juuuuu ja huomenna voi tulla noutaja .....
Eli kun tulet töistä, käytät koiruuden ulkona, syöt mahan täyteen ja sitten unille.
Mun käy oikeesti nyt sääliksi sua, meinaan toi 8 tunnin tauko MIINUS työmatkatx2 ja koiran ulkoiluttamisetx2 ja unille valmistautuminen/ töihin lähtöön valmistautuminen, syöminen, pesulla käyminen = pahuksen lyhyet unet
Mun pitää myös huomenna lähteä yövuoroon. Yritän nukkua aamulla mahdollisimman pitkään, puolille päivin. Sitten aamukahvi ja kevyttä pönttöilyä, ellei saada mitään ahaa-ideaa lähteä mihinkään. Ruoka pitää olla nenän edessä ennen klo 15 ja sen jälkeen houkuttelen Pasin sänkyyn katsomaan telkkaria ja uinahdan siihen. Herätys 20.30, mutta yleensä herään jo ennen sitä.
Työterveyshoitaja neuvoi, että yöllä ei kannattaisi syödä leipää yms turvottavaa pöperöä. Mulla ei meinaan mahdu farkkujen nappi yövuoron jälkeen kiinni, olen ihan turvoksissa
ja täynnä kuumaa ilmaa
Mä tykkään ottaa evääksi ihan kunnon ruokaa; jämiä, joita lämmitän mikrossa. Banaanit myös mukavaa yövuoromuonaa. Ja suklaata kannattaa pitää jemmassa, kun verensokeri saattaa laskea.