Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä  (Luettu 716 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #60 : 09.01.08 - klo:16:48 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #61 : 09.01.08 - klo:16:53 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))

Koristeenakin varmaan ihan nätti jos on kivan värinen  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #62 : 09.01.08 - klo:16:56 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))

Koristeenakin varmaan ihan nätti jos on kivan värinen  [:-DD] [:-DD]

Joo se on vihreä ja sopii kivasti mun olohuoneen väreihin. [:-DD]
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #63 : 09.01.08 - klo:17:03 »

Iltaa! [:-)] [:-)]

Ulkona on -3 astetta, pilvetöntä ja tyyntä. Paljon on valoisampaa, kun on lunta.

Linnut ovat yöpuulla.  Aamulla ei netti toiminut, siksi en päässyt tänne Pönttölään aamulla. [:-(] Nyt netti taas toimii hyvin. [:-)]
Hyvää keskiviikko-iltaa kaikille!  [:45] [:45]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 944
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #64 : 09.01.08 - klo:17:05 »

-2,2 ja hetken päästä alkuillan teeaika  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #65 : 09.01.08 - klo:17:32 »

Pihalintu, Amaryllis-kuvassasi tuolla muualla näkyy joku lasityön osa, saiskos näytille kokonaan? Toivottavasti kipu hellittää, ainaskin lämpöä pitäisi kuvan villasilla löytyä.
Kirjattu

Klorofylli

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #66 : 09.01.08 - klo:17:43 »

Tulin töistä ja juoksin heti katsomaan joko meillä olisi vauvoja syntynyt. Mutta ei vieläkään. Marsumamma pitää jännityksessä.  [:-P]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 944
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #67 : 09.01.08 - klo:17:44 »

Onko ollut koskaan mielessä laittaa marsun pesäpaikan yläpuolelle kameraa nauhoittamaan tapahtuma jos ei olisi itse paikalla näkemässä  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #68 : 09.01.08 - klo:17:53 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))

Minulla on peräti kaksi jumppapalloa, nimittäin tennispalloja ängettynä vierekkäin sukan sisälle. Niillä saa aika tehokkaan selkäjumpan aikaiseksi kun menee niiden päälle niin, että selkäranka jää siihen pallojen väliin.  [:-)]
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #69 : 09.01.08 - klo:17:56 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))

Minulla on peräti kaksi jumppapalloa, nimittäin tennispalloja ängettynä vierekkäin sukan sisälle. Niillä saa aika tehokkaan selkäjumpan aikaiseksi kun menee niiden päälle niin, että selkäranka jää siihen pallojen väliin.  [:-)]

Jumpan lisäksi myös tehokasta hierontaa varmasti. [:-)]
Kirjattu

vieras

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #70 : 09.01.08 - klo:17:59 »


Jumpan lisäksi myös tehokasta hierontaa varmasti. [:-)]
Sitähän voi sitten käyttää kuorsauksen estoonkin. kun teippaa sen yöksi selkään! :-)) :-))
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #71 : 09.01.08 - klo:18:52 »

Mulla on semmonen kuuden euron pallo, siis se iiiiso. Ihan käyttökelpoinen se on, varsinkin jos sitä käyttäisi. [:-I] :-))

Minulla on peräti kaksi jumppapalloa, nimittäin tennispalloja ängettynä vierekkäin sukan sisälle. Niillä saa aika tehokkaan selkäjumpan aikaiseksi kun menee niiden päälle niin, että selkäranka jää siihen pallojen väliin.  [:-)]

Jumpan lisäksi myös tehokasta hierontaa varmasti. [:-)]

Juu, hierontaa se nimenomaan onkin (fysioterapeutti sitä suositteli), eikä oikeastaan jumppaa. Meikäläisellä ei tuon alan termistö ole oikein hallussa...
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 944
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #72 : 09.01.08 - klo:19:04 »

Aika hiljainen ilta pönttölässä, jos vaikka lukemaan välillä niin pönttölä hiljenee vähäsen lisää  [:-I]

Ulkona nyt -1,9
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #73 : 09.01.08 - klo:19:21 »

Pihalintu, Amaryllis-kuvassasi tuolla muualla näkyy joku lasityön osa, saiskos näytille kokonaan?
Johan on kaamea taustan väri kuvassa  :-O  lasinpalatkin näyttävät melkein porsliinilta  [:-DD]  parempaan en nyt nyt pysty, vihreitä on niin paljon ikkunalla, en mahdu sekaan. Pituus n. metri, mekein kaikki kuvassa, roikkuu siimassa. Koeta kuvitella loput  :-))  Ketjut on kiinnitetty tuosta mustasta rautalangasta muotoiltuun osaan.
Tyttö on ostanut sen joskus synttäri tm. lahjaksi.


Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Keskiviikko 9.1.2007 ja Veken nimipäivä
« Vastaus #74 : 09.01.08 - klo:19:40 »

Mielenkiintoinen lasimobile. Kiitos kuvasta! Itse ostin tässä äskettäin lasisen tuulikanteleen tai mikä tuuli mobile lieneekään. Vähän inspiksen poikaseksi sen hankin. Lasista lähtee kaunis ääni kun lasi koskettaa toiseen lasiin. Lasi on kaunista katsella ja eri valoissa aina erinlainen.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.258 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.