Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.12.Keskiviikko  (Luettu 1209 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #45 : 19.12.07 - klo:12:55 »

 [:30] kaikille myötätunnosta kovia kokenutta kohtaan :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #46 : 19.12.07 - klo:13:28 »

Ihanaa  [:-)] [:-)]  edelleen orava istuu lintulaudan katolla ja syö ak-siemeniä  :-))

Tainnut naapureidenkin talitintit tulla pähkinöille sekä rasvalle, kun niitä on ainakin 10-15 yhtäaikaa syömässä tai puidenoksilla,
vikkeliä ei niitä taho saada laskettua  :-)) sinitinttejäkin 5-10 mukana hyörinässä .... [:-)] [:-)] [:-)]

Ja nälkä tässä katsellessa tulee itsellekin  :-))  nyt jotakin syömään ja ihailemaan kotiteatterin näytöstä kun vielä päivänvaloa riittää ... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 363
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #47 : 19.12.07 - klo:13:29 »

Hömis-Hymiö  [:-)]

Pyriksen löytämä Hömis-Hymiö  [:-)]  kissoja ainakin riittää
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #48 : 19.12.07 - klo:13:47 »

Päivää.

Täältä lisää myötätuntoa Tiinalle!  Hyvä, ettei sulle käynyt mitenkään [:-)]  Kaikenlaisia ajajia niitä onkin liikenteessä [:-//] Olis joutanut kyllä virkavallan puhutteluun [RULES]

Tulipa nukuttua melkein kellon ympäri. Eilinen kuutamouinti antoi kait syvän unen. Oikeesti nukuin hyvin vasta aamukuudesta eteenpäin [:-I]

Ruokinnalla näkyy olevan ihmeen hiljaista, mustiksiakin on vain yksi, ei yhdeksän........

Pyrikseltä taas ihana huomen-kuva [:-)]

Mitähän tää nopeus tarkoittaa: 6213,47 kbits/s ? Olen tilannut 8 megaa [:-I]

Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #49 : 19.12.07 - klo:13:52 »

Huomenta! Onko siella lunta? Tarttis jo naha lunta...taalla sataa silkkaa vetta!

Mesellä on lunta ikävä [:´(] Kuusamossa kuulemma sitä löytyy  :-)) Etelä-Suomessa ei ainakaan sada lunta jos ei vettäkään. Mukavaa loman jatkoa meselle [:72]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #50 : 19.12.07 - klo:14:10 »

Tiina,ilman muuta olis pitänyt ottaa rekkari ylös.Mulla kerran samanlainen tilanne,tosin se hullu törmäsi suojatiellä ja mulla palo vihree valo.En saanut koko rekkaria ylös mutta siitä huolimatta soitin polluille.Eipä tietty saatu koskaan kiinni.
Se oli semmonen vanha ukkeli ja kun se aukasi auton ikkunan ja sanoin sille että eikö ole oikein liikenne säännöt enää muistissa,siihen hän sitten vaan tokasi että piruakos siinä uliset ja paino kaasua ja ajoi pois.
Että näin  [:-//] [:-//]
Kirjattu

12v.

  • Vieras
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #51 : 19.12.07 - klo:14:32 »

Tänää varovaisia sitte kaikki liikentees, ja rekisterinumerot ylös het, jos joku tönii.

Miäpä kerron kui mullen karran käi Tapiolan Heikintorin pysäkil. Miä olin tiätynki kuskina!  [:-I]
No eihä mulle käyny kertakaikkiaa mitää. Ihan normaalisti päästin ulospyrkijät ulos ja otin sisää pyrkijät kyytii ja käänsin hanaa.
Sit seuraavan päivän tuli komento pomokopperoo. Siä pomo ravisteli A_4 arkkia ja alko karjumaa, et kui siä Veke helkuta siä linjal olleska huseeraat. Joku matkustaja oli tehny valituksen ja vaati korvauksia, ku hän oli pysäkille tultaes kaatunu ja satuttannu itteää. Sateliittiseurannas ja tietokonetulostees näkyy, et siinäpä olen Heikintorin pysäkil pysähtynny ja sitte taas jatkannu. Muit todisteit ei sitte edes koitettu kattella, ku matkustaja oli sanonu minkä numeroisel linjal oli matkustannu. Olmpa hiukka huuli pyöreenä, et mit hittoja tääny meinaa. Hetkenaikaa jo luulin, et ompa ollu pimee hetki mun elämäs, ku en mitää sellast ollu nähny. No siit seuras kirjalline varotus ja kamalia toruja ja ilkeämpiä linjoja ym sellasta, ku ei ois tarvinnu.
Se oli vaa nin pässinlihaa, ku kaikist rekvisiitast nähtii mun juur sillon sil linjal sielä olleen.
Kukaa ei koskaa edes kysynny silt matkustajalt, et mist olit tulos, tai minne olit sitte menos. Sehä sen sitte oliski jo paljastannu, et turha mullen kiroilla. Kas, kun sman numeron linjan auto oli siin kadun toiselpuolel, samannimisel pysäkil, samaa aikaa. Koko hässäkkä oli sattunnu sielä. Ei se silti mitää seurauksist muuttannu, ku mut oli vaa ekana tietokoneilt hogattu. On siin mulle ollu nielekselemistä.
Nin että rekisterinumerot sitte vaa ylös, noist linjanumeroist ei aina tieä, onks kuski ehtinny edes oikeeta numeroo tauluu tempasemaaka. Tsemppiä joululikeneeseenne. Ja varovaisii siel Sellon suunnal tänää. Miä oon siä mukana kans!   [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #52 : 19.12.07 - klo:14:39 »

