Mä oon kans käyttänyt 800x jotain kokoa. Kuvat toimii paremmin isompina, vaik ei mun himakoneen 19 tuuman näytölle ihan mahdukkaan 1024 x 768 resolla. Duunin 19 tuuman litulle puolestaan ihan kevyesti
. Kilpailukuvieni koon saan kyl helposti muutettua...
Yks konsti on painaa näppiksen F11:sta. Se piilottaa ylimääräisiä valikkoja. Ne saa taas näkyviin painamalla F11 uudelleen.
Toinen keino on muuttaa näytön resoluutiota esim. 1280 x 1024.
# Jos selainikkunasi ei täytä koko näyttöä maksimoi selainikkunasi koko painamalla -nappia selainmesi oikeasta yläkulmasta.
# Jos käyttöliittymässä on edelleen vierityspalkit tarkasta näyttösi resoluutio. Palvelu on suunniteltu 1024x768 resoluutioiselle näytölle.
Tarkasta ja tarvittaessa muuttaa näyttösi resoluutiota seuraavasti:
1. Pienennä tai sulje kaikki ikkunat
2. Tyhjällä työpöydällä paina hiiren oikeaa nappia
3. Aukeavasta valikosta valitse Ominaisuudet (Properties)
4. Display Properties -ikkunasta valitse Asutukset (Settings)-välilehti (ks. alla oleva kuva)
5. Säädä Näytön koko (Screen Area) kohtaan 1024x768 (ks. alla oleva kuva) (Mikäli näyttösi ei tue kuin pienempää resoluutiota säädä resoluutio mahdollisimman lähelle 1024x768 resoluutiota. Käyttöliittymä on tällöin käytettävissä vierityspalkkien avulla)
# Paina OK
# Paina OK aukeavaan dialogiin
# Toisessa dialogissa paina Kyllä (Yes) hyväksyäksesi näytön resoluution muutoksen