Jaahas, minusta aletaan taas olla siinä pisteessä keskustelua, että provosoidutaan, vaikka kukaan ei edes provosoisi. Ja vaikka provosoisikin, niin miettikää nyt tarkkaan kannattaako provosoitua?
Jospas ei taas lennettäisi seinille yhdestä mielipiteestä? Asiasta voi toki keskustella, mutta tosiaan, miksi ei saisi olla sitä mieltä kuin vieras? Joku on sitä mieltä, joku on toista mieltä ja entä sitten? Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu ja pitää mahtua Pönttöläänkin.
Porukalla ollaan täällä joskus vuonna kivi ja miekka päättäneet, että molemmat tavat ovat täällä sallittuja, sekä höpöttelyt ja asiat, kunhan ne pidetään omilla alueillaan ja eri ketjuissa. Siitä lähdetään ja jos homma ei silti jonkun mielestä toimi hyvin, niin saahan sen sanoa.
Jos alkaisi vaikuttaa siltä, että samaa mieltä olevia tuntuu olevan enemmän, niin sitten mietitään pitäisikö linjaa jotenkin muuttaa. Nyt näillä eväillä ei minun mielestäni kuitenkaan ole tarvetta linjan tarkistuksiin ja se siitä. Jokainen lukee tai on lukematta just ne ketjut mitkä itse haluaa.
Minun mielestäni pääsääntöisesti höpötykset ja asiat pysyvät hyvin omissa lokeroissaan. Pidetään tästä kiinni jatkossakin.