Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on sitten torstai 20.12  (Luettu 1316 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Se on sitten torstai 20.12
« Vastaus #90 : 20.12.07 - klo:16:30 »

Eihän se vielä onnistu ihan hyvin vähäsen tuntuu polvessa mutta täytynee aloitella ettei unohdu kokonaan pyörällä ajo
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #91 : 20.12.07 - klo:16:53 »

juuri näinhän se varmasti on.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 20.12.07 - klo:16:55 »

Taina, ihan oikeestiko, kerjäläisiä???? Oikeinko pyytävät rahaa???  :-O

Muistaakseni Romaniasta. Eivät luota viranomaisiin,vaikea juttu käsitellä koska eivät ole suomen kansalaisia.[:-I]
« Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo:16:58 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #93 : 20.12.07 - klo:16:56 »

Huomenta!
Nyt ei mene hyvin. Käsi on niin huonossa kunnossa, etten meinannut saada sukkia jalkaan  [:´((] [:´((] [:´((]
Mobilatin puristaminen tuubista oli myös oma ohjemanumeronsa. Yritän ensi yön selvitä töissä, mutta mietin tässä, että kehtaanko soittaa sinne ja antaa ohjeet 25-kiloisten säkkien lataamisesta valmiiksi kärryyn, ettei mun tarvisi nostaa niitä kuin kerran.
5 tunnin varoitusajalla olisi keljua ketään hätyyttää yövuoroonkaan  [:´((] [:´((] [:´((]
Jonkun pitäisi tankata autokin, huhhuh!

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 20.12.07 - klo:16:59 »

Huomenta!
Nyt ei mene hyvin. Käsi on niin huonossa kunnossa, etten meinannut saada sukkia jalkaan  [:´((] [:´((] [:´((]
Mobilatin puristaminen tuubista oli myös oma ohjemanumeronsa.

Sun pitää jumpata enemmän niin kyllä käsi kuntoon tulee, liian huonot lihasvoimat [:-P] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #95 : 20.12.07 - klo:17:01 »

Huomenta!
Mobilatin puristaminen tuubista oli myös oma ohjemanumeronsa. Yritän ensi yön selvitä töissä, mutta mietin tässä, että kehtaanko soittaa sinne ja antaa ohjeet 25-kiloisten säkkien lataamisesta valmiiksi kärryyn, ettei mun tarvisi nostaa niitä kuin kerran.
5 tunnin varoitusajalla olisi keljua ketään hätyyttää yövuoroonkaan  [:´((] [:´((] [:´((]

No voi, ei sitte auttanut vaikka on oltu peukut ja varpit pystyssä kaiken päivää. [:-(] Mutta mites sä sillä kipeällä kädellä  pystyt nostamaan 25kg säkkejä. Särkyy pianaikaa koko käsi. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #96 : 20.12.07 - klo:17:07 »

Huomenta!
Nyt marssit suoraan sinne lääkäriin, sun lomas menee pilalle, jos käpälä tuossa kunnossa. Viikoksi täydelliseen lepoon...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 20.12.07 - klo:17:08 »

Huomenta!

No voi, ei sitte auttanut vaikka on oltu peukut ja varpit pystyssä kaiken päivää. [:-(] Mutta mites sä sillä kipeällä kädellä  pystyt nostamaan 25kg säkkejä. Särkyy pianaikaa koko käsi. [:-(]

Kärryn saa nostettua valmistussuppilon tasalle ja siitä sitten liu'uttamaan säkkejä reunalle ja mattoveitsellä auki.
Mutta nolottaa  [:-/] pyytää toisia tekemään mun hommia!

Marle, nuo säkit ja kanisterit jatkuvassa käytössä ovat kyllä kasvattaneet lihasvoimia, mutta ehkä niitä ei ole tullut nostettua tarpeeksi?  [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 20.12.07 - klo:17:09 »

Niin, kyllä menisin minäkin oitis lääkäriin, käsi voi mennä vielä pahemmaksi ja sitä hitaampaa on sen toipuminen [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #99 : 20.12.07 - klo:17:10 »

Mese, kunhan selviin huomisaamuun, on edessä yli 6 vrk huilia: perjantaista kello 06 aina torstaihin klo 14 asti.  :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #100 : 20.12.07 - klo:17:11 »

Marle, nuo säkit ja kanisterit jatkuvassa käytössä ovat kyllä kasvattaneet lihasvoimia, mutta ehkä niitä ei ole tullut nostettua tarpeeksi?  [:-DD]

Niin mutta kun se nosto on aina staattista liikettä, pitäis kaiketi virutella ja venytellä lihaksia nostojen välillä [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 20.12.07 - klo:17:12 »

Niin, kyllä menisin minäkin oitis lääkäriin, käsi voi mennä vielä pahemmaksi ja sitä hitaampaa on sen toipuminen [:-I]

Joo, mutta mä olen käynyt kahdesti lääkärillä (se kirjekurssin käynyt) ja röntgenissä.
Kyynärpäässä on vain hiukan tulehdusta  [?]
2½ viikkoa 3x600mg buranaa ja 2-3 kertaa mobilat-voidetta päivässä. Pitäisi siis olla homma hoidossa. Muuta se lääkäri ei osaisi sanoa.
Ai niin, antoihan se mulle esitteen jumppaohjeista. Just nyt en kyllä voisi kuvitellakaan kiertäväni pyyheliinaa kummallakin kädellä eri suuntaan  [:-I]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : 20.12.07 - klo:17:15 »

Silloin kun on tulehdus  (jos)  päällä kaikki jumppa seis. Sen olisi pitänyt heti hoitaa sut lepoon ja kätes kanssa. Voih noita lääkäreitä, ne osaa möhlikin [:-(]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #103 : 20.12.07 - klo:17:21 »

Silloin kun on tulehdus  (jos)  päällä kaikki jumppa seis. Sen olisi pitänyt heti hoitaa sut lepoon ja kätes kanssa. Voih noita lääkäreitä, ne osaa möhlikin [:-(]
just noin... (kokemusta on... ja sitten ei auttanut muu kuin täydellinen lepo, kantositeessä käsi)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 20.12.07 - klo:17:22 »

TYÖterveyslääkäri on TYÖNantajan puolella. Itse mä olen kahdella edelliselläkin viikolla joutunut sanomaan, että ei, en pysty tekemään TYÖtä vaan tarvitsen pari huilipäivää.  [:-I]

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.