Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 15. 12.  (Luettu 1670 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 15. 12.
« Vastaus #90 : 15.12.07 - klo:18:08 »

Ei muuta kun ylä ja alapönttölä kissoineen ja hirvipaisteineen autoon ja kohti säkylää, viispiikkiset otetaan hoitoon ja hirvenpaististakin luvataan päästä eroon ja imuri annetaan lainaksi  [:-)]

[:10] [:10] [:10]       [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #91 : 15.12.07 - klo:18:22 »

Tuli vaan mieleen noista Rouvan ja Jarmon jutuista, että ajatelkaa millainen Tarinatalo se olis, kun asuttas kaikki samassa kerrostalossa tai kartanossa tai linnassa! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #92 : 15.12.07 - klo:18:24 »

[:-)] [:-)] pitäisiköhän ostaa pönttö porukalla joku iso saari  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #93 : 15.12.07 - klo:18:26 »

Ja hetkeksi lukemaan  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #94 : 15.12.07 - klo:18:59 »

AOlipas erilainen lauantai ja oikein kunnon työpäivä   [NUT]  ja
kellokallekin vielä kaikenlisäksi ..... [NUT] :-O :-O

Mä muuten ottaisin pulttia siinä vaiheessa, kun Kellokalle kulkisi mun perässä vessan ovelle  [:-/]
Tosin sillä voisi olla mielenkiintoista kellottaa mun pönttöilyt ja syömiset ja kahvit ja tupakkatauot!

No, meidän työ on luonteeltaan sellaista, että jos vaikka saa raaka-aineet imaistua säiliöön, niin sitten pumpataan ½ tuntia vettä perään ja odotellaan/ pönttöillään!  :-))

se onkin mukavaa kun voi odotellessa pönttöillä   [:-)] [:-)]

Minä vaan kauhon niskalimassa punaista, keltaista tai vihreää liukuhihnalla rasioihin ......  [:18]

Kauhalla? Ihan oikeesti? Mä luulin, että noi kaikki pakkaushommat olisi aika pitkälle koneellisia.  [:-I]
Miten siinä liukuhihnalla ehtii punnita, että tulee oikea määrä jokaiseen rasiaan?
Maksetaanko teille millainen yövuorolisä?

Kyllä käsipelillä rasiat täytetään ja joka tuotteelle on oman kokoinen kauha, niin aika sopivan määrän osaa kyllä laittaa rasiaan ja
hihnan loppupäässä punnitaan että joka rasiassa on varmasti tarpeeksi tavaraa.....  [:-)]

Saahan siitä yövuorosta ja viileessä työskentelystä hiukka lisää pennosia ..... :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #95 : 15.12.07 - klo:19:08 »

Mä muuten ottaisin pulttia siinä vaiheessa, kun Kellokalle kulkisi mun perässä vessan ovelle  [:-/]
Tosin sillä voisi olla mielenkiintoista kellottaa mun pönttöilyt ja syömiset ja kahvit ja tupakkatauot!

No, meidän työ on luonteeltaan sellaista, että jos vaikka saa raaka-aineet imaistua säiliöön, niin sitten pumpataan ½ tuntia vettä perään ja odotellaan/ pönttöillään!  :-))

Minä vaan kauhon niskalimassa punaista, keltaista tai vihreää liukuhihnalla rasioihin ......  [:18]

Kauhalla? Ihan oikeesti? Mä luulin, että noi kaikki pakkaushommat olisi aika pitkälle koneellisia.  [:-I]
Miten siinä liukuhihnalla ehtii punnita, että tulee oikea määrä jokaiseen rasiaan?

