Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistaita 8.1.  (Luettu 1192 kertaa)

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #120 : 09.01.08 - klo:16:12 »

Apua!
Onko koiran kasvattaminen noin vaikeata???? :-O

Kissat kun kasvattavat ihmistä - no - on siinäkin olemista! :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #121 : 09.01.08 - klo:16:31 »

Puuuh. Onneksi mun Osku-hauva oli aika helppo tähän verrattuna. Hyvin herkkä, pelkällä puheella suunnilleen meni asiat perille. En tiedä olisko musta tuohon mitä telkkiseltä vaaditaan, vaikeaa se ainakin olisi. Ymmärrän kyllä hyvin, että se on välttämätöntä tuollaisen "pomoluonteisen" koiran kanssa.

Jos kissat kasvattavat ihmistä, niin taitavat koiratkin kasvattaa, ainakin tällaisessa tapauksessa. [:-)] Tsemppiä ja voimia telkkiselle! [:72] [:72] [:72] Uskon, että voitto tulee kotiin, koska sinä ymmärrät nuo ideat niin hyvin, vaikka se vaatii sulta ponnistuksia...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #122 : 09.01.08 - klo:17:24 »

Apua!
Onko koiran kasvattaminen noin vaikeata???? :-O

Kissat kun kasvattavat ihmistä - no - on siinäkin olemista! :-))

Sanoppa muuta!! :-O

Ikimaailmassa en ois uskonut, et yhtä hauvaa ei saa aisoihin!  Ihan pakkaa naurattamaan heidän viekkaus!!  Jess, kaikille hauvoille!  [:35] [:35]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #123 : 09.01.08 - klo:21:14 »

Telkkinen hoi 

Kannattaisikohan sun olla niiiiin karu, että otat lelut ja muut vermeet pois hetkeksi sieltä koirulin ulottuvilta ja annat niitä palkkioksi kun on toiminut halutulla tavalla. Tässä tapauksessahan haetaan sitä "masentumista" kun "pomo" ei huomio ? Jotenkin tuntuu aika turhalta nuo sinun huomioimatta jättämiset, jos koira on niin itsekeskeinen, ettei sitä edes haittaa sinun huomioimatta jättäminen ? Itse ainakin haluaisin tilanteeseen, jossa koira oikein odottaa milloin saa minulta huomion ja tekemisen riemun. Silloin on mahdollisuus leikkiä koiran kanssa, kun sitä itse haluaa ja koira on siihen heti valmis saatuaan ihanalta pomolta huomiota :-)) . . . . . .

   Joo, tuopa jäi minulta kertomatta. Se oli yksi tärkeä pointti tuossa huomioimattomuudessa .
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 792
  • Lahti
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #124 : 09.01.08 - klo:22:24 »

Edelleenkin kiitos teille...rakkaat ihmiset...vitsi kun surua oli nämä kaksi viimeistä vuotta helppojen terrierien kanssa..niin sitä ajatteli,että nyt tulee vilskettä ja vilinää tämän uuden ihanuuden kanssa..mutta toisin meinaa käydä..kun ei mikään oppi mene perille...onko nämä nartut kuitenkin puupäisempiä ja uppiniskaisempia kuin urokset...kyllä Verakin koko ajan otti kontaktia kun annoin ruoan..siis odotin sitä..lähdettiin ulos...katsekontakti toimi..ym...asiassa..mutta yht´äkkiä kaikki menikin överiksi...eli mikään opittu ei toimi enään...ja tosiaan se...että koira on neljäs oma koirani...elämäni aikana...että..kokemusta kyllä on koiran opetuksessa...kait ne lelutkin on pois korjattava... [:-I] [:-I]  mä en kestä tätä...iloahan tästä piti olla ja tulla...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 792
  • Lahti
Vs: Tiistaita 8.1.
« Vastaus #125 : 09.01.08 - klo:22:30 »

http://www.koiraneuvola.fi/index.php?module=pnexam&func=make_ex
Tein testin..ja minulla ja koirallani on täydellinen suhde...että..hmm...ja ihan rehellisesti vastasin..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.228 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.