Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.12.2007.Perjantai  (Luettu 1078 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 28.12.2007.Perjantai
« Vastaus #30 : 28.12.07 - klo:12:48 »

Mun pitäisi mennä ruokakauppaan ja pää on ihan tyhjä.  [:-I]
Miksi aina minä? Voi kun saisi joskus edes vinkkejä  [:´((]

Mä olen saanut hyvän vinkin..... mustapekkakääryleitä huomenna :-))

Mä tein kierroksen herne nenässä. (Sitä rajumpaa ilmaisua en kehtaa käyttää!)  [:-//]
UFFin laatikot Alepan pihalla pursui yli. Ja mä ajoin sinne ihan vain sitä varten. No, ei auta. Ei niitä säkkejä kehdannut siihen sateeseenkaan jättää.

Petpostissa alkoi jo tuntua hiukan paremmalta: 25 kilon säkki pähkinää 40 euroa. Nuori, hentoinen myyjätyttö kysyi, että tuleeko hän kantamaan sen autoon. Hmmm... mähän kanniskelen tuollaisia pikkusäkkejä ihan työkseni  [:-DD]

Oman kaupan pihalla sain lajiteltua lehdet, metallit, lasit  :-))

Kauppaan mennessä himmeli iski jälleen. Mulla meni kolmen hengen koko viikonlopun ruokaostoksiin tasan 8e 35c.
Ei kertakaikkiaan keksi mitään. Tälle päivälle on nyt ruoka, millä saadaan ennen reissua jääkaapista pilaantuvaa tavaraa käytettyä, mutta huomenna pakko tehdä uusi kauppareissu.
JOS mä laittaisinkin PASIN huomenna kauppaan ilman yhtään vinkkiä?  [:-/]
Rahaa voisin antaa, että keksi tolla jotain hyvää  [:-DD]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #31 : 28.12.07 - klo:12:50 »

Asiointikierrokselle: asemalle tyttären vienti, kirjastoon ja maitokauppaan.  [:-)]
Äsken oli hauska katsella kahden tyytyväisen oravan kisailua pihan salavassa, välillä kävivät noukkimassa pähkinöitä ja sitten taas hännät keikkuen oksistoon säksättämään !  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #32 : 28.12.07 - klo:12:55 »

Mun pitäisi mennä ruokakauppaan ja pää on ihan tyhjä.  [:-I]
Miksi aina minä? Voi kun saisi joskus edes vinkkejä  [:´((] 

Täs hyvä vinkki Kaijalle!

Kas, ku koko joulun olet täyttänny kroppaa vaa keskiosast, on pää tiätynki jääny tyhjäks.
Ny äkkii sinns A-kauppaa ostoksille ja kassilline kiliseviä. Kyl siit alkaa koht pää täyttyä!    [:-DD]
Tepsii, olen nin pal maalimammenoa seurannu. Siä Keravan Pasilas jatkuis juhlaki.   [:-DD]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 28.12.07 - klo:12:57 »

Olisit Kaija ostanut vaikka lenkkimakkaraa ja perunoita +keittojuurespussin. Näin joulun jälkeen joku keitto olisi ihan hyvää. Minä tiedän tuon tunteen, kun PITÄISI jotain ostaa, mutta pää humisee tyhjyyttään  :-)), ja isäntä vaan sanoo, että onko mun pakko tulla kauppaan sisälle  [:-I]  [:-(].

Antoipas Veke hyvän vinkin  [:-DD]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #34 : 28.12.07 - klo:13:06 »

Perjantain keskipäivää!
Hieman on tuuli täälläkin tyyntynyt. Illalla ja yöllä puhaltelikin aika kovasti. Muutaman koivun oli kaatanut tuosta pellon laidasta. Niitä ollaan aamupäivä raivailtu ja pilkottu jo seuraavan talven  [:-I] varalle. Yhden taaperon sain täksi päiväksi hoitokylään ja tuolla nyt nukkua tuhisee päiväunilla  [:-)]. Pullaakin ehdittiin yhdessä leipomaan ja jätettiin vaarille paistohommelit, eli tuore pulla tuoksuu torpassa.  [:-)]
Illalla mennään taas metsikköön kävelemään kunnon lenkille. Varustus sään mukaan ja otsalamput mukaan, niin mukava siellä on tallustella!
Hyvää perjantaita ja vuoden 2007 viimeistä viikonloppua!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 28.12.07 - klo:13:17 »

