Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 300 viestiä  (Luettu 2466 kertaa)

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #195 : 26.01.08 - klo:15:48 »

Vieraan ei tarvitse lukea höpöhöpöjä. Höpöhöpöthän tämän pönttölän piristävät  :-)) aineskin mun mielestä, vaikka asiaakin on kiva lueskella. Ja paljon on täältä tullut uutta oppia, paaaaaaaaaaljon. Siitä kiitosta kaikille pönttöläisille. Ja mikä myös on mukavaa, kun jotain kysyy, niin aina tulee vastaus, ei tarvia lähteä muualta ettimään, on täällä niin paljon tietäväistä väkeä!

Kiitosta pöntöstä pääpöntölle ja kaikille pönttöläisille  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

kolmas sisko

  • Vieras
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #196 : 26.01.08 - klo:17:06 »

Vierashan minäkin, mutta nämä höpöhöpö jutut on parhaita.En paljon muita luekaan. [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #197 : 26.01.08 - klo:17:25 »

Olikohan tässä tarkoituskin härkkiä ?
No, tajuan kyllä, että jokaisella on omat menonsa ja muutakin elämää kuin tämä pönttölä.
Mutta on myöskin sellaisia ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä, ei ole perhettä eikä sukua.
Kyllä tämä silloin on todella hieno paikka käydä keskustelemassa ja katselemassa vaikka sitä, mitä kukin tänä päivänä kaupasta hakee ja ruokapöytäänsä kattaa.

--------------------------
Vaikka Hesari tulisi kotiin, ei siitäkään tarvitse jokaista otsikkoa lukea. Ei täältäkään.
Kuka huvittelee mitenkin, kuka töissä, kuka kotona - kenellä on perhe ja muut ympärillään, kuka on yksin ja kaipaa seuraa.
-------------------------
Jospa nyt ei "taas" ruvettaisi .....
Tämä on hieno paikka tavata tuttuja!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #198 : 26.01.08 - klo:17:56 »

Vieraan ei tarvitse lukea höpöhöpöjä. Höpöhöpöthän tämän pönttölän piristävät  :-)) aineskin mun mielestä, vaikka asiaakin on kiva lueskella. Ja paljon on täältä tullut uutta oppia, paaaaaaaaaaljon. Siitä kiitosta kaikille pönttöläisille. Ja mikä myös on mukavaa, kun jotain kysyy, niin aina tulee vastaus, ei tarvia lähteä muualta ettimään, on täällä niin paljon tietäväistä väkeä!

Kiitosta pöntöstä pääpöntölle ja kaikille pönttöläisille  [:-)]


Kaija vei sanat suustani. Just noin se on. Minua ilahduttaa tosi paljon juuri se huumori, jota täällä viljellään. -niin ja kaikki ne ihanat kuvat, joita tänne laitetaan.
Minunkin puolestani KIITOS PÄÄPÖNTTÖLÄÄN JA KAIKILLE TEILLE. ON IHANA KUULUA TEIDÄN JOUKKOONNE.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #199 : 26.01.08 - klo:18:16 »

Olikohan tässä tarkoituskin härkkiä ?. . . . .

. . . . . Jospa nyt ei "taas" ruvettaisi .....


 [?] [?] [?]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #200 : 26.01.08 - klo:18:25 »

Niinpä! Kaikkea voi lukea mieltymystensä mukaan tai jättää lukematta.
Ulkopuoliseksi tunnen minäkin aina välillä itseni, vaikka olen täällä ollut iät ja ajat!
Jostain syystä se on vain niin, että jonkun viesti (esim. ilmoitus lomalle lähdöstä) saa hirveästi vastakaikua ja jonkun toisen samantapainen viesti ei saa minkäänlaista huomiota osakseen.
Täytyy vain uskoa, että on yhtä tärkeä pönttöläinen kuin nuo muutkin  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #201 : 26.01.08 - klo:18:27 »

Niinpä! Kaikkea voi lukea mieltymystensä mukaan tai jättää lukematta.
Ulkopuoliseksi tunnen minäkin aina välillä itseni, vaikka olen täällä ollut iät ja ajat!
Jostain syystä se on vain niin, että jonkun viesti (esim. ilmoitus lomalle lähdöstä) saa hirveästi vastakaikua ja jonkun toisen samantapainen viesti ei saa minkäänlaista huomiota osakseen.
Täytyy vain uskoa, että on yhtä tärkeä pönttöläinen kuin nuo muutkin  :-))

Kaikki ovat tärkeitä, mutta totta kai henkilökohtainen tapaaminen ja tutustuminen vaikuttaa myös kirjoitteluun täällä. Sellaiselle, jonka on tavannut livenä, uskaltaa kirjoittaakin vapaammin... heittää vaikka hiukan herjaakin!  [:-)]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #202 : 26.01.08 - klo:18:28 »

Niinpä, sellaisia pönttöjä jotka on nähnyt livenä voi vaikka vähän moittia pänkäpäiksi  [:-DD]
Ihan vaan hyväntahtoisesti kuitenkin  [:-)]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #203 : 26.01.08 - klo:18:29 »

Niinpä! Kaikkea voi lukea mieltymystensä mukaan tai jättää lukematta.

