Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen Niin Vihainen ....  (Luettu 678 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olen Niin Vihainen ....
« Vastaus #15 : 19.01.08 - klo:11:25 »

Hienoa Jenna! Jos kaikki ihmiset olisivat sinun kaltaisiasi, niin eläimillä ei olisi hätäpäivääkään. Asioihin pitää uskaltaa puuttua silloin kun on tarvis.

[:5]
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 19.01.08 - klo:16:49 »

[KIPPIS] Todella fiksusti toimittu Jenna  [KIPPIS] - koiran paikka ei ole parvekkeella -ei aikuisen eikä pennun. Samoin kisuista olisi hyvä ilmoittaa eläinsuojeluun.
Kaikenlaisia ihmisiä tämä maailma sisällään pitää - tämä tyteli josta kerroin aiemmin -ei hänkään nin mallikelpoisesti ole asioitaan hoitanut. Yksi kisu on vielä jäljellä hänellä, eläinlääkäri oli soitanut hänelle ja tyyteli oli kertonut että kisulla oli hoitaja -joten siinä mielessä ilmoitus oli lienee aiheeton, mutta epäilen pahasti, että tuskin tämä kisu tulee niin hyvin hoidettua kuin mitä tytteli antaa ymmärtää. Oli muuten tyhjentänyt äitinsä tilit ja jättänyt kaikki laskut maksamatta  :-O joten sekin kertoo jotain hänen tavastaan hoitaa asioita. Puhua kyllä osaa hyvin vakuuttavasti ja on voinut puheillaan hämätä eläinlääkärin. Asunto on kuin sikolätti - vuokraemäntä kun oli tullut paikan päälle - oli raivoissaan!
Jennalle iso kiitos rohkeasta toiminnasta [:5]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #17 : 23.01.08 - klo:19:24 »

Oletpa Jenna tehnyt upean työn!!!!!!!!!!!!!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #18 : 23.01.08 - klo:20:36 »

TÄMÄ JENNALLE...upeen homman teit!!!!!!!!!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.01.08 - klo:09:56 »

ROHKEA JA IHANA TEKO JENNA!!! [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]

Voi olla että mulla ois riittänyt rohkeus samaan vaikken niin kauheen rohkea olekaan, mutta... kun pistää oikein vihaksi irtoaa myös voimavaroja... ja pistää kyllä vihaksi minullakin moinen!

HIENOA!!!
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #20 : 26.01.08 - klo:10:13 »

Mä en ominpäin ois. Oisin kutsunut eläinsuojeluvalvojan tai muun viranomaisen ja- tai toiminut sen ohjeiden mukaan. Etten itse sais syytettä esim. toisen alueelle luvatta tunkeutumisesta.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 26.01.08 - klo:10:18 »

Niin mut: "Hätä ei lue lakia."

Pentuhan ois myös saattanut olla vaikka satuttanut itsensä siellä. Silloin on toimittava heti. Puhumattakaan paleltumisesta.
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #22 : 26.01.08 - klo:10:29 »

Kyllä minäkin olisin turvautunut eläinsuojeluvalvojaan tai viranomaiseen.  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #23 : 26.01.08 - klo:10:33 »

Niinpä! Koiran auttamisesta voisi tosiaan napsahtaa varkaussyyte  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 26.01.08 - klo:10:37 »

Viis varkaussyytteestä. Selitys toimintaan on tarpeeksi hyvä. [:-)] Sitäpaitsi kyseessä ei ole varkaus kun soittaa heti poliisille ja ilmoittaa että koira on täällä luonani nyt turvassa. [:-)] Ei takuulla tuu varkaussyytettä siitä. Ja jos tulee, sit vaan ottaa syytteen vastaan. Mulle tärkeintä on silti se eläin ja sen hyvinvointi. Amen. [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 15.10.09 - klo:23:38 »

Tämä tyttö sai viikon päästä koiransa takaisin ja hänellä ei ollut asunnossaan 3 kissaa vaan kaksi kissaa.
Muutaman kuukauden päästä hän sitten muutti pois( sai häädön) siitä asunnosta ja otti koiransa ja yhden kissan mukaansa.
Ja yhden hän jätti heitteille meinaan kissan.

Siitä meni sitten noin puolitoista vuotta ja jälleen hän asuu meidän kiusaksemme täällä samassa taloyhtiössä missä mekin asumme.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 15.10.09 - klo:23:46 »

Mitä sille heitteillejätetylle kissalle silloin tapahtui? Saatiinko se kiinni? Minne vietiin?
Onko hänellä nyt eläimiä?
(Paljon tuli mieltä askarruttavia kysymyksiä)
« Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo:23:53 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 15.10.09 - klo:23:58 »

Mitä sille heitteillejätetylle kissalle silloin tapahtui? Saatiinko se kiinni? Minne vietiin?
Onko hänellä nyt eläimiä?
(Paljon tuli mieltä askarruttavia kysymyksiä)

Tytön poikaystävä otti kissan luokseen muutamaksi kuukaudeksi, mutta talvella näin sen juoksevan ulkona.
Eräs nainen samasta taloyhtiöstä otti kissan sitten hoiviinsa talvi kuukausien ajaksi. Mutta keväällä näin sen taas juoksevan vapaana. Varmaan se kesälläkin oli ilman kotia mutta en pystynyt seuraamaan kissan tilannetta kun jouduin itse silloin sairaalaan 2 kuukaudeksi.

Kun tulin sairaalasta syyskuun alusta niin näin vilauksen siitä samaisesta kissasta ja se oli todella huonossa kunnossa.

Toivottavasti se on löytänyt uuden kodin jonkun kiltin ihmisen luota tai sitten se on päässyt taivaaseen.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 16.10.09 - klo:00:06 »

Surullista  [:-(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.