Mä olen kanssa miettiny vähän samoja asioita kuin tuo vieras,mutta ei mua höpöhöpö viestit häiritse,en edes yleensä lue niitä.
Joskus vaan vähän naurattaa kun tänne tullaan ilmoittamaan kaupoille,töihin ym lähdöstä,mutta kai se on niin helppoa aina täällä piipahtaa ilmoittamassa jos on jatkuvasti rekisteröityreenä ja kone auki.
Itse kirjaudun vain jos mulla on jotain kirjoitettavaa eikä konekkaan ole päällä kun sitä ei käytetä kuten ei muutkaan sähkölaitteet tai valot.
Mutta kukin tyylillään.
Vieraan on ehkä vaikea päästä tähän palstaan mukaan,ns sisäpiiriin eli helposti tulee ihan ulkopuolinen fiilis ettei kuulu tänne.
Leppoisa ja mukava ilmapiiri täällä vallitsee jos kuuluu joukkoon.
Jos ei haluta että tänne vieraat kirjoittelee tai lukee näitä juttuja niin sitten vaan rekisteröitymis pakko kaikille,niin se on monilla muillakin palstoilla.
Ja tuota viestien määrää kun vieras ihmetteli niin monilla keskustelupalstoilla joissa käyn niin on hyvinkin tiukat säännät,ei saa aloittaa turhia aiheita,pitää käyttää hakua,googlea kirjastoa ennen kuin uskaltaa jotain kysyä.
Viestien määrä tavallaan pitää pysyä vähäisenä.
Täällä taas uusia aiheita saa aloittaa niin paljon kuin haluaa,se juuri tuo sitä rentoa ja mukavaa ilmapiiriä.
Mutta yksi asia joka vähän häiritsee on se että musta tuntuu että täällä on hirmu vaikea esittää eriäviä mielipiteitä tai kritiikkiä.
Tuntuu että aina pitäisi olla samaa mieltä muiden kanssa ja ihastella ja vihastella samoja asioita.
Tietysti olisi viisainta pitää mielipiteen ominaan ettei lietso riitää ja ikävää ilmapiiriä tai loukkaa ketään,mutta aina ei jaksaisi sitä jees jees ilmapiiriä.
Heti vieraskin sai huutia kun uskalsi ihmetellä.
Tällä kirjoituksella ei ole tarkoitus loukata ketään,esitän vain omia huomioitani ja ajatuksiani.
Kaiken kaikkiaan tämä on ihana ja leppoinen palsta,ei turhia riitoja ja mielenpahoittamista,mutta ymmärrän hyvin vierasta.
Itsekkin välillä tunnen olevani vieras täällä.
Ihan kaikella ystävyydellä ja rakkaudella nämä ajatukseni kirjoitin.
En vaan ehkä osaa niin hyvin itseäni aina ilmaista.