Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Terve!  (Luettu 392 kertaa)

Sus

• Vieras
Terve!
« : 28.12.07 - klo:23:20 »

Tere!
Olen Leena Elomaa Kouvolasta. Olen 71-vuotias muusikko.

Harrastuksiani ovat urheilu, laskuvarjohyppy, metsästys ja eläinten täyttäminen. Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat punaiset ja silmäni harmaat. Musiikissa pidän varsinkin humpasta ja aivan erityisen lähellä sydäntäni ovat Matti & Teppo. Ehdoton lempiartistini on mun isä. ;D

Hyvää päivänjatkoa!

:D
:::::::::::::::::::::::::::

Tämmönen homma  kulkee netissä. Sain Puppulta ja ylläoleva oli mun vastaus Puppulle. Olin hiukan ensin haavi auki, kuka mulle oikein kirjoittaa... [:-I] [:-DD] Miepä lykkään tämän tänne, ois kiva kuulla "pönttöläisten terkkuja". :-))

Ohjeistus:::

Ota nimeksesi 2. etunimesi ja lähimmän naapurin sukunimi

- asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksesi äidin ikä
- ammatiksesi isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa
- lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on (kaikki korvakorut lasketaan).
- hiusten väriksi tämän hetkinen paidan väri
- silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi.

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Terve!
« Vastaus #1 : 28.12.07 - klo:23:33 »

Hei,

olen Maria Grönlund Helsingistä. Ikäni on 100 v, ammattini on muusikko, erittäin antoisaa ja mieluisaa työtä. Harrastan laskuvarjohyppyjä, maratonjuoksua ja nuorallakävelyä. Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat tummansiniset, hieman valkoista seassa. Silmäni ovat harmaat. Hevirokki soi kotonani aamusta iltaan. Vahinko, ettei Maija Hapuoja harrasta sitä, mutta kaikkeahan ei voi saada.

Terveisin Maria

Näin mulla... [:-DD] (tällainen viesti lähetetty jo ennen joulua eteenpäin, myös Katille ja Puppulle, joilta esittelykierros lähti käyntiin)
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2 : 28.12.07 - klo:23:34 »

[:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 29.12.07 - klo:09:37 »

Terve

-Leena Tuura Porvoosta
Ikäni on 82 vuotta ja ammattini suunnittelija, suunnittelen siis sairaaloille pipettejä yms. tilpehööriä. Harrastan syöksylaskua, telivoimistelua, taitoluistelua ja vuoristokiipelilyä. viimeksi käväsin muuten K2:lla. Lapsia on kaksi. Hiukseni ovat siniset hiukkasen erivärisiä kiekuroita seassa. Silmäni ovat mustat :-))   Kotona soi aina kakofoninen jazz. Tuntematon oli artisti jota kuulin viimeksi [:-I]
Kirjattu

TuuliKoo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 29.12.07 - klo:09:58 »

Moi!

Minä oon Tuuli Lindroth, asuinpaikka Helsinki. Ikää on kertynyt 69 v. ja enää en juhli synttäreitäni.
Ammattina toimistoapulaisen joskus yksitoikkoinen työ. Harrastuksena luistelu, jääkiekko, kaikki pallopelit tietenkin. Lapsosia miulle on siunaantunut viitisen kappaletta. Hiukseni ovat vaaleanpunaiset  [:-)] ja silmien väri vaaleat/ruskeat, voisi melkein sanoa beiget. Räppi-musiikki on lähinnä sydäntäni ja Anna Erikssonin konserttiin varaan ehdottomasti liput ensi viikolla.

Että tälleen täällä.
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #5 : 29.12.07 - klo:09:58 »

Hei ,
Olen Kaarina Lindeman Espoosta.
Ikäni On 60 Vuotta.
Ammatiltani Olen Työnjohtaja. Pidän Työstäni Todella Paljon.
Harrastukseni Ovat Kuntonyrkkeily , Laskuvarjohyppy , Metsästys Ja Kalastus.
Minulla On 10 Lasta.
Hiukset Ovat Väriltään Punaiset.
Silmien Väri On Siniharmaa.
Musiikkina Kuuntelen Rockia Ja Hevirockia.
Lempiartistini On Matti Ja Teppo.

Ystävällisin Terveisin ,
Kaarina Lindeman

Että Näin ....
 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 29.12.07 - klo:10:13 »

Terve!

Olen Maria Virtanen Lahdesta,iältäni olen 80v.Ammattini on bussinkuljettaja jossa en kovin hyvin viihdy.
Harrastuksiani ovat jalkapallo,jääkiekko ja metsästys  [:-I] ja minulla on viisi lasta.
Hiukseni ovat punaiset ja silmät mustat.
Musiikkina kuuntelen alvariinsa heviä ja metallimusaa......
Lempiartistini on....tuntematon  :-))

Tämmöisiä terkkuja tältä pöntöltä  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 29.12.07 - klo:10:23 »

Tervehdys!