Täytyy vain uskoa, että on yhtä tärkeä pönttöläinen kuin nuo muutkin  :-))

Niinpä. Muuten tämä pönttölä ei toimi näin hienosti, kuin on toiminut tähän saakka, jos ei tule kaiken näköisiä kirjoituksia.
Eihän kaikki syö edes suklaatakaan tammikuussa ja minä syön joka kuussa.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #204 : 26.01.08 - klo:18:29 »

Jaahas, minusta aletaan taas olla siinä pisteessä keskustelua, että provosoidutaan, vaikka kukaan ei edes provosoisi. Ja vaikka provosoisikin, niin miettikää nyt tarkkaan kannattaako provosoitua?

Jospas ei taas lennettäisi seinille yhdestä mielipiteestä? Asiasta voi toki keskustella, mutta tosiaan, miksi ei saisi olla sitä mieltä kuin vieras? Joku on sitä mieltä, joku on toista mieltä ja entä sitten? Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu ja pitää mahtua Pönttöläänkin.

Porukalla ollaan täällä joskus vuonna kivi ja miekka päättäneet, että molemmat tavat ovat täällä sallittuja, sekä höpöttelyt ja asiat, kunhan ne pidetään omilla alueillaan ja eri ketjuissa. Siitä lähdetään ja jos homma ei silti jonkun mielestä toimi hyvin, niin saahan sen sanoa.

Jos alkaisi vaikuttaa siltä, että samaa mieltä olevia tuntuu olevan enemmän, niin sitten mietitään pitäisikö linjaa jotenkin muuttaa. Nyt näillä eväillä ei minun mielestäni kuitenkaan ole tarvetta linjan tarkistuksiin ja se siitä. Jokainen lukee tai on lukematta just ne ketjut mitkä itse haluaa.

Minun mielestäni pääsääntöisesti höpötykset ja asiat pysyvät hyvin omissa lokeroissaan. Pidetään tästä kiinni jatkossakin.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #205 : 26.01.08 - klo:18:34 »

Aika mukavasti ovat tosiaan asiaketjut pysyneet omina hyvinä ketjuinaan  [:-)]

Pänkäpäältä odotetaan tietoa ja kuvaa siitä kun ovi on paikoillaan saavat sitten Taavi ja Leevi enemmin haastetta että pääsevät postia lukemaan  :-)) :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #206 : 26.01.08 - klo:18:35 »

Tuosta ulkopuolisuuden tunteesta. No, itse asiassa minä tunnen olevani kovasti ulkopuolinen monestikin. Ja minä sentään olen ollut mukana niin alusta asti kuin vain voi ja mukana vähän niin kuin virankin puolesta  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #207 : 26.01.08 - klo:18:36 »

Kunhan saadaan tää keskustelu pidettyä rauhallisena, niin ehkä tällainen kerran-vuoteen-linjaus on ihan hyväkin juttu!
Kuullaan eri ihmisten mielipiteitä Pönttölästä. Jollain voi olla ideoita, miten kehittää tätä vielä paremmaksi.
Samalla voin ajatella, että mikäs esim omissa kirjoituksissani saattaa särähtää toisen korvaan.
Ja muistutus uusien pönttöläisten ottamisesta mukaan keskusteluun oli todella tarpeen.  [:-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #208 : 26.01.08 - klo:18:36 »

Ihan vieraille, helpompi on tosiaan kirjoittaa omasta mielestäkin silloin kun lukijana on joku tutumpi pönttöläinen  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #209 : 26.01.08 - klo:18:38 »

Tuosta ulkopuolisuuden tunteesta. No, itse asiassa minä tunnen olevani kovasti ulkopuolinen monestikin. Ja minä sentään olen ollut mukana niin alusta asti kuin vain voi ja mukana vähän niin kuin virankin puolesta  :-))

Kahden viikon lomamatkakin aiheuttaa vierauden tunnetta. Tuntuu, että on vaikea saada juonen päästä kiinni, kun palaa kotiin.
Mun mielestä täällä ei kuitenkaan ole syntynyt häiritsevän selviä kuppikuntia, mikä on hyvä juttu!
 

Sivu luotiin 0.22 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.