Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koiruli tuli kotiin  (Luettu 2647 kertaa)

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Koiruli tuli taloon
« Vastaus #45 : 17.12.07 - klo:10:51 »

Huh mikä kauhea kokemus menollaan, voi Mustarastas mitä olet saanut kokea  :-O  kaikenlaisia typeryksiä näkyy löytyvän  [:-/]

[:72] Toivotaan jotta nyt kääntyy asiat parempaan suuntaan  [:72]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #46 : 17.12.07 - klo:15:42 »

Olisi tosi kurjaa jos koiraparka taas joutuisi kotia vaihtamaan.
Jo ressulla pitäisi olla oikeus jäädä luoksesi lopuksi ikäänsä.
  Peukut täälläkin pystyssä että asia ratkeaa niin koiran kuin
sinunkin hyväksesi  [:72]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #47 : 17.12.07 - klo:16:13 »

Voiiii...pompin ilosta ilmaan, kun tämän aloitusviestin luin [:68]...mutta, kun loppuakohden menin, niin kiukkua/suuttumusta tuntien.. [HOT]..pompin uudelleen...ei voi olla tuommonen totta..äääh..mie oon niin kiukkunen et sormetkii menee jo näppäimillä solmuun...Muistan niin hyvin Tiitulin meille tulon, vaikka EI tapaus ollut olleskaan samanlainen.....huh!!!!!
Voi, kumpa saisit cokerin pitää, miul oli aikoinaan musta Pepi-poika cokeri..peukut pystyyn [:72] [:72]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 17.12.07 - klo:17:09 »

Kuin myöskin minä pidän peukkuja koiruuden ja Mustarastaan yhteiselon jatkumisen puolesta..tiedän vastaavan tapauksen...tai ei nyt ihan..yhdelle perheelle tuli koira hoitoon viikonlopuksi kaksi vuotta sitten...ja sen jälkeen ei ole perään kyselty...nyt kuulemma omistaja onkin ajatellut,että voisi ottaa koiran takaisin kotiin...haloo...
kaksi vuotta hoidossa ja nyt kotiin...koirahan on jo kotona..kyllä nämäkin ihmiset ovat ihan paniikissa..ja miettivät keinoa millä saisi koiran omanaan pitää..suunnittelevat niiiiiin isoa laskua hoidosta,että voipi tyssätä siihen..että meitä on joka lähtöön.. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 18.12.07 - klo:22:19 »

[:53] Hahaa ja jippii..nyt koiruli on mun ihan laillisesti.Kauppakirjat tehtiin ja allekirjoitettiin tänään ja huomisissa ilmoitan Kennel-liittoon uudesta omistajasta. Omistussuhteissa oli häikkää aika lailla, mutta kauppakirjaan tuli liite jossa mahd. laittomuuksien seuraukset eivät koske minua vaan koiraa omaksi väittävää myyjä- osapuolta. Onneksi oli kenneliläinen koiraharrastaja tukena.
Ihanaa - kyllä helpotti olo heti kun paperit sai käteensä. Nyt ei voi kukaan tulla kinuamaan koirulia multa pois - arvatkaapa olenko onnellinen :-))
Koirulin emo ja isäkin selvitettiin  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #50 : 18.12.07 - klo:22:33 »

Hieno juttu, mikä helpotus sinulle ja koirallesi  [:5] nyt saatte rauhoittua ja kotiutua yhteiseloon  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 18.12.07 - klo:22:54 »

:-)) Joo - mutta olisittepa nähneet minut päivällä  [:23] [:14] [:64] - ennen sopimuksen tekoa - eikä asia ole oikeastaan koirulin alkuperän suhteen vieläkään ihan selvä. Kaikilta rek. koirilta tulisi löytyä se maaginen numero ..joko nivusista tai korvista eikä eläinlääkäri ole löytänyt sitä mistään näistä paikoista - eli koira voi olla rekisteröimätön ja sukutaulu pelkkää huijausta. Tytteli ei nimittäin löytänyt mitään papereita koirulista mutta väitti silti kivenkovaa että hänen vanhempansa ovat koiran ostaneet hänen nimelleen ja ilmoittaneet Kennel-liittoon.
Minulle se ihan ykshailee - pääasia on että koira sai nyt pysyvän kodin, sukujuuret ynnä muut jutut painavat nyt tässä asiassa; eivät mitään. Koruli voi olla myös laittomasti Suomeen tuotu - eli koira jolla ei ole menneisyyttä - ei mitään, ei nimeä..
Tämän jutun tiimoilta olen kuullut niin monenlaisia ristiriitaisia tietoja muutamalta ihmiseltä että en yhtään epäilisi vaikka koiruli olisi laiton maahanmuuttaja :-)) Sama tuo - nyt hän on minun ja myös pysyy.. :-))
Mutta huomenna selvitellään asiaa lisää.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #52 : 18.12.07 - klo:22:57 »

[:24] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 18.12.07 - klo:23:05 »

Jopa on tarina kertakaikkiaan :-O Hyvä Mustarastas, että et antanut periksi! Kovin hämärältä tyttelin jutut tuntuu [:-(] Onnea kuitenkin sylintäydeltä sinulle ja koirulillesi  [:5] [:30]
Kirjattu

Tuula

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Karvakorvien matkassa
« Vastaus #54 : 18.12.07 - klo:23:35 »

ONNEA MUSTARASTAS!
Hienoa, että homma järjestyi ja sait koirulin omiin nimiisi!  [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 18.12.07 - klo:23:39 »

Hienoa, että asia järjestyi loppujen lopuksi parhain päin.  [:30]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #56 : 19.12.07 - klo:04:35 »

Minun koiralta ei kyllä löydy mitään numeroa vaikka onkin rekisteröity koira. Sirutusta olen ajatellut joskus.
Pääasia että koira nyt saa pysyvän, rakastavan kodin. Onnea omistajalle ja koiralle, että saitte toisenne!
Varmasti hyvä Joululahja
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #57 : 19.12.07 - klo:07:02 »

Hieno juttu, että sait pitää koiran! [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 19.12.07 - klo:09:54 »

[:-)] No joo - nyt löytyi jo omistaja - joka on tämä tytteli - eilen ei ei vielä ollut - liiton mukaan (eli sieltäkin voi saada joskus "väärää" tietoa. Periaatteessahan kennel-liitto ei saa lain mukaan ilmoittaa kuka on koiran omistaja (ihan hullu säädös). Menee kyllä mutkikkaaksi tämä muuten yksinkertainen asia.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 19.12.07 - klo:10:50 »

Ihanaa! Nyt on koira onnellinen Sinun kanssasi Ilon kyyneleitä. Olipa tämä hieno uutinen.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.074 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.