16:38 »

Tosi rankkaa kahlata lauauntaisia pikkujouluja jälkikäteen läpi.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #56 : 13.12.07 - klo:16:50 »

Rankkaa oli osallistuakin  :-)) :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #57 : 13.12.07 - klo:16:52 »

Kauniin vaaleanpuna-sini-raidallinen taivas oli 9 - 10 välillä työpaikan ikkunasta, yritin ottaa kuvaa kännykällä, en tiedä tuliko mitään, enkä osaa sitä siirtää tänne. Oottelen kunhan mies vapautuu...siis aterioinniltaan.  [:-)]

Taivas oli tosiaan upea aamulla 9 aikaan. Ihan piti pysähtyä hetkeksi katselemaan. Aamulla jonottelin postissa ja sainkin kortit ja paketin lähtemään. Ny olisi 5 päivää hankkia joululahjat ja muutenkin hoitaa kaikki hommat valmiiksi. Työ-öitten aikana olen niin tööt että järjestelyistä ei tule mitään.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #58 : 13.12.07 - klo:16:52 »

Huonolta näyttää korttien suhteen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 13. Joulukuuta
« Vastaus #59 : 13.12.07 - klo:16:55 »

Ai niin ja sitten tärkein. Punis soitteli aamupäivällä ja kertoi lääkärin passittaneen hänet sairaalan huomiin. Ei osannut kertoa kuinka pitkäksi aikaa, juttu tuli aika äkillisesti. Lähetteli terveisiä kaikille. 

Pikaista paranemista Punikselle!!  [:30]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.317 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.