Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 300 viestiä  (Luettu 2455 kertaa)

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #165 : 26.01.08 - klo:09:29 »

Meillä on töissä tapana sanoa tuollaisille "vieraan" tapaisille toisten asioihin liikaa puuttujille:
"Hanki oma elämä!"
 [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #166 : 26.01.08 - klo:09:36 »

Tulihan eilen sentään niukasti 300 täyteen vaikka omissa viesteissä ainakaan kaikissa ei juurikaan laatua ollut  [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #167 : 26.01.08 - klo:09:39 »

Kyllä se joskus määrä korvaa laadun!!! [:-DD]
Miettikääpä vaikka millaisissa asioissa... [;-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #168 : 26.01.08 - klo:09:51 »

juu hiukka ylittyi ja muutama höpönhöpön viesti vielä myöhäisehtoosta läheteltiin ....   [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #169 : 26.01.08 - klo:10:00 »

Minun viestini ovat aina vakavia, asiallisia sekä pitkään harkittuja, siksi kirjoitan niin vähän.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #170 : 26.01.08 - klo:10:02 »

 [:-DD]
Kirjattu

tuulia

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 517
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #171 : 26.01.08 - klo:10:43 »

Minä olen ainakin saanut tästä keskustelupalstasta paljon erilaista tietoa ja kauniita kuvia ihasteltavaksi. Kun elämäntilanteeni on se etten paljon ehdi kirjoittelemaan enkä missään tapauksessa kaikkea lukemaan niin kuitenkin on pakko aina vähän väliä käydä kurkistelemassa palstalla. Eikä missään nimessä aina tarvitse olla pelkästään tiukkaa asiaa, Elämässä ei pitäisi olla niin tiukkapipoinen.
Iloiset terveiset kaikille kivoille kirjoittelijoille. Piristätte aina päivääni.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #172 : 26.01.08 - klo:11:15 »

Joo, sama  kuin Susilla. Olen jo niin vanha, että täytyy tarkkaan harkita sanottavansa ja tekemisensä. Että osaisi arvokkaasti jutella arvokkaista asioista ja arvonsa tuntevasti käyttäytyä! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #173 : 26.01.08 - klo:11:45 »

Olen edelleenkin sitä mieltä, ettei kukko käskien laula. Jos ei ole fiiliksiä kirjoitella, niin sitten ei ole.

 
Kirjattu

emo

  • Vieras
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #174 : 26.01.08 - klo:12:22 »

Mä olen kanssa miettiny vähän samoja asioita kuin tuo vieras,mutta ei mua höpöhöpö viestit häiritse,en edes yleensä lue niitä.
Joskus vaan vähän naurattaa kun tänne tullaan ilmoittamaan kaupoille,töihin ym lähdöstä,mutta kai se on niin helppoa aina täällä piipahtaa ilmoittamassa jos on jatkuvasti rekisteröityreenä ja kone auki.
Itse kirjaudun vain jos mulla on jotain kirjoitettavaa eikä konekkaan ole päällä kun sitä ei käytetä kuten ei muutkaan sähkölaitteet tai valot.
Mutta kukin tyylillään.
Vieraan on ehkä vaikea päästä tähän palstaan mukaan,ns sisäpiiriin eli helposti tulee ihan ulkopuolinen fiilis ettei kuulu tänne.
Leppoisa ja mukava ilmapiiri täällä vallitsee jos kuuluu joukkoon.
Jos ei haluta että tänne vieraat kirjoittelee tai lukee näitä juttuja niin sitten vaan rekisteröitymis pakko kaikille,niin se on monilla muillakin palstoilla.

Ja tuota viestien määrää kun vieras ihmetteli niin monilla keskustelupalstoilla joissa käyn niin on hyvinkin tiukat säännät,ei saa aloittaa turhia aiheita,pitää käyttää hakua,googlea kirjastoa ennen kuin uskaltaa jotain kysyä.
Viestien määrä tavallaan pitää pysyä vähäisenä.
Täällä taas uusia aiheita saa aloittaa niin paljon kuin haluaa,se juuri tuo sitä rentoa ja mukavaa ilmapiiriä.

Mutta yksi asia joka vähän häiritsee on se että musta tuntuu että täällä on hirmu vaikea esittää eriäviä mielipiteitä tai kritiikkiä.
Tuntuu että aina pitäisi olla samaa mieltä muiden kanssa ja ihastella ja vihastella samoja asioita.
Tietysti olisi viisainta pitää mielipiteen ominaan ettei lietso riitää ja ikävää ilmapiiriä tai loukkaa ketään,mutta aina ei jaksaisi sitä jees jees ilmapiiriä.
Heti vieraskin sai huutia kun uskalsi ihmetellä.

Tällä kirjoituksella ei ole tarkoitus loukata ketään,esitän vain omia huomioitani ja ajatuksiani.

Kaiken kaikkiaan tämä on ihana ja leppoinen palsta,ei turhia riitoja ja mielenpahoittamista,mutta ymmärrän hyvin vierasta.
Itsekkin välillä tunnen olevani vieras täällä.

Ihan kaikella ystävyydellä ja rakkaudella nämä ajatukseni kirjoitin. [:30]
En vaan ehkä osaa niin hyvin itseäni aina ilmaista.


Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #175 : 26.01.08 - klo:12:34 »

No ei täälläkään itsensäilmaisu taito ole kaikista parasta mahdollista laatua. Pakkohan se on jotain kirjoittaa, että pönttölä ei olisi samanlainen kuin silloin ihan alkuaikoina joista olen vain lukenut, silloinhan sai ihmetellä kun oli yksi viesti tullut viikon aikana  :-O :-O

varmasti jos olisi "muuta elämää" enemmin niin oma viestimäärä olisi "jonkinverran" pienempi, ja paljon enemmin viestejä tulee kirjoiteltua mitä vastaavasti tulisi puhuttua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #176 : 26.01.08 - klo:12:35 »


Heti vieraskin sai huutia kun uskalsi ihmetellä.


Vieras tuli aika oudosti puun takaa huutelemaan; se sai hiukan karvat pystyyn!  [:-I]

emo

  • Vieras
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #177 : 26.01.08 - klo:12:42 »

Eipä kai mikään palsta kauaa olisi pystyssä jos tulisikin vain yksi uusia aihe viikossa.
Aika tylsäähän se olisikin ja ihmisten kiinnostus nopeasti loppuis.
Mutta monesta vieraasta varmaan näyttää aika oudolta että täällä höpötellään näin paljon ja saa höpöttää.

Paljonhan täällä käy vieraita näitä juttuja lukemassa,harvoin kai joku vieras uskaltautuu kommentoimaan.
Ja ihan hyvä on se ettei mitään törky viestejä ole tainnut kovin paljoa olla,ainakaan en ole huomannut.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #178 : 26.01.08 - klo:12:47 »

Aika hyvin nuo varsinaiset "Aiheet" ovat pysyneet asiallisina. Onneksi meillä on tämä vapaan keskustelun puoli, jossa saa höpötellä päivän kuulumiset ja muut lintuihin ja luontoon liittymättömät jutut. Pönttölä on ainakin mulle "Vapaa-ajan viihdekeskus", josta löytyy aina mukavaa luettavaa ja hyviä kuvia!  :-))

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #179 : 26.01.08 - klo:12:51 »

Aikanaan minä ainakin sukelsin sekaan ujostelematta. Vieras minäkin olin, tosin rekisteröidyin kyllä melkein heti. Minusta tämä on juuri mukavaa jutustelua. Ja onhan sitten ihan asiaakin. Viihdyn. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.314 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.