Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Loppiainen 6.1  (Luettu 2527 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Loppiainen 6.1
« : 06.01.08 - klo:00:30 »

Yötä ja huomenta. :-))
Mä taisin ehtiä tään kerran ekana toivotella.

Lisäilen tähän vielä viimekesän Veistospuiston kukkakuvan.
Vähän väriä ja valoa tähän pimeään yöhön  :-))
« Viimeksi muokattu: 06.01.08 - klo:00:41 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #1 : 06.01.08 - klo:00:38 »

Loppiaisen varhais aamun huomenia.  [:-)]


ja yömeniä  [:56]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #2 : 06.01.08 - klo:00:56 »

Lisäilen tähän vielä viimekesän Veistospuiston kukkakuvan.
Vähän väriä ja valoa tähän pimeään yöhön  :-))


Missä toi veistospuisto on muru? Kaunis kuva, tosin talvea tässä uotellaan [:-)] Pakkasta on -5,4 astetta ja välillä miltei myrskyinen tuuli. Hyvää huomenta että yötä tuon Pyriksen laittaman Verdin musiikin myötä [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #3 : 06.01.08 - klo:00:58 »

Mie kans poistun pikkuhiljaa unten maille "Lacrimosan" myötä. Öitä ja kauniita unia.  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #4 : 06.01.08 - klo:01:01 »

Öitä vaan Pyris ja muut. Mä yritän syödä, jos sais uudestaan unen päästä kiinni... [:-I]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #5 : 06.01.08 - klo:01:45 »

Täältäki moi!
Ei häiriinny naapurit kitaransoitost, ei soitella, ei ol kitaraa.
Nii, tai jos kaivelen erikeeperit käsille ja lähen kitarankielikauppaa, ni ehkä sitte! Ehkä en ihan het kuitekka.
Kätee sattuu, ihavvähä. Oisha mun se pitänny arvatakki, mutku en malttannu.
Vanhoja rämpsyttelin ihan hiljaksee ja sujuha se joteki. Kulkureitten kuningaski alko jo joteki menemää, se on hieno kipale ja nulikkana ihan yks suosikki, noin soitellessa.
Mutkunmutku, vaikken o koskaa rokkia rakastannukka, ni se Baddingin "Fiilaten" on ain mua kiehtonnu. Siinnon nin hienot sanat ja rankka meininki. Siinnon oikee ihan ruumiillisen työn tuntu. Vaikkenhä miä, -kitukasvusena ja sairaalloisena syntynny-, koskaa semmosee työhö ois itte pystynnykkä, nin sihin kipaleesee vaa oli sillon nulikkana mukava eläytyä.
"Painimalla kyökkiin ja takaperin halliin", tai ku, "piti kelloa mun vilkasta, nin lyyli nykäs takasin, mut nilkasta".
Joopa joo, rankkaa toi fiilaamine ja ku tos illemmal alkovat jossai yläkerras huonekaluja siirtelee, ni aattelin Baddingin piisin tempasta. No en päässy ku jotai kello viitee, ku käsis kuulu hirmu rämähys, oikeenkäden selkämystä kirpas, kitara kiepsahti kaulallee lattiaa ja säleet lenteli ympäri kämppää. Letra sentä pysy hyppysis. Hetken siin silmittelin, et jot mit hittoja ny? Noh, kitarast oli keskimmäine kieli poikki ja katketessaa sivals mua kädenselkää.
Siin palasia keräilleshä se mullen vast valkeniki, ettei ois pitänny. Helppo arvat, et mikälie pelastusarmeijan mummojen kitara ja vaik oliki ihan Landolan näkönen, ni oli jotai Venäjänkielisiä kirjainmerkkei siä kaikupohjan sisäl. Ei sellasel parane ruvet mitää rokkia rämpyttää, mil on ikäsä vaa Hoosiannaa rimputeltu, eikä muuta tarkotettuka!. Voipi jäähä mult korjailemati.
Ny paniki jo mut vähä miettimää, et sorvin kaa tarttee ollakki erikoisen varovaine, ku sehä on jo nähty, et kaikki minkä käsiini saan, onki tuotapikaa silppuna. Ja toi valvontakamerajärjestelmä, pitää Tukihenkilön asentaa, ehä siit mulla mitää tu. Oha se kuitekki valmiiks saatava, syksyy mennes, ku alkaa niit ulkomaalaisia tääl vilistää.   [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #6 : 06.01.08 - klo:02:13 »