Hitto, minä lähdenkin tänään jouluostoksille!!!

Yksi ainoa lahja on ostamatta ja tänään se haetaan!
Nimittäin uusi pölynimuri - ja ihan itelle.
Kun se entinen nätti, pieni ja punainen meni rikki niin on haettava uusi pieni ja punainen. Tehoista viis!
Välskäri vaan kehtasi nauraa, että mitäs sinä uudella teet - kun kerran "tehoista viis" ja kun riittää, että on pieni ja punainen! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #53 : 19.12.07 - klo:14:45 »

Niin sitä pitää Hömis !  :-))
Hurjia kokemuksia Tiinalla, Puniksella ja Vekellä. :-O
Meillä tänään lyhyt, mutta kiihkeä päivä jouluaterioineen päivineen.
Sai kätellä ex-pomoa ja halata ex-kollegaa. Eläkkeellä olevat kutsutaan nääs jouluaterialle...
Nyt täytyy vähän levätä ja sitten kai tehdä puutelistaa joulua silmälläpitäen:
1) kinkku huomenna jne...
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 363
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #54 : 19.12.07 - klo:15:54 »

Hiljaista pönttölässä - Lukemaan kirjaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #55 : 19.12.07 - klo:15:55 »

Pönttökaffepaussi  ja kakkua uunista ja kakkua uuniin  [:-P]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #56 : 19.12.07 - klo:15:59 »

Voi hitsin Pimpula että on upea taivas.Olis vähän niinkuin siellä Marlen suunnalla,saahan nähdä tuleeko kuvia illalla  [:-I] [:-I]
Ihan kun olis tulessa taivaanranta  [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #57 : 19.12.07 - klo:16:13 »

Voi hitsin Pimpula että on upea taivas.Olis vähän niinkuin siellä Marlen suunnalla,saahan nähdä tuleeko kuvia illalla  [:-I] [:-I]
Ihan kun olis tulessa taivaanranta  [:-I]

Otin yks iltapäivä kuvan kännykkäkamerallani vastaavasta taivaanrannasta, mutta se punaisuus katosi jonnekin !  :-O Mulla taitaa olla halpiskännykkä...  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #58 : 19.12.07 - klo:16:19 »

Huomenta! Täällä taas luotetaan pikakahvin ihmeitä tekevään voimaan heräämisen suhteen  :-))
Kaksi yötä pitäisi vielä jaksaa. Jätin aamun Burana 600mg ottamatta, kun alkoi kauhistuttaa, mitä toi 3x600mg päivässä mahtaa vatsalle tehdä. Kaksi ja puoli viikkoa olen jo niitä popsinut  :-O No, kyynärpää sanoi mulle jo kesken unien, että kun tästä noustaan, niin sitten vedetään kiltisti pilleriä nassuun  [:-I]

Tiina, harmi, ettet saanut rekkaria ylös! Vahinkojahan toki sattuu, mutta kyllä silloin pitää pysähyä ja kysyä, että miten sulle kävi  [:-//]
Toivottavasti löit sen verran lujaa takakonttiin, että siihen tuli edes pikkuinen lommo... muistoksi joulunalusruuhkasta  [:-/]

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 820
  • ***Keiju***
Vs: 19.12.Keskiviikko
« Vastaus #59 : 19.12.07 - klo:16:20 »

Alkavaa iltaa täältä suunnalta! Täällä tänäänkin oli kaunis puolipilvinen päivä, mutta viimaista tuulta puuskittain.
Mittarilukemia, yön alin oli -2,3 ja päivän ylin +0,4 sekä nyt +0,3 astetta.
Vielä on ohuen ohut lumivaippa maanpinnalla. [8-)]
Tänään pidettiin huilaus päivä. Eli ei mitään ihmeitä ollut ohjelmassa.

Onpas Tiinalla ollutkin kokemus. Onneksi ei pahempaa sattunut. [:-)]

Mukavaa keskiviikko iltaa kaikille!  [:44]


Joulu jo aika lähellä!            
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.343 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.