Makkarakeitto on ihan hyvä idis. Pottuja on omasta takaa, sitten vielä keittojuureksia ja tomaattipyreetä purkillinen. Namnamnam... [:-P]

Jospa tuosta meitin kaupastamme nyt löytyisi niitä tarjousnakkeja, viimeksi olivat loppuneet... [:-/]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #36 : 28.12.07 - klo:13:36 »

[:45] AURINKO paistaa ulkona ja tuuli hiukka heikentynyt, nyt 3,1 pussaa ja yöllä oli vettä kertynyt 10mm sademittariin.

Jäät on sulaneet tai tuuli puhaltanut rannoille ja järvi lainehtii taas vapaana.
Tali ja sinitintit vilkkaasti liikkeellä ja pähkinät sekä rasva maistuu, käpytikka myös käynyt rasvalla,
muuten aika vähän muita pikkulintuja liikkeellä ja orava ak-siemeniä napostelee. [:-)]
Ja kinkkua vielä vaan riittää ....  :-))
« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:13:37 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #37 : 28.12.07 - klo:13:41 »

Hyvää päivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä ja tuulista. Lämmintä on +5 astetta. Aamulla satoi vähäsen, nyt ei sada.

Kävin aamulla rannalla. Siellä oli n. 30 varista, 40 sorsaa, 2 kyhmyjoutsenta, 20 lokkia ja 15 pulua.  [:-)]
Hyvää perjantaita kaikille! [:45] [:45]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #38 : 28.12.07 - klo:13:42 »

Ajatella että jossain aurinko paistaa. Hippiäistä melkein kadehdin. :-))
Täällä edelleen pilvistä ja +4, ei kuitenkaan enää sada ja tuulikin on jo rauhoittunut.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 28.12.07 - klo:13:56 »

Juu, on se todella hienoa kun aurinko on ulkona piiiiiitkästä aikaa näkyvissä  :-))      lähetän vähän virtuaalipaistetta  [:45] joka pönttöön   :-))
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #40 : 28.12.07 - klo:14:07 »

Tääl tuulee. Juhlat on ohi ja viattomat posottaa kotiaa kohti.
Siel alkaaki lintujen tarkkailu. Piti antaa se oma lintukirjani sille isommalle.

Ihan mukavat juhlat kummiski, eikä kauheesti harmittannu, vaik viä unenpöpperös tos sohval selällää makoilin ja pienen pieni etusormi tunki mun sieraimee ja kuulu hihitysä ja ihmettelyä, kui suuli sielain papal onkan.
Mukava kuitekki nenutella, vaik onki vähä suuremmat sieramet.

Ny voiki alkaa hiljollee keskittyy jo seutuliikenteesee, arvaan, et siä on niit tarkkailijatonttujen raporttei pomon pöydäl vinopino.
Ai nii, piti viä sanomani, et jos jännitystä elämäänne haluutte, ni tulukeeha kyytii. Ei maksa mitää.   [:-DD]

Saas nähhä onko tää sekamelska siivottu, ennen seuraavaa viattomien päivää.   :-)) 
« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:14:23 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #41 : 28.12.07 - klo:14:23 »

Vekelle onnittelut! 
Toivottavasti tarkkailijatonttu eksyi matkalla, johan toi olisi hävytöntä  lähetellä Joulunaikaan  raportteja  [:-(]

Kauppareissu tehty, ostin herneitä ja perunoita.
- jälkipolvet tulee huomenna yllättymään kun tarjolla on kaksi suomalaista ruokavaihtoehtoa Lohi-perunalaatikkoa ja Hernekeittoa. Saapas nähdä mitä seuraa.....
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 28.12.07 - klo:14:37 »

Ja nyt päivän teekupposellista nauttimaan ja pilvi tullut aurinkon eteen tai sitten on jo laskeutunut metsän taakse,
mutta siitä huolimatta vielä ulkoilmaan ennen pimiää.  heips.  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #43 : 28.12.07 - klo:14:41 »

Täh, onk Jaskan kisu karannu!   :-O  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 28.12.07 - klo:14:45 »

Ei ole Jaskan Pilvi auringon edessä ....   :-)) 
Kirjattu

Sivu luotiin 0.294 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.