Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus...  (Luettu 3506 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus...
« Vastaus #30 : 01.09.06 - klo:22:59 »

Niin, Anja. Tai omat p.....t  skannattaisiin  kynägeologille... Niin ei tarvitsisi vääntäytyä kaikkien lisukkeiden kanssa vastaanotolle... [:16] [:-DDD] Tulisi diagnoosi paljon nopeammin...  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #31 : 01.09.06 - klo:23:07 »

Voi ei..huah!!
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 02.09.06 - klo:03:16 »

Hienoja on kuvat!

Omaa ylä- eikä sen enempää alapäätäkään ei ole tullut skanneriin tungettua, mutta muuten käytän sitä paljon kuvaamisessa. Esimerkiksi monet helmijutut on paljon helpompi skannata kuin valokuvata. Korullan sivuilla vissiin kaikki silmukkamerkkien kuvat on skannattu. Kaulakoruja on vaikeampi skannata kun ei se nirunaru asetu vaakatasoon luontevan näköisesti, vaikka kuinka yrittäisi sitä asetella ja hokea, että "Paikka siinä". Ei tottele.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 02.09.06 - klo:09:05 »

Sus, Sinähän olet taiteilija. Aivan upeita asetelmia. Olisin aivan myyty, jos joku tekisi minulle tuollaisen onnittelukortin.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #34 : 02.09.06 - klo:12:40 »

Eräässä mainoksessa näin miten skannerin lasia vasten oli tökätty oma naama ja pitihän sitä kokeilla miten onnistuu.
Kuvasta tuli epäselvä musta kökkö, ja silmät sokeena olin hetken aikaa. Se oli ihan ensimmäisiä skannauskokeiluja.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 02.09.06 - klo:12:57 »

Mäkin olen naaman skannannut joskus... eh... Hei, silmät kannattaa kyllä sitten pitää KIINNI! Niin on kirkas se valo.

Mutta siis, mä pidin ne silmät kiinni, ja tulos oli... kauhee sanoo, mut se oli ihan hirveä, se näytti nimittäin ihan vainajalta.  [:-I]

Mut mä oon skannannut myös mun kissan!  [:-DD] oon oon. (Kohta mun juttuja ei enää uskota...) Ei kun se oli semmonen sattuma vaan, kun tuo Kirsikka-kissahan tässä aina luuhailee mun kanssa tietsikan ääressä, mennen tullen reteesti painelee näppiksen yli ja silleen, niin kerran mulla oli skannerin luukku auki, ja se hyppäsi siihen päälle istumaan. Ihan rauhassa istui, mä yritin olla iha hiljaa ja mielessäni hoin, että "pysy, pysy, pysy siinä, älä liiku..." ja pistin skannerin skannaamaan. Kuin ihmeen kaupalla se pysyi siinä eikä ollu moksiskaan ja hyvä kuva tuli. Kihi kihi, pahus kun se ei ole enää tallessa. Joitaki tuttavia vähän nauratti, kun miettivät, ettei tunteneet ketään muuta, joka ois skannannut kissan.  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #36 : 02.09.06 - klo:13:29 »

Mäkin olen naaman skannannut joskus... eh... Hei, silmät kannattaa kyllä sitten pitää KIINNI! Niin on kirkas se valo.

Mutta siis, mä pidin ne silmät kiinni, ja tulos oli... kauhee sanoo, mut se oli ihan hirveä, se näytti nimittäin ihan vainajalta.  [:-I]

Sus,en voi muuta kuin hekottaa täällä sun tuolle viimeiselle kommentille,näytit mukamas vainajalta  [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 02.09.06 - klo:14:00 »

Käenpiika, kyl mä ihan oikeesti näytin vainajalta, ja niin näytti tuo miesystäväkin, kun sekin pisti naamansa sinne.. Se skannerin valo tekee aika "kalvakkaaksi" ihonvärin ja kun ne simmutkin on kiinni...

:-)) [:-I] :-))

Kokeilkaas. Ja laittakaa tulokset näytille tänne. Mie en kyl laita... [:-DD]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #38 : 02.09.06 - klo:14:06 »

Laitoin omakasvatetut kuivakukat maljakosta ja heitin valkeen huovan päälle ja aika tumma silti tuli. Purua irtoili lasille. Kiva kokeilu.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 02.09.06 - klo:14:11 »

Mir, ihanat värit, eikä tummuus haittaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 02.09.06 - klo:14:20 »

Tosi kaunis, Mir!

Eiks oo hauskaa kokeilla, skanneri myös kivasti "pehmentää" kuvioita, kun joka kohta ei tule äärimmäisen skarpisti/tarkasti.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #41 : 02.09.06 - klo:14:22 »

Aika kivaa sillä tulee, kyllä mä kokeilen taas kunhan jotain uutta skannattaa keksin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 02.09.06 - klo:14:26 »

Pitäsköhän mun laittaa niitä mun "ketsuppiteoksia". Nolottaa vaa vähä, kun oon esitellyt niitä vanhalla foorumilla ainaski pari kolme kertaa...

Eikä ne nyt pelkkää ketsuppii.. oo... näiden luonnonaineiden lisäksi joissakin kuvissa on käytetty mm. peilejä ja pöytälamppua.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 02.09.06 - klo:14:29 »

hieno skanneri kuva
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 02.09.06 - klo:14:34 »

No mää laitan, tämmösii voi tehdä kans. Tuo voikukan höytyväkuva on aikastes tumma, mut laitanpahan vaan esimerkiks, että kaikkee voi koklata.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.135 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.