Joo - mutta olisittepa nähneet minut päivällä
![Pimahtanut [:64]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/speechless-smiley-002.gif)
- ennen sopimuksen tekoa - eikä asia ole oikeastaan koirulin alkuperän suhteen vieläkään ihan selvä. Kaikilta rek. koirilta tulisi löytyä se maaginen numero ..joko nivusista tai korvista eikä eläinlääkäri ole löytänyt sitä mistään näistä paikoista - eli koira voi olla rekisteröimätön ja sukutaulu pelkkää huijausta. Tytteli ei nimittäin löytänyt mitään papereita koirulista mutta väitti silti kivenkovaa että hänen vanhempansa ovat koiran ostaneet hänen nimelleen ja ilmoittaneet Kennel-liittoon.
Minulle se ihan ykshailee - pääasia on että koira sai nyt pysyvän kodin, sukujuuret ynnä muut jutut painavat nyt tässä asiassa; eivät mitään. Koruli voi olla myös laittomasti Suomeen tuotu - eli koira jolla ei ole menneisyyttä - ei mitään, ei nimeä..
Tämän jutun tiimoilta olen kuullut niin monenlaisia ristiriitaisia tietoja muutamalta ihmiseltä että en yhtään epäilisi vaikka koiruli olisi laiton maahanmuuttaja

Sama tuo - nyt hän on minun ja myös pysyy..

Mutta huomenna selvitellään asiaa lisää.