Kyllä käsipelillä rasiat täytetään ja joka tuotteelle on oman kokoinen kauha, niin aika sopivan määrän osaa kyllä laittaa rasiaan ja
hihnan loppupäässä punnitaan että joka rasiassa on varmasti tarpeeksi tavaraa.....  [:-)]

Saahan siitä yövuorosta ja viileessä työskentelystä hiukka lisää pennosia ..... :-))

Kukaan ei suostuisikaan työskentelemään yön hämärissä kylmässä tekemään töitä ilman special-korvausta  [:-I]
Paljonko se "kylmän työn lisä" on?

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 15.12.07 - klo:19:13 »

Nyt on sitten ihan lääkärin lausunto siitä, että olen vanha ja kalkkeutunut

Ja piutpaut sellaisille lausunnoille sinä muka vanha ja kalkkeutunut .....  [:-)]   :-))

Se olisikin hyvä idea että olisi pönttöläisille oma iso pönttösaari  [:-)] [:-)]

Minä veikkaisin että ei ne Jarmon vaakan numerot painon suhteen kuitenkaan paljoa ole muuttuneet, vaikka pyöräilyssä ja kuntosalissa on pitkä tauko ollutkin ..... [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 15.12.07 - klo:19:16 »

Kukaan ei suostuisikaan työskentelemään yön hämärissä kylmässä tekemään töitä ilman special-korvausta  [:-I]
Paljonko se "kylmän työn lisä" on?

Kyllä se ihan mukava lisä tuntipalkkaan oli ......  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 15.12.07 - klo:19:52 »

1,1 nyt ulkona plussaa ja nyt ehtoon lämmintä kupposellista nauttimaan
ja sitten saunaan löylyttelemään ja rentoutumaan.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #99 : 15.12.07 - klo:20:01 »

1,1 plussaa ulkona ja lintujen ruokinta valmiina huomiselle päivälle  [:-)]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #100 : 15.12.07 - klo:20:12 »

Täällä on saunottu ja kohta jotain iltapalaa vois järkätä.
Onpas hippiäinen laitettu lujille,kuinka ne onkaan pärjännet tähän asti ilman sua.    [:-I]    [:-DD]
Sainpas imuroitu,vaikka aamusella laiskotti.Tuuletin myös kissojen laatikon ja vaihdoin uuden päällisen.Tiskit ois vielä tiskaamatta,kun en ruoan jälkeen jaksanut. No,kunhan mies kiikuttaa vettä,niin sitten kai se on mentävä.    [:-I]
Tikru oli jo vähällä päästä äsken laatikosta ite pois. Sit se onkin menoa,kun se hoksaa asian.    [NUT]
Emo on ruvennut olemaan kauemmin reissuillaan ja äsken sain hoitaa aika kauan Tikrua.   [:-)]
Mittari näytti olevan jo -0,3 pakkasen puolella.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #101 : 15.12.07 - klo:20:15 »

1,0 plussaa...

Äkkiä vaan Tikrulle laatikkoon lisäreunat ettei pääse yksin eksymään sisällä  [:10]
« Viimeksi muokattu: 15.12.07 - klo:20:16 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : 15.12.07 - klo:20:18 »

Onpas hippiäinen laitettu lujille,kuinka ne onkaan pärjännet tähän asti ilman sua.    [:-I]    [:-DD]

Sanos muuta .......  [:-DD]

Tikru vaan pois laatikosta niin Inke sullakin sitten vipinää riittää kun saat vahtia pikku kisulia  :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #103 : 15.12.07 - klo:20:32 »

Meillä on niin iso tupa,että saa siinä kisun perässä juosta.Sitten on kaikki jääkaapin,pakastimen,hellantaustat,jonne pääsee mukavasti piiloon.    :-O  Ei muuta kuin verkko päälle,jos ei ole kiltisti.     [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #104 : 15.12.07 - klo:20:55 »

Kolmisen viikkoa sitten vaaka näytti noin 70 kiloa, sitten loppui liikunta ja joka päivä ollaan syöty mitä sattuu niinkuin ennenkin ja mitähän vaaka näytti tänään alkuillasta, saa arvata  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.