Varhais-aamua!
Kaunis kesäinen kuva Murulta, oikein mieltä piristää näin yönselän aikaan.  [:-)]
Pakkasta täällä -11 ja aika kylmä viima!
Pieni lepotuokio ja sitten jatkamaan kirjoitushommia  [:-)]
Veken tarina  :-)) !
Kirjattu

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #7 : 06.01.08 - klo:02:44 »

Hyvää huomenta ja loppiaista!  [:-I]
Loppiaisakka täällä kirjoittelee la luudat on jo ostettu ja muut meiningit! :-))
Vekelle kiitos hauskasta jutusta, sitä oli nautinto lukea!  :-))
Hyvää sunnuntaita koko porukalle! [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #8 : 06.01.08 - klo:07:40 »

Leppoisaa loppiaista ! Kamut vasta etsivät joulupukkia, taisi löytyä:
http://muttscomics.com/art/dailyarchive.asp?month=12&date=23&year=2007
Meillä on tuulinen aamu,pakkasta liki 6 astetta ja Korvakoirien uusinta alkaa kohta, jos kiinnostaa !  [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #9 : 06.01.08 - klo:08:23 »

Huomenta Keravalta. Äkkiä tuli aamu taas.
Olis kyllä nukuttanut pidempäänkin, mutta ollaan tallikaverin kanssa lähdössä Vermoon
niin pitää olla ajallaan tallilla. Ja kohta onkin taas kiire....  [NUT]

Eilen ihmettelin kovasti kun järvi oli tiistaina vielä ihan auki, ja eilen siellä jo luisteltiin.
On ihmiset aika rohkeita! Mä odottaisin ainakin että olisi 2 kk pakkasta ennenkun menisin.  :-O
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #10 : 06.01.08 - klo:08:27 »

Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #11 : 06.01.08 - klo:08:30 »

Huomenta ja Loppiaista!
Mittarissa 6,4 astetta, loppuisi tuo viima. Isäntä ja vieraat pelasivat korttia yö myöhään ja nyt nukkuvat. Meikä meni pehkuihin ajoissa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 946
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #12 : 06.01.08 - klo:08:41 »

-6,2 ja aamua kaikille

Ja kaunis kuva murultakin heti päivän alkuun  [:-)] [:-)]

Kitaransoitto onkin vaarallista :-O ja maailmallakin tapahtuu, onneksi kamuilla iloisempaa  [:-)] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 06.01.08 - klo:08:43 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #13 : 06.01.08 - klo:08:47 »

Huomenta        sisällä vilpoista +18              ulkona hämärää   -5

Ihanaiset Korvakoirat telkussa  [:-)] 

Veken kitara taisi kovasta menosta säikähtää   [:-I]  uutta soitinta etsimään  [:5]

Oli ihan pakko tulla vaihtamaan toi avatar, mulle tuli niin ahditunut oli siellä kaltereiden takana, aamulla aloin ajatella heti tekemättömiä askareita js sen sellaista, aloin tuntea itseni tosiaan vangiksi
taidan olla liian herkistynyt noille kuville.

Jospa keittelis lämmintä teetä  ja Loppiaisen viettoon  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #14 : 06.01.08 - klo:08:47 »

Vai oli Veken kitaran soitto päättynyt onnettomuuteen. Olivat kielet vissiin "vanhentuneet" käytön puutteessa. Kunhan saat soittimen kuntoon, ei muutakuin hesalaisia ilahduttamaan katusoitolla. Minä ainaskin tykkään katusoittajista, antavat väriä ja ääniä elämään.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.