Olen Tuulia Ahvonen. Asuinpaikka on vielä vähän hakusessa. Saattaa olla Helsinki.
Ikää on kertynyt jo 90v. Minun ammattini on metsätyönjohtaja.
Harrastuksistani mainittakoon metsästys ja kalastus, sekä laskuvarjo-, sekä benjihyppy.
Lapsia minulle on siunaantunut kaksi kappaletta.
Hiukseni ovat vitivalkoiset, eli olen blondi  :-)). Silmäni ovat oikein syvän tumman siniset.
Musiikista pidän erityisen paljon jazzista ja räpistä, jota Hiski Salomaa hyvin ansiokkaasti esittää.
Tällaista!!!!  :-)) :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #8 : 29.12.07 - klo:11:19 »

Hei vaan, tässä Mirjam Isokoski Helsingistä. Muutama päivä sitten oli 95 vuotispäiväni, mutta en ole viettänyt syntymäpäivääni pitkiinpitkiin aikoihin. Monenlaista hommaa tein ennen mutta terveyteni reistaillessa aloin harrastamaan laskuvarjohyppyjä, kalliokiipeilyä sekä syvänmerensukellusta. Seurailen paljon telkkarista formulaa, trialia ja maastokisoja. Lapsia tein neljä, melkeen samanikäsiä kaksosia, ekat tein ite ja toiset yhdessä liikkeessä.
Hiukseni ovat tummansiniset, silmieni väri on musta. Mielimusiikkini on hevi ja rock. Lempiartisti on kuoron esittämänä Joulupuu on rakennettu.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #9 : 29.12.07 - klo:11:29 »

Heippa,

Olen Liisa Leino, asun täällä Pietarissa ja ikää on kertynyt 94 vuotta, työaikanani olin betonimies  [:-DD].
Harrastan kuorolaulua ja soittelen pianoa. Lapsia on 4, ovat jo lentäneet pesästä....  Hiukseni ovat pikimustat ja silmät kauniin siniset.
Kuuntelen haitarimusiikkia ja lempiartistini on Kai Hyttinen
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #10 : 29.12.07 - klo:11:39 »

Heippa!
Olen Liisa Seppälä Helsingistä. Ikää on jo reilusti, 95 vuotta ja ammattina aika eksoottinen, poromies. Poroja ei tosin ole aikoihin ollut...
Harrastelen kuorolaulua ja purjelentoa. Lapsia ei ole ollenkaan. Hiukset ovat mustat, hieman harmaata latvoissa, silmät siniset. Musiikkina soi hevirokki ja lempiartistini on Jari Sillanpää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #11 : 29.12.07 - klo:11:54 »

Hei !
Olen Riitta Vepsäläinen Hyvinkäältä. Ikää on kertynyt 85 vuotta ja olen eläkkeellä ostopäällikön haastavasta työstä. Harrastuksiani ovat mm. nyrkkeily ja nopeusveneily. Lapsia on kaksi. Hiukseni ovat valkoiset, mutta niitä somistavat tummansiniset raidat, jotka sointuvat sinisiin silmiini. Rakastan räppiä, jota lempiartistini Elvis ei kuitenkaan levyttänyt...
« Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:12:02 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 29.12.07 - klo:15:46 »

Pönttölä vilisee kyllä mielenkiintoista porukkaa... :-)) Varsinkin huvitti eräs helsinkiläinen poromies... Ja kukas nainen se olikaan betonimies... (sori mulla on vähä huono tuo nimimuisti... [:-DD] )
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #13 : 29.12.07 - klo:18:28 »

Olen Katriina Mähönen. Asustelen Helsingissä ja ikäni on 83 vuotta.
Minulla on kaksi lasta.
Silmäni ovat mustat ja hiukseni keskiruskeat, jotain vaaleata siellä täällä jo esiintyy.
Ammatiltani olen pappi, jota ammattia voin harjoittaa vielä eläkkeellä ollessanikin. Varsinaisesta virasta olen vetäytynyt, mutta kasteita, vihkimisiä ja hautaan siunaamisia teen edelleenkin kun ennätän.

Aikaa ei tuohon kuitenkaan tahdo olla, koska oleskelen suuren osan vuotta etelässä, aurinkorannoilla. Siellä rusketan nuorekasta, solakkaa vartaloani ja pulahtelen uima-altaassa. Vuorikiipeily ja  sukellus kuuluvat myös harrastuksiini ja  mielelläni myös purjelautailen.

Kirjoihin en koske koskaan, käsityöt ovat minulle aivan liian "vanhanaikaista".
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #14 : 29.12.07 - klo:18:39 »

Heipä-hei!
Olen Anneli Kivinen Pietarista. Ikää on kertynyt peräti 87 vuotta.
Eläkkeellä olen jo tietysti, mutta työurani tein yleisenä syyttäjänä. Olen siis juristi.
Hiukseni ovat tummanruskeat ja silmäni farkunsiniset.
Lapsia on neljä ja harrastuksina sukeltaminen ja benji-hyppy.
Hevimusiikki on ihanaa, mutta lempiartistini on siltikin Rod Stewart.

(Mirjam Isokosken lapset  :-)) :-)))
« Viimeksi muokattu: 30.12.07 - klo:09:30 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.31 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.